Jeetje, wat een dramaquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:42 schreef Momo het volgende:
Goedenavond, wel een dag achter de rug. Vannacht ineens enorm last van de buik op 1 plek, enorm stekende pijn. Kon geen water meer binnen houden. Ik dacht aan blinde darm ontsteking. Allemaal tests en scans op de spoedhulp. Blijkt een gewone darm ontsteking. Met een rits aan medicijnen nu weer thuis.
Soow, wat een rode neusquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
@:Hamlapjes @:Arizona @:Meke herkennen jullie je in deze kaart ?
Welke van de drie kaarten bedoel je?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik woon in een wit eilandjequote:Op donderdag 8 februari 2024 19:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Overigens kom ik zelf niet eens aan 14 glazen alcohol per jaar
Hoe gaat het nu dan, is de pijn inmiddels wat afgezakt?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:21 schreef Momo het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes
Ja echtquote:
Pijnstillers helpen wel ja, hopelijk is dat morgen ook nog zo als pijnstillers uit ziekenhuis helemaal zijn uitgewerkt en ik andere pijnstillers neem die ik heb voorgeschreven gekregen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu dan, is de pijn inmiddels wat afgezakt?
Gisteren, vandaag en morgen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kom maar aan drie dagen per jaar dat ik drink.
Dat doet in mijn omgeving dus vrijwel iedereen wel en vaak nog wel vaker ookquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:57 schreef BillDauterive het volgende:
Ik drink zo'n 3 dagen per week
Ow, meestal drink ik dan wel iets meer, maar ik denk niet dat ik gemiddeld aan 14 biertjes per week kom.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat doet in mijn omgeving dus vrijwel iedereen wel en vaak nog wel vaker ookNew Mexico zit ook wel gemiddeld op 3 avonden per week en dan meestal wel maar 1 of 2 biertjes.
Jij blijft net steken op 13.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, meestal drink ik dan wel iets meer, maar ik denk niet dat ik gemiddeld aan 14 biertjes per week kom.
Dat klopt wel zo ongeveer.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij blijft net steken op 13.
Ik kom lang niet aan 14 biertjes.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, meestal drink ik dan wel iets meer, maar ik denk niet dat ik gemiddeld aan 14 biertjes per week kom.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n beetje mijn gemiddelde per jaarquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kom maar aan drie dagen per jaar dat ik drink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |