Hoax, dat was zeker om half 8 al!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:12 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen is de kabinetsformatie mislukt. Slechte timing Omzigt!
En heeft het met Sylvie gedaan tijdens haar huwelijk met Rafquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:11 schreef Strani het volgende:
Zlatan is een tegen-het-ritme-in-klapper.
Ja maar toch. Je kan ook mensen proberen te lokken die je vaker ziet in de ESC SC.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die gaf vorig jaar aan ESF voorrondes te kijken en nu probeer ik hem elke keer hier heen te lokken.
Zeker met Amadeus nog wel, ik hoop dat ze zijn weg een beetje volgen als hij er idd me op zou houden.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:12 schreef ijs_beer het volgende:
Misschien moeten we San Remo meer zien als een conference met wat liedjes tussendoor?
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
"A big thank you to the best public ever"
Sjors, met zulke zwartmakerij houden we ons niet bezigquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
En heeft het met Sylvie gedaan tijdens haar huwelijk met Raf![]()
Schijnt.
Dat roep ik ook elk jaarquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:13 schreef ijs_beer het volgende:
Toch maar Italiaans leren komend jaarrrr
Alleen de materiaalman niet, volgens mij.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
En heeft het met Sylvie gedaan tijdens haar huwelijk met Raf![]()
Schijnt.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alleen de materiaalman niet, volgens mij.
Ja @Luctor.et.Emergo en @Redefine komen jullie ook eens hier heen!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja maar toch. Je kan ook mensen proberen te lokken die je vaker ziet in de ESC SC.
Niet?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Sjors, met zulke zwartmakerij houden we ons niet bezig
Wij zijn nette mensen, Rogerquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet?
*Stopt met notities maken.
Waarom vertelt niemand mij dit soort dingen, moet ik een beetje van jou vernemen dat ik ook netjes ben.quote:
Oh nee sorryquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Sjors, met zulke zwartmakerij houden we ons niet bezig
Ik denk op je zei, anders zie ik het niet gebeuren.quote:
Hele brave poppunk.quote:
Op je zijquote:
quote:
Daar moet je niet naast gaan liggenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk op je zei, anders zie ik het niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |