Achter de schermen gieren ze omdat ze ons hiermee nog wat misplaatste hoop geven dat het echt rond half drie klaar is. "Let maar op ze trappen er wéér in".quote:
Nu al zeeziek.quote:
Dit eerste liedje is al beter dan alles van Spanje.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:54 schreef Strani het volgende:
Ik sprak net m'n ex aan de telefoon en ze zei te hopen dat San Remo beter wordt dan Benidorm Fest. Ik zei dat het onmogelijk niet beter kan worden.
Op St. Pedro na, eens!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit eerste liedje is al beter dan alles van Spanje.
Zelfs een zingende Erica Terpstra slaand op een Tamboerijn zou daar nog winnen.quote:
Ik vind 'r helemaal niet zo bang kijkenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:56 schreef NailQueen het volgende:
Niet zo bang meisje. Je doet het goed
Het kan niet meer. Maar ik had St. Pedro ook wel hier willen zien.quote:
Zaten in het begin wel wat zenuwen op de stem, maar intussen niks meer van te merken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind 'r helemaal niet zo bang kijken
Wat is er mis met Erica Terpstra met een tamboerijn?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zelfs een zingende Erica Terpstra slaand op een Tamboerijn zou daar nog winnen.
Mwah, heel Nederland heeft kunnen zien waar Irene Moors met een sjoelbak toe in staat isquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zelfs een zingende Erica Terpstra slaand op een Tamboerijn zou daar nog winnen.
Ja ik gok omdat de helft anders een dag streams enzo mistquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:57 schreef Strani het volgende:
Ahh oké ik begrijp nu dat ze de donderdag eigenlijk gewoon met de dinsdag hebben verwisseld qua programma?
Foute dingen die mannen zeggen, deel 247.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind 'r helemaal niet zo bang kijken
Dat zou een hele logische reden zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik gok omdat de helft anders een dag streams enzo mist
* ijs_beer noteert om het stemrecht van Sjors te ontnemenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat is er mis met Erica Terpstra met een tamboerijn?![]()
Plus nog wat intervalacts en leuke Italiaanse humor en zo.quote:
Ja geen ramp zo inderdaadquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou een hele logische reden zijn
(En staat mij ook toe om de woensdag en donderdag te skippen)
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
* ijs_beer noteert om het stemrecht van Sjors te ontnemen
Welke, die eerste link of die tweede?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:59 schreef Strani het volgende:
Ondertussen begint de stream hier aardig irritant te doen.
De eerste. Maar ik hem nu via m'n semi-legale (sommigen vinden het illegaal, ik vind het legaal, dus semi) IPTV gedaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welke, die eerste link of die tweede?
Ik heb met die eerste nog geen problemen iig.
Oh ja, het duurt ook vijf dagenquote:
Greys is van alles aan het liken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:59 schreef NailQueen het volgende:
Waar zijn @:Cee en @:greys gebleven?
Ons leven in een notendop, Emquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:02 schreef Em31 het volgende:
Misschien is de betekenis mooi, maar verder
Nu je het zegt. Ik heb nog popcorn in de kast liggenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:03 schreef ijs_beer het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer hier de popcornmachine binnen komt gereden.
‘t-is net een huwelijkquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:02 schreef Em31 het volgende:
Misschien is de betekenis mooi, maar verder
Ik ben er heur! Maar ik ga pas vanaf Mengoni en daarna Irama actief meeposten want anders heb ik na een half uur al vierkante ogen en het duurt allemaal nogal even.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:59 schreef NailQueen het volgende:
Waar zijn @:Cee en @:greys gebleven?
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:03 schreef FlyingEagle het volgende:
Gaan we de hele tijd ouwehoeren met de dirigent?
Natuurlijk. Dat is Sanremoquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:03 schreef FlyingEagle het volgende:
Ze gaan de hele tijd ouwehoeren.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:03 schreef FlyingEagle het volgende:
Ahh Irama, mijn eerste en enige man-crush ooit. Laatste ook, denk ik.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er heur! Maar ik ga pas vanaf Mengoni en daarna Irama actief meeposten want anders heb ik na een half uur al vierkante ogen en het duurt allemaal nogal even.
Ik kijk nu even rustig en lees hier mee!
Met alles en iedereen.quote:
Krees!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb KPN dus ik kan het op tv zien
Ben zo godvergeten dol op die intense stem. Hoop dat hij echt een goed lied heeft.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh Irama, mijn eerste en enige man-crush ooit. Laatste ook, denk ik.
Ik heb Ovunque Sarai ook steevast bij m'n Spotify-favorietenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben zo godvergeten dol op die intense stem. Hoop dat hij echt een goed lied heeft.
Nee hoor, morgen komt John Travolta voor een babbeltjequote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:03 schreef FlyingEagle het volgende:
Komt-ie morgen?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoor, morgen komt John Travolta voor een babbeltje
plz niet te veel hypen hoor, anders wint ie weer niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:06 schreef NailQueen het volgende:
Over 2 liedjes komt Irama. Ik herhaal, nog 2 liedjes!
En 3 intervalacts.
Niet je vroeg juichen. Maar wel fijn dat de favorieten na elkaar zijn..quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:05 schreef FlyingEagle het volgende:
Eigenlijk ergens ook wel fijn dat er zoveel artiesten zijn, volgt elkaar tot nu toe wel rap op
Is ze een zorra?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:06 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat ze zingt over dat ze een enorme slet is en dat men het er maar mee te doen heeft.
Ze ziet er wel jonger uit!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:06 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat ze zingt over dat ze een enorme slet is en dat men het er maar mee te doen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |