Onderhoud is alweer klaarquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:49 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
En typen gelukkig ook nog![]()
Goed uitzieken maar
Beterschapquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan het prima volhouden. Alleen veel hoesten. En weinig slaap.
Omdat de nationale finales mij niet zo heel erg interesserenquote:Op woensdag 7 februari 2024 08:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mag ik trouwens vragen waarom je niet meekijkt naar de nationale finales?
Beterschapquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan het prima volhouden. Alleen veel hoesten. En weinig slaap.
Voor ik hier op het forum kwam interesseerde het mij ook niet. Totdat ik hier ging meekijken en veel betere nummers hoorde dat wat er later op het ESF stond.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat de nationale finales mij niet zo heel erg interesseren
Voor mij ook. No way dat ik in mijn eentje zoveel tijd aan San Remo zou bestedenquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:52 schreef Strani het volgende:
Het gaat mij eigenlijk vooral om de gezelligheid in de topics als we samen naar een NSF kijken. Alleen zou ik ook niet kijken hoor. Maar dat je soms mooie liedjes tegenkomt is een bonus
Dat snap ik. Maar voor mij nog steeds niet interessant. Maar mooi als anderen daar juist wel veel plezier uithalen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor ik hier op het forum kwam interesseerde het mij ook niet. Totdat ik hier ging meekijken en veel betere nummers hoorde dat wat er later op het ESF stond.
Misschien moeten we het iets anders formuleren, want de boodschap lijkt niet helemaal over te komen:quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar voor mij nog steeds niet interessant. Maar mooi als anderen daar juist wel veel plezier uithalen.
Dat tweede toont juist aan dat de missie geslaagd isquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien moeten we het iets anders formuleren, want de boodschap lijkt niet helemaal over te komen:
We worden woedend van het feit dat jij niet met ons meekijkt. We walgen van je opstandelijke gedrag.
@ mods mag ik hier een TR over plaatsen?quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat tweede toont juist aan dat de missie geslaagd is
Het is een keuze om daar woedend over te zijnquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
@ mods mag ik hier een TR over plaatsen?
Meh niet echt, het basisniveau van m'n woede ligt sowieso al vrij hoog dus dan zit ik met iets als dit al heel snel over de limietquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is een keuze om daar woedend over te zijn
Waarom zijn jullie niet woedend over het feit dat ik niet meekijk? Dat maakt me woedendquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien moeten we het iets anders formuleren, want de boodschap lijkt niet helemaal over te komen:
We worden woedend van het feit dat jij niet met ons meekijkt. We walgen van je opstandelijke gedrag.
Omdat ik graag ongegeneerd appels wil knagen tijdens San Remoquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie niet woedend over het feit dat ik niet meekijk? Dat maakt me woedend
Ok, appels boven Ari.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat ik graag ongegeneerd appels wil knagen tijdens San Remo
Gelijk ook wel de reden waarom niemand jouw woede wat boeitquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Meh niet echt, het basisniveau van m'n woede ligt sowieso al vrij hoog dus dan zit ik met iets als dit al heel snel over de limiet
Dat is toch wel woedend makend dat hij jou gewoon zo woedend maakt door daar zelf niet woedend over te zijnquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie niet woedend over het feit dat ik niet meekijk? Dat maakt me woedend
Ja en ook wel dat @Redefine me gewoon sowieso best woedend maakt hoor!quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ok, appels boven Ari.
Ik weet mijn plek weer.
Living rent free in your headquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en ook wel dat @:redefine me gewoon sowieso best woedend maakt hoor!
Nou ja, meer vastgeketend in een koude vochtige kerker in my head. Maar wel gratis, inderdaad.quote:
Ik probeer ook nog wat quality time met New Mexico door te brengen zo nu en dan en hij geeft precies niets om het hele ESF, laat staan om voorrondesquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:52 schreef Strani het volgende:
Maar inderdaad @:arizona - waarom kijk jij niet?
Nou ja. Maar goed ook dat ik voor mijzelf nooit in jouw hoofd hoef te verblijven. Dus de enige die er last van heeft ben jijzelfquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, meer vastgeketend in een koude vochtige kerker in my head. Maar wel gratis, inderdaad.
Maar dat is ook juist wat de grote finale vaak tot zo'n ijldroom (in positieve zinquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind het wel knap dat er zoveel mensen hier de hele week San Remo willen kijken. 1 avondje is voor mij wel genoeg
Ja hoor. Of er wat mee gedaan wordt, is een tweede.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
@ mods mag ik hier een TR over plaatsen?
Smakelijk om lachen moet lukkenquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja hoor. Of er wat mee gedaan wordt, is een tweede.
Over smakelijk gesproken, wat staat er op het menu bij eenieder vanavond? Hier wordt het mijn vermaarde rodekool ovenschotel.quote:
Ik heb vanmiddag al warm gegeten, dus vanavond brood.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Over smakelijk gesproken, wat staat er op het menu bij eenieder vanavond? Hier wordt het mijn vermaarde rodekool ovenschotel.
Ik twijfel nog tussen pasta en een maaltijdsoepje. Vis was ook een optie, maar dat had ik dan al zo'n drie uur geleden uit de vriezer moeten halen om te kunnen ontdooien.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Over smakelijk gesproken, wat staat er op het menu bij eenieder vanavond? Hier wordt het mijn vermaarde rodekool ovenschotel.
Ik wil pannenkoeken met aardbeien maken. Als ik daar nog zin in hebquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga voor een wrap met falafelquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een woonruimte, dat is een ongekende luxe hier in Nederland. Laat staan dat het ook nog eens gratis is!quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, meer vastgeketend in een koude vochtige kerker in my head. Maar wel gratis, inderdaad.
Ik zou dat echt niet meer kunnen. Een broodmaaltijd in de avond voelt zo raarquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al warm gegeten, dus vanavond brood.
Ik heb er totaal geen problemen mee, wij eten zo nu en dan ook wel brood in de avondquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet meer kunnen. Een broodmaaltijd in de avond voelt zo raarEn dat terwijl ik dit vroeger altijd bij mijn grootouders had.
Gyros met kastanjechampignons en aardappelpartjesquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij mij is het elke dag een verrassing in welke volgorde ik dingen eet. Eigenlijk ook wel eens alleen twee broodmaaltijden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet meer kunnen. Een broodmaaltijd in de avond voelt zo raarEn dat terwijl ik dit vroeger altijd bij mijn grootouders had.
Ook een soort van broodmaaltijdquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij is het elke dag een verrassing in welke volgorde ik dingen eet. Eigenlijk ook wel eens alleen twee broodmaaltijden.
Maar vanavond wordt het een hamburger.
Ik ookquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga vanavond Het verhaal van Nederland - Oranje-Nassau kijken.
Lekker. Ik was pas om 18 uur gestopt met werken. Nu lekker Below Deck kijken.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ben al lekker gedoucht en wel, ik zit in mijn pyjama op de bank
quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Spanjaarden niet te vertrouwen.
Beetje ons prinsje ontvoerenquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Spanjaarden niet te vertrouwen.
Kon die man het niet meer aan dat zijn vrouw vaginale stoombaden organiseerde?quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
We hebben deze week in mijn gemeente een moord gehad (huiselijk geweld). Dus nu drie dagen rouw en vandaag was er 5 minuten stilte bij het gemeentehuis. Wel heftig.
Er zijn van die momenten dat ik aan je sociale skills twijfelquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kon die man het niet meer aan dat zijn vrouw vaginale stoombaden organiseerde?
Kleine gemeente, of gewoon dichtbij?quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
We hebben deze week in mijn gemeente een moord gehad (huiselijk geweld). Dus nu drie dagen rouw en vandaag was er 5 minuten stilte bij het gemeentehuis. Wel heftig.
Zo'n 20.000 ingeschrevenen dus vrij klein inderdaad.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kleine gemeente, of gewoon dichtbij?
Kan idd best heftig zijn, paar jaar geleden was er een moord hier verderop in de straat. Geen huiselijk geweld, maar toch wel even slikken.
Het doet mij vooral twijfelen of hij niet stiekem bij Sanremo zit mee te lezen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn van die momenten dat ik aan je sociale skills twijfel
Nee, volgens mij is dat nooit helemaal duidelijk geworden. Wel dat de dader iets van een psychose had (is volgens mij daarom ook voor doodslag gegaan ipv moord uiteindelijk).quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo'n 20.000 ingeschrevenen dus vrij klein inderdaad.
Weet je wat de aanleiding was voor die moord?
Welke?quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn van die momenten dat ik aan je sociale skills twijfel
Ah, wat treurigquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is dat nooit helemaal duidelijk geworden. Wel dat de dader iets van een psychose had (is volgens mij daarom ook voor doodslag gegaan ipv moord uiteindelijk).
Dat lijkt me ook wel heftig, was dat ook een terras waar je zelf ook wel kwam?quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, wat treurig
We hadden hier in de buurt een jaar of 2 ook een afrekening op een terras. Ik geloof een Albaniër. Ouderwetse liquidatie met mannen op een motor die langsreden, afstapten en hem van dichtbij neerschoten, en weer wegreden.
Nee gelukkig niet. Het was een Britse bar (en ik kom eigenlijk nooit in Britse café's).quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel heftig, was dat ook een terras waar je zelf ook wel kwam?
Bah, naar als dat zo dichtbij optreedt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
Jaaaaren geleden is in mijn woonplaats mijn oude tekenlerares vermoord. Dat maakte ook enorm veel indruk op de gemeenschap, mijzelf incluis.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kleine gemeente, of gewoon dichtbij?
Kan idd best heftig zijn, paar jaar geleden was er een moord hier verderop in de straat. Geen huiselijk geweld, maar toch wel even slikken.
Oh jee zeg dat zal ook heel heftig zijn geweest. Ik geloof niet dat ik persoonlijk iemand heb gekend die later vermoord is (en dat wil ik graag zo houden).quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bah, naar als dat zo dichtbij optreedt.
[..]
Jaaaaren geleden is in mijn woonplaats mijn oude tekenlerares vermoord. Dat maakte ook enorm veel indruk op de gemeenschap, mijzelf incluis.
De dader is nooit gepakt overigens
Ik wil een grap maken over het tekenen van een silhouet van het lichaam op de plek van de moord, maar ben bang dat Strani dan aan mijn sociale skills twijfelt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:11 schreef Arizona het volgende:
Jaaaaren geleden is in mijn woonplaats mijn oude tekenlerares vermoord. Dat maakte ook enorm veel indruk op de gemeenschap, mijzelf incluis.
Kan ik me voorstellen, als je iemand ook nog persoonlijk gekend hebt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bah, naar als dat zo dichtbij optreedt.
[..]
Daar twijfel ik al veel langer aan Billy!quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik wil een grap maken over het tekenen van een silhouet van het lichaam op de plek van de moord, maar ben bang dat Strani dan aan mijn sociale skills twijfelt.
(Wel heftig zeg!)
Ik ken wel iemand die verre familie is van een van de grotere beroepscriminelen van Nederland, eentje die jaren terug al omgelegd is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jee zeg dat zal ook heel heftig zijn geweest. Ik geloof niet dat ik persoonlijk iemand heb gekend die later vermoord is (en dat wil ik graag zo houden).
Oh nou ja als we het over díé kant hebben dan weet ik vrij zeker dat ik er ook aardig wat ken maar ik ben het gewend geen vragen te stellen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die verre familie is van een van de grotere beroepscriminelen van Nederland, eentje die jaren terug al omgelegd is.
Ja, dat begrijp ik welquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar twijfel ik al veel langer aan Billy!
En toch stel ik je op prijs. @Luctor.et.Emergo ook hoor.quote:
Daar twijfel ik niet aan!quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
En toch stel ik je op prijs. @:luctor.et.emergo ook hoor.
Dat ik hem op prijs stel bedoel ik. Ik weet niet of hij jou ook op prijs stelt.
Hm, ik zou dat ook niet moeten, maar ik ben dan toch nieuwsgierig dus ik vraag dan juist lekker door.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nou ja als we het over díé kant hebben dan weet ik vrij zeker dat ik er ook aardig wat ken maar ik ben het gewend geen vragen te stellen.
Ik waarschuw je wel wanneer je je mond moet houden, komt goed.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ik zou dat ook niet moeten, maar ik ben dan toch nieuwsgierig dus ik vraag dan juist lekker door.
Ik maak vaak een verkeerde opmerking (op het verkeerde moment).quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
En toch stel ik je op prijs. @:luctor.et.emergo ook hoor.
Dat ik hem op prijs stel bedoel ik. Ik weet niet of hij jou ook op prijs stelt.
Ik snap het Luctor, dat is ook niet altijd makkelijk in te schatten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik maak vaak een verkeerde opmerking (op het verkeerde moment).
Graag niet weer met een paardenhoofd in mijn bed als het kan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik waarschuw je wel wanneer je je mond moet houden, komt goed.
Nee, een stevige tik tegen je schoen voldoet hopelijk!quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Graag niet weer met een paardenhoofd in mijn bed als het kan.
Prima, zijn wel stevige schoenen, dus niet te zacht tikken.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, een stevige tik tegen je schoen voldoet hopelijk!
Een prima vuistregel om aan te houdenquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prima, zijn wel stevige schoenen, dus niet te zacht tikken.
Liever pijn in mijn tenen dan een kogel zeg ik altijd maar.
Ik ben ooit bij een begrafenis geweest op de begraafplaats waar ook de Cor van Hout ligt. Die heeft een nogal kitscherig grafquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die verre familie is van een van de grotere beroepscriminelen van Nederland, eentje die jaren terug al omgelegd is.
Het blijkt een goede keus te zijn als je een verwarde John Travolta de Vogeltjesdans wil zien doenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee San Remo kijk je ook niet omdat het leuk is Redefine. Dat kijk je omdat je...
Ja...
Waarom eigenlijk?
Voor wie zijn we eigenlijk?quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:56 schreef Strani het volgende:
Zonet m'n verzoek om maandag vrij te nemen ingediend. Dan hoef ik me geen zorgen te maken als de Super Bowl nog langer duurt dan verwacht
Tegen wie dan ook maar de Ravens heeft uitgeschakeld, want die hadden me punten kunnen opleveren in een spelquote:Op woensdag 7 februari 2024 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor wie zijn we eigenlijk?
Ik zou het geloof ik toch wel grappig vinden als de 49ers winnen. Een paar jaar geleden hadden we dezelfde teams en toen wonnen de Chiefs. (En hoewel ik niks tegen Taylor Swift heb voegt het ook wel wat toe als haar fans verdrietig zijn als de Chiefs verliezen.)quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor wie zijn we eigenlijk?
Dan ben jij ook voor de 49ersquote:Op donderdag 8 februari 2024 00:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Tegen wie dan ook maar de Ravens heeft uitgeschakeld, want die hadden me punten kunnen opleveren in een spel
Ah. Ik heb eigenlijk altijd voorkeur voor teams in rood/wit, maar vind 49 geen fijn of veilig nummer. Dus dat is wel lastig.quote:Op donderdag 8 februari 2024 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou het geloof ik toch wel grappig vinden als de 49ers winnen. Een paar jaar geleden hadden we dezelfde teams en toen wonnen de Chiefs. (En hoewel ik niks tegen Taylor Swift heb voegt het ook wel wat toe als haar fans verdrietig zijn als de Chiefs verliezen.)
Je mag je eigen plan trekken Billy, ik zal het je niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah. Ik heb eigenlijk altijd voorkeur voor teams in rood/wit, maar vind 49 geen fijn of veilig nummer. Dus dat is wel lastig.
Waarschijnlijk zal ik pas na de aftrap weten voor wie ik ben.quote:Op donderdag 8 februari 2024 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Je mag je eigen plan trekken Billy, ik zal het je niet kwalijk nemen.
En de Chiefs hebben ook rood-wit.
De Chiefs spelen in elk geval in hun thuis-tenue dus overwegend rood.quote:Op donderdag 8 februari 2024 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal ik pas na de aftrap weten voor wie ik ben.
Waarom groen-geel? Winnaars spelen niet in groen-geelquote:Op donderdag 8 februari 2024 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
De Chiefs spelen in elk geval in hun thuis-tenue dus overwegend rood.
Ik heb dat trouwens juist niet, dat rood/wit me per se aantrekt. Groen-geel dan weer wel, wat meespeelde in m'n keuze voor de Packers.
De Packers hebben de Super Bowl toch vier keer gewonnenquote:Op donderdag 8 februari 2024 00:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom groen-geel? Winnaars spelen niet in groen-geel
Ja, maar ik denk aan ADO en Fortuna en al die andere marginale clubsquote:Op donderdag 8 februari 2024 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
De Packers hebben de Super Bowl toch vier keer gewonnen(Waaronder de eerste twee edities). En de kleurencombinatie trekt me gewoon heel erg aan, altijd al zo geweest
Ja, in het voetbal werkt het wat minder. Aan de andere kant is het Zuid-Afrikaanse rugby-team weer erg succesvol.quote:Op donderdag 8 februari 2024 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk aan ADO en Fortuna en al die andere marginale clubs
Dat is jouw merk?quote:Op donderdag 8 februari 2024 00:19 schreef Strani het volgende:
Een tractor van John Deere vind ik ook mooi om te zien trouwens, gewoon puur vanwege de kleuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Machtig mooi man.
Haha nooit gezien, maar de man heeft smaakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |