Kon die man het niet meer aan dat zijn vrouw vaginale stoombaden organiseerde?quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
We hebben deze week in mijn gemeente een moord gehad (huiselijk geweld). Dus nu drie dagen rouw en vandaag was er 5 minuten stilte bij het gemeentehuis. Wel heftig.
Er zijn van die momenten dat ik aan je sociale skills twijfelquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kon die man het niet meer aan dat zijn vrouw vaginale stoombaden organiseerde?
Kleine gemeente, of gewoon dichtbij?quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
We hebben deze week in mijn gemeente een moord gehad (huiselijk geweld). Dus nu drie dagen rouw en vandaag was er 5 minuten stilte bij het gemeentehuis. Wel heftig.
Zo'n 20.000 ingeschrevenen dus vrij klein inderdaad.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kleine gemeente, of gewoon dichtbij?
Kan idd best heftig zijn, paar jaar geleden was er een moord hier verderop in de straat. Geen huiselijk geweld, maar toch wel even slikken.
Het doet mij vooral twijfelen of hij niet stiekem bij Sanremo zit mee te lezen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn van die momenten dat ik aan je sociale skills twijfel
Nee, volgens mij is dat nooit helemaal duidelijk geworden. Wel dat de dader iets van een psychose had (is volgens mij daarom ook voor doodslag gegaan ipv moord uiteindelijk).quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo'n 20.000 ingeschrevenen dus vrij klein inderdaad.
Weet je wat de aanleiding was voor die moord?
Welke?quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn van die momenten dat ik aan je sociale skills twijfel
Ah, wat treurigquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is dat nooit helemaal duidelijk geworden. Wel dat de dader iets van een psychose had (is volgens mij daarom ook voor doodslag gegaan ipv moord uiteindelijk).
Dat lijkt me ook wel heftig, was dat ook een terras waar je zelf ook wel kwam?quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, wat treurig
We hadden hier in de buurt een jaar of 2 ook een afrekening op een terras. Ik geloof een Albaniër. Ouderwetse liquidatie met mannen op een motor die langsreden, afstapten en hem van dichtbij neerschoten, en weer wegreden.
Nee gelukkig niet. Het was een Britse bar (en ik kom eigenlijk nooit in Britse café's).quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel heftig, was dat ook een terras waar je zelf ook wel kwam?
Bah, naar als dat zo dichtbij optreedt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
Jaaaaren geleden is in mijn woonplaats mijn oude tekenlerares vermoord. Dat maakte ook enorm veel indruk op de gemeenschap, mijzelf incluis.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kleine gemeente, of gewoon dichtbij?
Kan idd best heftig zijn, paar jaar geleden was er een moord hier verderop in de straat. Geen huiselijk geweld, maar toch wel even slikken.
Oh jee zeg dat zal ook heel heftig zijn geweest. Ik geloof niet dat ik persoonlijk iemand heb gekend die later vermoord is (en dat wil ik graag zo houden).quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bah, naar als dat zo dichtbij optreedt.
[..]
Jaaaaren geleden is in mijn woonplaats mijn oude tekenlerares vermoord. Dat maakte ook enorm veel indruk op de gemeenschap, mijzelf incluis.
De dader is nooit gepakt overigens
Ik wil een grap maken over het tekenen van een silhouet van het lichaam op de plek van de moord, maar ben bang dat Strani dan aan mijn sociale skills twijfelt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:11 schreef Arizona het volgende:
Jaaaaren geleden is in mijn woonplaats mijn oude tekenlerares vermoord. Dat maakte ook enorm veel indruk op de gemeenschap, mijzelf incluis.
Kan ik me voorstellen, als je iemand ook nog persoonlijk gekend hebt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bah, naar als dat zo dichtbij optreedt.
[..]
Daar twijfel ik al veel langer aan Billy!quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik wil een grap maken over het tekenen van een silhouet van het lichaam op de plek van de moord, maar ben bang dat Strani dan aan mijn sociale skills twijfelt.
(Wel heftig zeg!)
Ik ken wel iemand die verre familie is van een van de grotere beroepscriminelen van Nederland, eentje die jaren terug al omgelegd is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jee zeg dat zal ook heel heftig zijn geweest. Ik geloof niet dat ik persoonlijk iemand heb gekend die later vermoord is (en dat wil ik graag zo houden).
Oh nou ja als we het over díé kant hebben dan weet ik vrij zeker dat ik er ook aardig wat ken maar ik ben het gewend geen vragen te stellen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die verre familie is van een van de grotere beroepscriminelen van Nederland, eentje die jaren terug al omgelegd is.
Ja, dat begrijp ik welquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar twijfel ik al veel langer aan Billy!
En toch stel ik je op prijs. @Luctor.et.Emergo ook hoor.quote:
Daar twijfel ik niet aan!quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
En toch stel ik je op prijs. @:luctor.et.emergo ook hoor.
Dat ik hem op prijs stel bedoel ik. Ik weet niet of hij jou ook op prijs stelt.
Hm, ik zou dat ook niet moeten, maar ik ben dan toch nieuwsgierig dus ik vraag dan juist lekker door.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nou ja als we het over díé kant hebben dan weet ik vrij zeker dat ik er ook aardig wat ken maar ik ben het gewend geen vragen te stellen.
Ik waarschuw je wel wanneer je je mond moet houden, komt goed.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ik zou dat ook niet moeten, maar ik ben dan toch nieuwsgierig dus ik vraag dan juist lekker door.
Ik maak vaak een verkeerde opmerking (op het verkeerde moment).quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
En toch stel ik je op prijs. @:luctor.et.emergo ook hoor.
Dat ik hem op prijs stel bedoel ik. Ik weet niet of hij jou ook op prijs stelt.
Ik snap het Luctor, dat is ook niet altijd makkelijk in te schatten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik maak vaak een verkeerde opmerking (op het verkeerde moment).
Graag niet weer met een paardenhoofd in mijn bed als het kan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik waarschuw je wel wanneer je je mond moet houden, komt goed.
Nee, een stevige tik tegen je schoen voldoet hopelijk!quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Graag niet weer met een paardenhoofd in mijn bed als het kan.
Prima, zijn wel stevige schoenen, dus niet te zacht tikken.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, een stevige tik tegen je schoen voldoet hopelijk!
Een prima vuistregel om aan te houdenquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prima, zijn wel stevige schoenen, dus niet te zacht tikken.
Liever pijn in mijn tenen dan een kogel zeg ik altijd maar.
Ik ben ooit bij een begrafenis geweest op de begraafplaats waar ook de Cor van Hout ligt. Die heeft een nogal kitscherig grafquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die verre familie is van een van de grotere beroepscriminelen van Nederland, eentje die jaren terug al omgelegd is.
Het blijkt een goede keus te zijn als je een verwarde John Travolta de Vogeltjesdans wil zien doenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee San Remo kijk je ook niet omdat het leuk is Redefine. Dat kijk je omdat je...
Ja...
Waarom eigenlijk?
Voor wie zijn we eigenlijk?quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:56 schreef Strani het volgende:
Zonet m'n verzoek om maandag vrij te nemen ingediend. Dan hoef ik me geen zorgen te maken als de Super Bowl nog langer duurt dan verwacht
Tegen wie dan ook maar de Ravens heeft uitgeschakeld, want die hadden me punten kunnen opleveren in een spelquote:Op woensdag 7 februari 2024 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor wie zijn we eigenlijk?
Ik zou het geloof ik toch wel grappig vinden als de 49ers winnen. Een paar jaar geleden hadden we dezelfde teams en toen wonnen de Chiefs. (En hoewel ik niks tegen Taylor Swift heb voegt het ook wel wat toe als haar fans verdrietig zijn als de Chiefs verliezen.)quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor wie zijn we eigenlijk?
Dan ben jij ook voor de 49ersquote:Op donderdag 8 februari 2024 00:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Tegen wie dan ook maar de Ravens heeft uitgeschakeld, want die hadden me punten kunnen opleveren in een spel
Ah. Ik heb eigenlijk altijd voorkeur voor teams in rood/wit, maar vind 49 geen fijn of veilig nummer. Dus dat is wel lastig.quote:Op donderdag 8 februari 2024 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou het geloof ik toch wel grappig vinden als de 49ers winnen. Een paar jaar geleden hadden we dezelfde teams en toen wonnen de Chiefs. (En hoewel ik niks tegen Taylor Swift heb voegt het ook wel wat toe als haar fans verdrietig zijn als de Chiefs verliezen.)
Je mag je eigen plan trekken Billy, ik zal het je niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah. Ik heb eigenlijk altijd voorkeur voor teams in rood/wit, maar vind 49 geen fijn of veilig nummer. Dus dat is wel lastig.
Waarschijnlijk zal ik pas na de aftrap weten voor wie ik ben.quote:Op donderdag 8 februari 2024 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Je mag je eigen plan trekken Billy, ik zal het je niet kwalijk nemen.
En de Chiefs hebben ook rood-wit.
De Chiefs spelen in elk geval in hun thuis-tenue dus overwegend rood.quote:Op donderdag 8 februari 2024 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal ik pas na de aftrap weten voor wie ik ben.
Waarom groen-geel? Winnaars spelen niet in groen-geelquote:Op donderdag 8 februari 2024 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
De Chiefs spelen in elk geval in hun thuis-tenue dus overwegend rood.
Ik heb dat trouwens juist niet, dat rood/wit me per se aantrekt. Groen-geel dan weer wel, wat meespeelde in m'n keuze voor de Packers.
De Packers hebben de Super Bowl toch vier keer gewonnenquote:Op donderdag 8 februari 2024 00:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom groen-geel? Winnaars spelen niet in groen-geel
Ja, maar ik denk aan ADO en Fortuna en al die andere marginale clubsquote:Op donderdag 8 februari 2024 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
De Packers hebben de Super Bowl toch vier keer gewonnen(Waaronder de eerste twee edities). En de kleurencombinatie trekt me gewoon heel erg aan, altijd al zo geweest
Ja, in het voetbal werkt het wat minder. Aan de andere kant is het Zuid-Afrikaanse rugby-team weer erg succesvol.quote:Op donderdag 8 februari 2024 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk aan ADO en Fortuna en al die andere marginale clubs
Dat is jouw merk?quote:Op donderdag 8 februari 2024 00:19 schreef Strani het volgende:
Een tractor van John Deere vind ik ook mooi om te zien trouwens, gewoon puur vanwege de kleuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Machtig mooi man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |