Haha nooit gezien, maar de man heeft smaakquote:
Nee joh iemand moet toch filmen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 00:24 schreef BillDauterive het volgende:
San Remo is nog bezig zie ik. Ik ga niet naar het topic, want ik wil jouw momentje met H_T niet verpesten!
Wees welkomquote:Op donderdag 8 februari 2024 00:24 schreef BillDauterive het volgende:
San Remo is nog bezig zie ik. Ik ga niet naar het topic, want ik wil jouw momentje met H_T niet verpesten!
Vanavond ga ik denk ik uit dus dan sla ik (grotendeels) over. Morgen is wel leuk altijd met de covers.quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kijk zatedagravond wel weer San Remo. Vanavond Mr Frank Visser kijken en morgenavond begint het nieuwe seizoen De Verraders
En zoals gewoonlijk is de catfish een oude vriend die wraak wil nemenquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:50 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk nu een aflevering waarin een vrouw beweerd een relatie te hebben met een prins. En hij is heel druk daarom kan hij niet afspreken. Een normale aflevering zie ik al.
Ach, ik heb er een hoop lol aan gehadquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En zoals gewoonlijk is de catfish een oude vriend die wraak wil nemen
En daar zijn ze achtergekomen door eigenlijk precies te doen wat je zelf als normaal persoon ook kan doenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Altijd weer hetzelfde.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De persoon in de foto was een bekend instagram model. Hoe kan het ook andersquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
En daar zijn ze achtergekomen door eigenlijk precies te doen wat je zelf als normaal persoon ook kan doen
quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De persoon in de foto was een bekend instagram model. Hoe kan het ook anders
Het scheelt een geleidehond (quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:42 schreef Momo het volgende:
Goedenavond, wel een dag achter de rug. Vannacht ineens enorm last van de buik op 1 plek, enorm stekende pijn. Kon geen water meer binnen houden. Ik dacht aan blinde darm ontsteking. Allemaal tests en scans op de spoedhulp. Blijkt een gewone darm ontsteking. Met een rits aan medicijnen nu weer thuis.
Nederland, Portugal, Frankrijk en Israël.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:42 schreef Fred_B het volgende:
Twee voetbalnieuwtjes die ik vanmorgen niet zag aankomen (de eerste was waarschijnlijk ook pas een jaar ofzo gepland):
1. Over 20 minuten begint de loting voor de Nations League. Dit zijn de potten:
[ afbeelding ]
2. In het voetbal kan je binnenkort een blauwe kaart krijgen. Misschien vanaf 1 april, dat weet ik niet. Maar de T is er enthousiast over, en het zou voor zaken als aanmerkingen op de leiding en schwalbes zijn
https://www.telegraaf.nl/(...)ntree-in-het-voetbal
Poe! Beterschap.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:42 schreef Momo het volgende:
Goedenavond, wel een dag achter de rug. Vannacht ineens enorm last van de buik op 1 plek, enorm stekende pijn. Kon geen water meer binnen houden. Ik dacht aan blinde darm ontsteking. Allemaal tests en scans op de spoedhulp. Blijkt een gewone darm ontsteking. Met een rits aan medicijnen nu weer thuis.
Oh dat is schrikkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:42 schreef Momo het volgende:
Nederlandquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederland, Portugal, Frankrijk en Israël.
Ja, de bloed en urine test in begin lieten ook meteen waarden zien die passen bij een blindedarmontsteking. Maar gelukkig geen operatie en aantal dagen in ziekenhuis.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het scheelt een geleidehond ()
Maar sterkte ermee. Darmklachten kunnen zéér serieus zijn, dus goed dat je naar de spoeddienst bent gegaan.
Dank, ik wist ook niet dat "een gewone ontsteking" op zo op een plek specifiek pijn kon doen, maar goed nu pijnstillers gelukkig.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh dat is schrikken‘gelukkig’ een gewone ontsteking dan, maar alsnog vervelend. Beterschap!
Nee en ook echt schrikken dan, als zoiets ineens gebeurt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, de bloed en urine test in begin lieten ook meteen waarden zien die passen bij een blindedarmontsteking. Maar gelukkig geen operatie en aantal dagen in ziekenhuis.
[..]
Dank, ik wist ook niet dat "een gewone ontsteking" op zo op een plek specifiek pijn kon doen, maar goed nu pijnstillers gelukkig.
Mijn buurman heeft mij daar gebracht, ik heb zelf geen rijbewijsquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee en ook echt schrikken dan, als zoiets ineens gebeurt.helemaal in de nacht ook. Kon je wel normaal bij het ziekenhuis komen of ben je opgehaald?
Ah dat is aardig van je buurmanquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft mij daar gebracht, ik heb zelf geen rijbewijsTaxi terug genomen.
Jemigquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:42 schreef Momo het volgende:
Ik kijk nu naar de loting. Spannend!quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:42 schreef Fred_B het volgende:
Twee voetbalnieuwtjes die ik vanmorgen niet zag aankomen (de eerste was waarschijnlijk ook pas een jaar ofzo gepland):
1. Over 20 minuten begint de loting voor de Nations League. Dit zijn de potten:
[ afbeelding ]
2. In het voetbal kan je binnenkort een blauwe kaart krijgen. Misschien vanaf 1 april, dat weet ik niet. Maar de T is er enthousiast over, en het zou voor zaken als aanmerkingen op de leiding en schwalbes zijn
https://www.telegraaf.nl/(...)ntree-in-het-voetbal
San Marino bij de winnaar van Litouwen-Gibraltar!quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar de loting. Spannend!
Beterschap Momo. Dat moet schrikken zijn geweest dat het zo ineens gebeurde.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:42 schreef Momo het volgende:
Is San Remo nu alweer begonnen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:20 schreef Fred_B het volgende:
Ja, ik weet ook niet waarom ik dit heb opgezet
Hè bah Mo! Zorg goed voor jezelf en doe rustig aanquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:42 schreef Momo het volgende:
We hebben geen pech met loten deze wekenquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:49 schreef BillDauterive het volgende:
Nederland
Hongarije
Duitsland
Bosnië en Herzegovina
Heb je binnenkort een aardrijkskundetoets Bill?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:49 schreef BillDauterive het volgende:
Nederland
Hongarije
Duitsland
Bosnië en Herzegovina
Moet te doen zijn om eerste te worden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:49 schreef BillDauterive het volgende:
Nederland
Hongarije
Duitsland
Bosnië en Herzegovina
Mwah. Het is niet de moeiilijkste loting, maar die uit pot 4 is nou ook weer niet zo makkelijk, toch?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We hebben geen pech met loten deze weken
Bosnië uit kun je best eens gelijkspelen, maar in principe wint Nederland of Duitsland deze poule wel.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mwah. Het is niet de moeiilijkste loting, maar die uit pot 4 is nou ook weer niet zo makkelijk, toch?
Oef, beterschap!quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:42 schreef Momo het volgende:
Won Hongarije de vorige keer niet bijna de poule terwijl iedereen dacht dat ze laatste zouden worden?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bosnië uit kun je best eens gelijkspelen, maar in principe wint Nederland of Duitsland deze poule wel.
Ja, maar nu zitten ze bij de loodzware tegenstander Nederland natuurlijk!quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Won Hongarije de vorige keer niet bijna de poule terwijl iedereen dacht dat ze laatste zouden worden?
Memphis gaat ze slopen!quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar nu zitten ze bij de loodzware tegenstander Nederland natuurlijk!
Heftig joh. Beterschap.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:42 schreef Momo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |