Jeetje, wat een dramaquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:42 schreef Momo het volgende:
Goedenavond, wel een dag achter de rug. Vannacht ineens enorm last van de buik op 1 plek, enorm stekende pijn. Kon geen water meer binnen houden. Ik dacht aan blinde darm ontsteking. Allemaal tests en scans op de spoedhulp. Blijkt een gewone darm ontsteking. Met een rits aan medicijnen nu weer thuis.
Soow, wat een rode neusquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
@:Hamlapjes @:Arizona @:Meke herkennen jullie je in deze kaart ?
Welke van de drie kaarten bedoel je?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik woon in een wit eilandjequote:Op donderdag 8 februari 2024 19:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Overigens kom ik zelf niet eens aan 14 glazen alcohol per jaar
Hoe gaat het nu dan, is de pijn inmiddels wat afgezakt?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:21 schreef Momo het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes
Ja echtquote:
Pijnstillers helpen wel ja, hopelijk is dat morgen ook nog zo als pijnstillers uit ziekenhuis helemaal zijn uitgewerkt en ik andere pijnstillers neem die ik heb voorgeschreven gekregen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu dan, is de pijn inmiddels wat afgezakt?
Gisteren, vandaag en morgen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kom maar aan drie dagen per jaar dat ik drink.
Dat doet in mijn omgeving dus vrijwel iedereen wel en vaak nog wel vaker ookquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:57 schreef BillDauterive het volgende:
Ik drink zo'n 3 dagen per week
Ow, meestal drink ik dan wel iets meer, maar ik denk niet dat ik gemiddeld aan 14 biertjes per week kom.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat doet in mijn omgeving dus vrijwel iedereen wel en vaak nog wel vaker ookNew Mexico zit ook wel gemiddeld op 3 avonden per week en dan meestal wel maar 1 of 2 biertjes.
Jij blijft net steken op 13.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, meestal drink ik dan wel iets meer, maar ik denk niet dat ik gemiddeld aan 14 biertjes per week kom.
Dat klopt wel zo ongeveer.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij blijft net steken op 13.
Ik kom lang niet aan 14 biertjes.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, meestal drink ik dan wel iets meer, maar ik denk niet dat ik gemiddeld aan 14 biertjes per week kom.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n beetje mijn gemiddelde per jaarquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kom maar aan drie dagen per jaar dat ik drink.
Beterschap.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:42 schreef Momo het volgende:
Goedenavond, wel een dag achter de rug. Vannacht ineens enorm last van de buik op 1 plek, enorm stekende pijn. Kon geen water meer binnen houden. Ik dacht aan blinde darm ontsteking. Allemaal tests en scans op de spoedhulp. Blijkt een gewone darm ontsteking. Met een rits aan medicijnen nu weer thuis.
Klinkt als een vroege 1 april grap ja. Maar mocht dat echt zo zijn is het een goede toevoeging. Al krijg je dan wel weer dat de ene scheids met blauwe kaarten (voordeel is dat iedereen dan tenminste wel twee uur gratis kan parkeren) gaat strooien en de ander nog steeds alles tolereert.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:42 schreef Fred_B het volgende:
Twee voetbalnieuwtjes die ik vanmorgen niet zag aankomen (de eerste was waarschijnlijk ook pas een jaar ofzo gepland):
1. Over 20 minuten begint de loting voor de Nations League. Dit zijn de potten:
[ afbeelding ]
2. In het voetbal kan je binnenkort een blauwe kaart krijgen. Misschien vanaf 1 april, dat weet ik niet. Maar de T is er enthousiast over, en het zou voor zaken als aanmerkingen op de leiding en schwalbes zijn
https://www.telegraaf.nl/(...)ntree-in-het-voetbal
Ja, het concept met tijdstraffen vind ik op zich ook wel een goed idee. Alleen weet ik niet of daar een nieuwe kaart voor nodig is.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klinkt als een vroege 1 april grap ja. Maar mocht dat echt zo zijn is het een goede toevoeging. Al krijg je dan wel weer dat de ene scheids met blauwe kaarten (voordeel is dat iedereen dan tenminste wel twee uur gratis kan parkeren) gaat strooien en de ander nog steeds alles tolereert.
Dat heb je ook nog ja. Waarbij tien minuten sowieso ook wel erg lang is. Zeker als je dan ook nog bedenkt dat iemand bij voetbal vaak niet direct weer in mag. Bij hockey, handbal en IJshocky zijn de straffen maar twee minuten, terwijl ze daar ook nog uiterlijk vijf seconden na het verstrijkjen van de staf weer op het veld staan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het concept met tijdstraffen vind ik op zich ook wel een goed idee. Alleen weet ik niet of daar een nieuwe kaart voor nodig is.
Het voelt ook niet lekker om iemand die een doodschop geeft geel te laten ontvangen en een tegenstander die klaagt dat dat te licht is tien minuten te laten toekijken.
Beterschap!quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:42 schreef Momo het volgende:
Dat kan ik ontkennen noch bevestigenquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker met z'n allen zuipen in de keet op het erf van je vaderquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik woon in een wit eilandje![]()
Ik denk wel dat hier in de regio relatief veel gedronken wordt en ik denk daarnaast dat weinigen hier dat als een probleem zien. Het hoort een beetje bij de cultuur. Jongeren komen hier ook nog steeds makkelijk aan alcohol.
Dat wordt een blauwe kaart voor jou dan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga de voetbal niet afkijken
Wordt me te laat.
Heb je bij de gewone darmontsteking ook last van je rechterzij?quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, de bloed en urine test in begin lieten ook meteen waarden zien die passen bij een blindedarmontsteking. Maar gelukkig geen operatie en aantal dagen in ziekenhuis.
[..]
Dank, ik wist ook niet dat "een gewone ontsteking" op zo op een plek specifiek pijn kon doen, maar goed nu pijnstillers gelukkig.
Heftig, dit kan ook heel pijnlijk zijn. Beterschap Momoquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:42 schreef Momo het volgende:
Ja ik had gisteren stekend gevoel in de rechterzij juist. De zijde waar ook de blinde darm zit, maar het was niet de blinde darm, maar hoger op in de darmen waar het ontstoken was. Gaat nu al weer beter gelukkig.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 07:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je bij de gewone darmontsteking ook last van je rechterzij?
Ik herkende dat ik een blinde darmontsteking had, doordat mijn rechterzij pijn deed. Bij mijn chronische darmontsteking zou mijn linkerzij pijn doen.
Rustig aan doen en goed in de gaten houdenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik had gisteren stekend gevoel in de rechterzij juist. De zijde waar ook de blinde darm zit, maar het was niet de blinde darm, maar hoger op in de darmen waar het ontstoken was. Gaat nu al weer beter gelukkig.
Beterschap! Wel bijzonder ja, hoor je niet zo vaak.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:42 schreef Momo het volgende:
Fijn dat het al weer beter gaat! Gebruik je nog pijnstilling?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik had gisteren stekend gevoel in de rechterzij juist. De zijde waar ook de blinde darm zit, maar het was niet de blinde darm, maar hoger op in de darmen waar het ontstoken was. Gaat nu al weer beter gelukkig.
Ja nog wel, moet ik nog 3 dagen nemen ook de pijnstillers. Mijn ontstekingswaarden waren ook verhoogd (geen idee licht of meer dan dat), maar had wel lichte koorts en moest overgeven. Vervelend dat je zo lang moest wachten op een onderzoek toen...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn dat het al weer beter gaat! Gebruik je nog pijnstilling?
Toen ik dat had, gruwelijke pijn in mijn rechterzij, dachten ze aan galstenen. Ik had licht verhoogde ontstekingswaarden in het bloed. Maar omdat ik geen koorts had en niet hoefde te overgeven was ik geen spoed, ik moest weken wachten op een echo. En maar pijn lijden ondertussen![]()
Uiteindelijk werd er (ook na ontlastingsonderzoek) niks ontdekt en werd het Prikkelbare darm syndroom én geirriteerde aanhechting van de buikspier aan de ribben als diagnose.
Ja, dat was geen leuke tijd. Vooral de onzekerheid. Ach ja, van beide heb ik tegenwoordig niet zo heel vaak meer last.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja nog wel, moet ik nog 3 dagen nemen ook de pijnstillers. Mijn ontstekingswaarden waren ook verhoogd (geen idee licht of meer dan dat), maar had wel lichte koorts en moest overgeven. Vervelend dat je zo lang moest wachten op een onderzoek toen...
3 dagen klinkt alsof het meevaltquote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja nog wel, moet ik nog 3 dagen nemen ook de pijnstillers. Mijn ontstekingswaarden waren ook verhoogd (geen idee licht of meer dan dat), maar had wel lichte koorts en moest overgeven. Vervelend dat je zo lang moest wachten op een onderzoek toen...
Jeetje, ik zat gisterenavond alleen al aan 50% van jouw quotum danquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:32 schreef Arizona het volgende:
Ik daar net onderquote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje, ik zat gisterenavond alleen al aan 50% van jouw quotum dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |