Achter de schermen gieren ze omdat ze ons hiermee nog wat misplaatste hoop geven dat het echt rond half drie klaar is. "Let maar op ze trappen er wéér in".quote:
Nu al zeeziek.quote:
Dit eerste liedje is al beter dan alles van Spanje.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:54 schreef Strani het volgende:
Ik sprak net m'n ex aan de telefoon en ze zei te hopen dat San Remo beter wordt dan Benidorm Fest. Ik zei dat het onmogelijk niet beter kan worden.
Op St. Pedro na, eens!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit eerste liedje is al beter dan alles van Spanje.
Zelfs een zingende Erica Terpstra slaand op een Tamboerijn zou daar nog winnen.quote:
Ik vind 'r helemaal niet zo bang kijkenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:56 schreef NailQueen het volgende:
Niet zo bang meisje. Je doet het goed
Het kan niet meer. Maar ik had St. Pedro ook wel hier willen zien.quote:
Zaten in het begin wel wat zenuwen op de stem, maar intussen niks meer van te merken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind 'r helemaal niet zo bang kijken
Wat is er mis met Erica Terpstra met een tamboerijn?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zelfs een zingende Erica Terpstra slaand op een Tamboerijn zou daar nog winnen.
Mwah, heel Nederland heeft kunnen zien waar Irene Moors met een sjoelbak toe in staat isquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zelfs een zingende Erica Terpstra slaand op een Tamboerijn zou daar nog winnen.
Ja ik gok omdat de helft anders een dag streams enzo mistquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:57 schreef Strani het volgende:
Ahh oké ik begrijp nu dat ze de donderdag eigenlijk gewoon met de dinsdag hebben verwisseld qua programma?
Foute dingen die mannen zeggen, deel 247.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind 'r helemaal niet zo bang kijken
Dat zou een hele logische reden zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik gok omdat de helft anders een dag streams enzo mist
* ijs_beer noteert om het stemrecht van Sjors te ontnemenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat is er mis met Erica Terpstra met een tamboerijn?![]()
Plus nog wat intervalacts en leuke Italiaanse humor en zo.quote:
Ja geen ramp zo inderdaadquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou een hele logische reden zijn
(En staat mij ook toe om de woensdag en donderdag te skippen)
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
* ijs_beer noteert om het stemrecht van Sjors te ontnemen
Welke, die eerste link of die tweede?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:59 schreef Strani het volgende:
Ondertussen begint de stream hier aardig irritant te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |