Zaten in het begin wel wat zenuwen op de stem, maar intussen niks meer van te merken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind 'r helemaal niet zo bang kijken
Wat is er mis met Erica Terpstra met een tamboerijn?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zelfs een zingende Erica Terpstra slaand op een Tamboerijn zou daar nog winnen.
Mwah, heel Nederland heeft kunnen zien waar Irene Moors met een sjoelbak toe in staat isquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zelfs een zingende Erica Terpstra slaand op een Tamboerijn zou daar nog winnen.
Ja ik gok omdat de helft anders een dag streams enzo mistquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:57 schreef Strani het volgende:
Ahh oké ik begrijp nu dat ze de donderdag eigenlijk gewoon met de dinsdag hebben verwisseld qua programma?
Foute dingen die mannen zeggen, deel 247.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind 'r helemaal niet zo bang kijken
Dat zou een hele logische reden zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik gok omdat de helft anders een dag streams enzo mist
* ijs_beer noteert om het stemrecht van Sjors te ontnemenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat is er mis met Erica Terpstra met een tamboerijn?![]()
Plus nog wat intervalacts en leuke Italiaanse humor en zo.quote:
Ja geen ramp zo inderdaadquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou een hele logische reden zijn
(En staat mij ook toe om de woensdag en donderdag te skippen)
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
* ijs_beer noteert om het stemrecht van Sjors te ontnemen
Welke, die eerste link of die tweede?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:59 schreef Strani het volgende:
Ondertussen begint de stream hier aardig irritant te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |