Ik probeer ook nog wat quality time met New Mexico door te brengen zo nu en dan en hij geeft precies niets om het hele ESF, laat staan om voorrondesquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:52 schreef Strani het volgende:
Maar inderdaad @:arizona - waarom kijk jij niet?
Nou ja. Maar goed ook dat ik voor mijzelf nooit in jouw hoofd hoef te verblijven. Dus de enige die er last van heeft ben jijzelfquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, meer vastgeketend in een koude vochtige kerker in my head. Maar wel gratis, inderdaad.
Maar dat is ook juist wat de grote finale vaak tot zo'n ijldroom (in positieve zinquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind het wel knap dat er zoveel mensen hier de hele week San Remo willen kijken. 1 avondje is voor mij wel genoeg
Ja hoor. Of er wat mee gedaan wordt, is een tweede.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
@ mods mag ik hier een TR over plaatsen?
Smakelijk om lachen moet lukkenquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja hoor. Of er wat mee gedaan wordt, is een tweede.
Over smakelijk gesproken, wat staat er op het menu bij eenieder vanavond? Hier wordt het mijn vermaarde rodekool ovenschotel.quote:
Ik heb vanmiddag al warm gegeten, dus vanavond brood.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Over smakelijk gesproken, wat staat er op het menu bij eenieder vanavond? Hier wordt het mijn vermaarde rodekool ovenschotel.
Ik twijfel nog tussen pasta en een maaltijdsoepje. Vis was ook een optie, maar dat had ik dan al zo'n drie uur geleden uit de vriezer moeten halen om te kunnen ontdooien.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Over smakelijk gesproken, wat staat er op het menu bij eenieder vanavond? Hier wordt het mijn vermaarde rodekool ovenschotel.
Ik wil pannenkoeken met aardbeien maken. Als ik daar nog zin in hebquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga voor een wrap met falafelquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een woonruimte, dat is een ongekende luxe hier in Nederland. Laat staan dat het ook nog eens gratis is!quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, meer vastgeketend in een koude vochtige kerker in my head. Maar wel gratis, inderdaad.
Ik zou dat echt niet meer kunnen. Een broodmaaltijd in de avond voelt zo raarquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al warm gegeten, dus vanavond brood.
Ik heb er totaal geen problemen mee, wij eten zo nu en dan ook wel brood in de avondquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet meer kunnen. Een broodmaaltijd in de avond voelt zo raarEn dat terwijl ik dit vroeger altijd bij mijn grootouders had.
Gyros met kastanjechampignons en aardappelpartjesquote:Op woensdag 7 februari 2024 15:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij mij is het elke dag een verrassing in welke volgorde ik dingen eet. Eigenlijk ook wel eens alleen twee broodmaaltijden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet meer kunnen. Een broodmaaltijd in de avond voelt zo raarEn dat terwijl ik dit vroeger altijd bij mijn grootouders had.
Ook een soort van broodmaaltijdquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij is het elke dag een verrassing in welke volgorde ik dingen eet. Eigenlijk ook wel eens alleen twee broodmaaltijden.
Maar vanavond wordt het een hamburger.
Ik ookquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga vanavond Het verhaal van Nederland - Oranje-Nassau kijken.
Lekker. Ik was pas om 18 uur gestopt met werken. Nu lekker Below Deck kijken.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ben al lekker gedoucht en wel, ik zit in mijn pyjama op de bank
quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Spanjaarden niet te vertrouwen.
Beetje ons prinsje ontvoerenquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Spanjaarden niet te vertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |