SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hun games zullen voornamelijk timed exclusives zijn denk ik. Maar stoppen met consoles doen ze nietquote:Op maandag 5 februari 2024 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi, kan ik terug naar twee consoles. GPU op Switch 2 genot.
Ik zie ze generaties loslaten en gewoon updates uitbrengen na x-aantal jaar. Wel hebben ze de fysieke gameafdeling net dichtgetrapt en daar heb ik wel een mening over...quote:Op maandag 5 februari 2024 22:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hun games zullen voornamelijk timed exclusives zijn denk ik. Maar stoppen met consoles doen ze niet
Een Sony monopoly is een console gamers ergste nachtmerrie
Maar dat zou je Sony dan ook moeten opleggen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:17 schreef StateOfMind het volgende:
Beter stoppen ze allemaal met hun exclusives![]()
Timed exclusives is dan wel weer prima.
Dat bedoelde ik ook met 'ze'quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar dat zou je Sony dan ook moeten opleggen.
Dit lijkt mij inderdaad niet erg goed voor de consument.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk dat we op den duur maar 1 console hebben waar je PS+ of GPU afsluit en eventueel online games koopt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het idee van consoles ligt wel een beetje achter ons. Tegenwoordig hebben ze allemaal mid-cycle upgrades, wekelijkse updates, dlc, etc.
Daarnaast worden pc's weer simpeler en functioneler qua speelmogelijkheden. Zie Steamdeck.
Mijn gevoel zegt dat games steeds meer als service speelbaar gaan zijn op steeds meer apparaten. Een GPU / xCould functionaliteit wordt steeds interessanter voor bedrijven.
Tegen die tijd ben ik volledig mee, of heb ik mijn GameCube weer aangesloten.
Gelukkig is Nintendo er nog.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hun games zullen voornamelijk timed exclusives zijn denk ik. Maar stoppen met consoles doen ze niet
Tja ze moesten wel iets zeggen na al die geruchten de afgelopen dagen.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:01 schreef Evangelion het volgende:
Gerucht: Xbox games gaan mogelijk deels multi-platform
[ twitter ]
Wel zuur als je maar 1 console kan/wil betalen en daarbij hebt gekozen voor Xbox exclusives, en dat nu blijkt dat je ook hetzelfde en meer op de andere console had kunnen hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:00 schreef MMaRsu het volgende:
In de tijden dat COD en Minecraft, van Xbox al op de andere consoles verschijnen, wat de grootste IP's zijn die ze hebben, who cares als Starfield en HiFi Rush later naar andere consoles komen? Alleen maar positief voor beide partijen uiteindelijk. En de gamers profiteren.
Als je gewoon geniet van het spelen op Xbox dan veranderd er niks in principequote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:39 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wel zuur als je maar 1 console kan/wil betalen en daarbij hebt gekozen voor Xbox exclusives, en dat nu blijkt dat je ook hetzelfde en meer op de andere console had kunnen hebben.
Maar goed, gefucked worden door megacorps is ook niet nieuwuithuilen en doorgaan
Als je meerdere consoles hebt of andere afwegingen belangrijker waren dan exclusives dan maakt het niks uit idd.
Dit wordt saaier en nietszeggender dan een gemiddelde Sony State of Playquote:Op maandag 12 februari 2024 20:04 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Please join us for a special edition of the Official Xbox Podcast.
Hear from Phil Spencer, Sarah Bond and Matt Booty as they share updates on the Xbox business.
Post vertalen
https://twitter.com/Xbox/status/1757102346000286155?s=20
Ja een soort van eventueel later nog meer multiplatform. Misschien door de afgelopen week dat ze van bepaalde dingen terug komen.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:36 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dit wordt saaier en nietszeggender dan een gemiddelde Sony State of Play
Leakers zijn al teruggekrabbeld
Hifi Rush en Sea of Thieves multiplat voor nu en verder niks
Dat zou heel slecht zijn voor alles en iedereen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:06 schreef StateOfMind het volgende:
Het beste kapt iedereen met alle exclusives, of hooguit alleen nog maar timed exclusives.
Dan hoef je alleen nog maar de hardware van je voorkeur te kopen en klaar![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:35 schreef Q. het volgende:
Moet er niet aan denken dat ze stoppen met Xbox hardware, dan krijgt Sony een monopoly en dat is voor niemand goed.
Nee. Maar leuk dat je door marketing gelooft dat Xbox en PlayStation goed zijn voor de gamer ofzo. Zijn twee gesloten platformsquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou heel slecht zijn voor alles en iedereen.
Hardware. Dus consoles die net zo duur kunnen worden als moderne grafische kaarten met een beetje pech.quote:
Het zal allemaal wel mee vallen, als je grote koerswijzigingen in een podcast moet proppen dan doe je iets niet goed.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:36 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dit wordt saaier en nietszeggender dan een gemiddelde Sony State of Play
Leakers zijn al teruggekrabbeld
Hifi Rush en Sea of Thieves multiplat voor nu en verder niks
sony een monopoly op hardware?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hardware. Dus consoles die net zo duur kunnen worden als moderne grafische kaarten met een beetje pech.
Dat zal wel meevallen, geen hond die dan nog hun consoles koopt.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hardware. Dus consoles die net zo duur kunnen worden als moderne grafische kaarten met een beetje pech.
Daar vreesden mensen voor ja.quote:
Ja, vet! Dit spel gaat weer de nodige uurtjes gevloek en geschreeuw opleveren.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:15 schreef Jimbo het volgende:
https://www.microsoft.com/store/productId/9MWB2BFF0SPD
Vanaf vandaag bloodstained ritual of the night op gamepass. Zeker door alle nieuwe shit in de updates is deze game het spelen waard voor iedereen die van metroidvania's houdt
Nog meerquote:Op woensdag 14 februari 2024 16:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, vet! Dit spel gaat weer de nodige uurtjes gevloek en geschreeuw opleveren.
Ja, dat. Maatje van mij vertelde mij dat hij mij een Elden ring, oid, wil zien streamen. Ik ben ervan overtuigd dat dat niet goed is voor mijn hart.quote:
Ik weet nog goed toen ik hier net kwam wonen, toen was Dark Souls 2 net uit.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, dat. Maatje van mij vertelde mij dat hij mij een Elden ring, oid, wil zien streamen. Ik ben ervan overtuigd dat dat niet goed is voor mijn hart.
maar sony heeft helemaal geen monopoly op hardware, ook niet als xbox en nintendo stoppenquote:Op woensdag 14 februari 2024 09:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Daar vreesden mensen voor ja.
Handheld zal wel komen binnenkort. Die Series X zonder discdrive klinkt als een grote flop.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:10 schreef Jimbo het volgende:
Tevens nieuwe xboxen zien deze weeknextgen met losse blueray drive
Doubt.gif.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar sony heeft helemaal geen monopoly op hardware, ook niet als xbox en nintendo stoppen
De Series S is een strategische fout door hem flink zwakker te maken IMO.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Handheld zal wel komen binnenkort. Die Series X zonder discdrive klinkt als een grote flop.
Heel deze generatie verneukt.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De Series S is een strategische fout door hem flink zwakker te maken IMO.
vergeet niet te streamen hequote:Op woensdag 14 februari 2024 16:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, vet! Dit spel gaat weer de nodige uurtjes gevloek en geschreeuw opleveren.
nee joh fuck handheld. gewoon next gen alles digitaal , letsgoooquote:Op woensdag 14 februari 2024 18:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Handheld zal wel komen binnenkort. Die Series X zonder discdrive klinkt als een grote flop.
Laat mensen nog lekker de keuze hebben en iets fysieks kunnen geven bij de PS7 en Switch 3 zal het wel verdwijnen in 2033-2035quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee joh fuck handheld. gewoon next gen alles digitaal , letsgooo
daarom, externe drivequote:Op woensdag 14 februari 2024 21:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Laat mensen nog lekker de keuze hebben en iets fysieks kunnen geven bij de PS7 en Switch 3 zal het wel verdwijnen in 2033-2035
Ik heb nog nooit 1 BluRay in mijn leven gekochtquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als de volgende generatie consoles geen discdrive meer heeft vrees ik dat ook de blurayverkopen kelderen. In ieder geval Sony zal dat niet willen.
ook een compleet irrelatief media sinds het begin, maar er zijn altijd een paar nerds die 't willen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:53 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 1 BluRay in mijn leven gekocht
op naar ark2!quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:06 schreef rival het volgende:
Een update betreffende de kapotte xbox >< Het spelen van Ark. Mocht iemand het zich afvragen
De nieuwe xbox speelde Ark af zonder problemen. Dus heb de oude bij Microsoft aangemeld voor reparatie. Die ben ik incl vervoer nog geen 2 weken kwijt geweest. Na 1 dag bij Microsoft werd ie alweer teruggestuurd. De rest van de tijd heeft UPS hem gehad.
Ik had hem zelf al eens open gemaakt om de binnenkant te inspecteren, maar dat heb ik netjes genoeg gedaan want ze hebben hem wel voor me gerepareerd.
Kan nu naast de rest ook Ark zonder problemen spelen. Heb de nieuwe xbox terug gebracht naar de winkel en netjes m'n geld terug gekregen
Ik dacht trouwens dat ik geen garantie meer had, omdat ik de xbox al 25 maanden had. Maar ik bleek nog een paar weken garantie te hebben
Iedereen weet dat logischerwijs dat de Xbox 2 isquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
lol die komt vast in 2029 uit en dan heb ik de xbox series Y of Z alweer
Echt een duidelijk en logisch systeem hanteren ze daar niet neequote:Op donderdag 15 februari 2024 11:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat logischerwijs dat de Xbox 2 is
Alles verneukt na de Xbox 360. Daarna zijn er niet-gamers met hun alles verziekende klauwen mee aan de haal gegaan.quote:
Heeft er ooit iemand de logica van de namen begrepen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat logischerwijs dat de Xbox 2 is
Toen gamedevs nog echt passie hadden ipv investeerdersquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Alles verneukt na de Xbox 360. Daarna zijn er niet-gamers met hun alles verziekende klauwen mee aan de haal gegaan.
Die eerste twee consoles waren behoorlijk baas. Met Halogenot als uitsmijters.
Maas effect als exclusiveFablegod. Forza.
En het is niet eigenlijk allemaal schijt.
bij xbox zat/zit het volgens mij vooral een niveautje hoger dan de devs van games, de consoles zelf kloppen al voor geen meter meerquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Toen gamedevs nog echt passie hadden ipv investeerders
In Arnhem speelt momenteel het Rijn Effect bij een zekere clubquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Alles verneukt na de Xbox 360. Daarna zijn er niet-gamers met hun alles verziekende klauwen mee aan de haal gegaan.
Eh?Alles verneukt, alles verziekt, allemaal schijt? De consoles "kloppen voor geen meter" Waar de fuck heb je het overquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij xbox zat/zit het volgens mij vooral een niveautje hoger dan de devs van games, de consoles zelf kloppen al voor geen meter meer
Ik heb ook een Series X (na de 360 zo'n 8 of 9 jaar geen Xbox gehadquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Eh?Alles verneukt, alles verziekt, allemaal schijt? De consoles "kloppen voor geen meter" Waar de fuck heb je het overSeries X is een bazending, beste console die ik ooit gehad heb en heb er behoorlijk wat versleten. I.c.m. Game Pass nog altijd beste deal in gaming (inmiddels alweer een paar maand niet aan gehad maar dat heeft andere redenen
)
Gears of Warquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt met "klopt niet"? De nummering? Dat is wel redelijk onnavolgbaar ja, maar ik ben over de machine zelf en het aanbod games verder zeer tevreden (ook al gebruik ik 'm eigenlijk te weinig maar dat komt omdat ik eind vorig jaar een beefy game pc heb gekocht)quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik heb ook een Series X (na de 360 zo'n 8 of 9 jaar geen Xbox gehad), maar de hele console serie na de 360 klopt toch voor geen reet? Of vind jij dat het wel lekker gaat aan die kant?
dat vond ik nooit zo interessantquote:
Dat heb ik dan andersom, ik vond/vind Halo niksquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat vond ik nooit zo interessant
wel vaak zat gespeeld bij klasgenootjes, maar ik had liever Halo
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:27 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan andersom, ik vond/vind Halo niks
Nog steeds beste game op Xbox.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
flink op kapot gegaan met zo'n controller:
[ afbeelding ]
Ik heb nog werkende gen 1 xbox in het groenquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als in: hun console strategy lijkt niet echt aan te slaan, ondanks dat de X wel weer een prima ding is met gamepassquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt met "klopt niet"? De nummering? Dat is wel redelijk onnavolgbaar ja, maar ik ben over de machine zelf en het aanbod games verder zeer tevreden (ook al gebruik ik 'm eigenlijk te weinig maar dat komt omdat ik eind vorig jaar een beefy game pc heb gekocht)
Ik in het zwartquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb nog werkende gen 1 xbox in het groen
Xbox ultra 64!quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:50 schreef Friday12 het volgende:
Daarom lijkt het me juist grappig als ze nu de Xbox 2 doen ofzo
quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:12 schreef OMG het volgende:
4 games van meer dan een jaar oud die multiplatform gaan, dat was het wel zo'n beetje.
Al die domme geruchten om niks.
Precies dit.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:15 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen laten wennen aan het idee
Heb het gevoel dat ze veel meer willen zeggen maar dit niet doen om geen opstand onder huidige klanten te creëren. We gaan de komende 2 jaar echt nog veel meer horen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:05 schreef DKUp het volgende:
Ik voelde weinig, vooral we sluiten niks uit en binnen 5-10 jaar zullen we veel minder exclusives zien.
Handheld, Series X Slim en next gen zitten in het vat.
Er gaan natuurlijk nog veel meer titels naar PlayStation komen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:33 schreef OMG het volgende:
Opstand om wat? Die podcast was behoorlijk duidelijk; 4 games die naar andere platforms gaan, exclusives die exclusives blijven, exclusives worden minder (wat nu ook al het geval is), nieuw hardware nieuws later en een next-gen.
Nouja, er was vorige week al een halve opstand natuurlijk. Mensen die hun Xbox verkocht hebben omdat er geen exclusieve titels meer op zouden verschijnen, mensen die zich afvroegen wat het nut van een Xbox nog is als je alles op PlayStation kan spelen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:45 schreef OMG het volgende:
Daarnaast zie ik nergens uitleg over een opstand.
Covid, raytracing en gebrekige optimalisatie hebben deze generatie al vlug genekt... zowel PS als Xbox (Virtueel toch haast dezelfde machine anyway) hebben moeite met alle toeters en bellen op een fatsoenlijke resolutie te draaien met 60fps, waarmee het toch meer aanvoelt als fauxK ipv 4K.quote:
Ratchet & Clank en Forbidden West niet gespeeld?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 01:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Covid, raytracing en gebrekige optimalisatie hebben deze generatie al vlug genekt... zowel PS als Xbox (Virtueel toch haast dezelfde machine anyway) hebben moeite met alle toeters en bellen op een fatsoenlijke resolutie te draaien met 60fps, waarmee het toch meer aanvoelt als fauxK ipv 4K.
Always has been.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:44 schreef Friday12 het volgende:
Het enige dat gamen verneukt zijn investeerders en geld hongerige ceo's
Twee titels in vier jaar. Twee. Slowclap.gif.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ratchet & Clank en Forbidden West niet gespeeld?
Qua games is het heel karig ja deze generatie. Dat vorige niet 60fps@4k haalde konden we nog vergeven maar eigenlijk kan dat nu niet meer.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Twee titels in vier jaar. Twee. Slowclap.gif.
Die ook meteen naar PC kwamen dus ach, die Playstationargumentatie van "xbox spellen komen toch naar PC, dus waarom de console kopen?" valt meteen af.
Dat kan wél en de reden is retesimpel: 4K is takkezwaar voor grafische berekeningen en ook op PC moet je daar een videokaart van 1200+ tegenaan gooien om het speelbaar te krijgen zonder upscaling. Ook met de huidige generatie, ondanks enorme stap omhoog qua rekenkracht, is 1080P goed vol krijgen soms al lastig, vooral met nieuwere titels.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Qua games is het heel karig ja deze generatie. Dat vorige niet 60fps@4k haalde konden we nog vergeven maar eigenlijk kan dat nu niet meer.
Ik irriteer me bovendien aan het feit dat ik tegenwoordig op consoles ook graphics moet instellen. De keuze tussen performance en graphics is tot daar aan toe maar ik ben niet voor niets console gamer geworden ooit...
Ik doel op de slechte optimalisatie, de toeters en bellen en niet de exclusieve games.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Twee titels in vier jaar. Twee. Slowclap.gif.
Die ook meteen naar PC kwamen dus ach, die Playstationargumentatie van "xbox spellen komen toch naar PC, dus waarom de console kopen?" valt meteen af.
Is die er ooit geweest danquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:32 schreef Friday12 het volgende:
Skull and Bones is out now... de hype van die game is al heeeeel lang weg
Ik was heel even geïnteresseerd.quote:
Ooit.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was heel even geïnteresseerd.
Dit eigenlijk na AC Black Flagquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was heel even geïnteresseerd.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:51 schreef StateOfMind het volgende:
Diablo 4 komt 28 maart naar Game Pass
Mezelf destijds vermaakt met de bèta, maar bewust gewacht met kopen in de verwachting dat ie vroeg of laat wel naar Game Pass zou komen ivm de Activision/Blizzard overname.
S4 met loot 2.0quote:
Ben bij de Silent garden en ik word gek. Ik kan echt nergens een saveroom vinden daar. Enige wat nog rest is een of andere rennende gek met een zwaard. Dan ga ik weer dood en moet weer van voren af aan.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vergeet niet te streamen hemet mic
stream he dan, dan kunnen mensen helpenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ben bij de Silent garden en ik word gek. Ik kan echt nergens een saveroom vinden daar. Enige wat nog rest is een of andere rennende gek met een zwaard. Dan ga ik weer dood en moet weer van voren af aan.schijt spel.
Heb je m al uitgespeeld? Ik kan evt zondagavond for good old sake.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stream he dan, dan kunnen mensen helpen
slechte optimalisatie en dan noem je er twee waar mensen juist tevreden over zijn?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik doel op de slechte optimalisatie, de toeters en bellen en niet de exclusieve games.
Ach, gratis d4 en dan Coöp ouwehoeren waar je veel uren aan kan spenderen. Als het cross play is, dan is het helemaal een toffe toevoeging voor de gpu.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja betwijfel het.. blizz us enkel bezig met hun wow classic lijkt het.
Ja omdat ze geen goede games uitbrengen, en omdat gamers massaal op PS zijn overgestapt na de massive communicatie fails en drm nonsens van de Xbox One.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als in: hun console strategy lijkt niet echt aan te slaan, ondanks dat de X wel weer een prima ding is met gamepass
heb niet het idee dat ze bij microsoft blij zijn met de cijfertjes
Het is nou ook niet dat Activision Blizzard King het niveau qua games gaat verhogen. Bethesda tot nu toe ook niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja omdat ze geen goede games uitbrengen, en omdat gamers massaal op PS zijn overgestapt na de massive communicatie fails en drm nonsens van de Xbox One.
Niet omdat de Series X een slechte console is ofzo.
Beiden 15 jaar geleden zou je ja zeggen.. nu is het gewoon zonde van je geldquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het is nou ook niet dat Activision Blizzard King het niveau qua games gaat verhogen. Bethesda tot nu toe ook niet.
Tja wel slim van ze dat King ontzettend veel binnenhaalt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Beiden 15 jaar geleden zou je ja zeggen.. nu is het gewoon zonde van je geld
Wow is kut
Ow2 is kut
D4 is kut
Hearstone is kut
StarCraft is dood
Na COD MW 2019 ging het niveau weer direct omlaag.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:17 schreef Friday12 het volgende:
En cod is eigenlijk sowieso kut maarja
CoD is altijd al kut geweest.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:17 schreef Friday12 het volgende:
En cod is eigenlijk sowieso kut maarja
Black ops vond ik nog leuk. Af en toe kut ik met mensen in warzone. Maar dat is het ook echt welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
CoD is altijd al kut geweest.
Zelfs dat niet. CoD is zo fokking lineair als maar zijn kan, de MP zit vol met kinderen met slechte supervisie en elke keer als je denkt: "Nou verzinnen ze iets anders!", is dat niet meer dan een gimmick die na 1 of hooguit 2 missies al weer vergeten is. Het is IMO niet eens een shooter maar een interactieve actiefilm.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Black ops vond ik nog leuk. Af en toe kut ik met mensen in warzone. Maar dat is het ook echt wel
De campaign is vaak wel leuk.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. CoD is zo fokking lineair als maar zijn kan, de MP zit vol met kinderen met slechte supervisie en elke keer als je denkt: "Nou verzinnen ze iets anders!", is dat niet meer dan een gimmick die na 1 of hooguit 2 missies al weer vergeten is. Het is IMO niet eens een shooter maar een interactieve actiefilm.
yes, en zou zeker kijkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Heb je m al uitgespeeld? Ik kan evt zondagavond for good old sake.
Wow dat dit kanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
CoD is altijd al kut geweest.
Ja. Net als Twattlefield.quote:
Die twee uur voor 80 euro?quote:
Vanavond kan wel. Dochter gaat in de middag weer naar huis.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
yes, en zou zeker kijken(als t uitkomt ofc)
Ik heb destijds hier het complete autopark gekocht: https://mitchcactus.co/quote:Op zondag 18 februari 2024 11:21 schreef streamjohan het volgende:
Wil graag mijn car collection bij Forza Horizon 5 completen, heb alle normale autos die te halen zijn tot nu toe, en heb het Lamborghini dlc pack gekocht, want die is gruwelijk.
Moet nu nog de auto's van een stuk of 5 andere DLC, is dit nergens goedkoper te krijgen? Als ik alles via de Xbox store moet kopen ben ik ¤40 kwijt ofzo, beetje te gek.
Speel op Xbox, wil geen gemod account, maar gewoon op mijn legale account.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:53 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik heb destijds hier het complete autopark gekocht: https://mitchcactus.co/
Werkte soepel en snel
Je kan gewoon op je eigen account de auto’s laten toevoegen maar je moet inderdaad wel je gegevens delen.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:22 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Speel op Xbox, wil geen gemod account, maar gewoon op mijn legale account.
Haha wtt hoe triestquote:Op zondag 18 februari 2024 11:53 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik heb destijds hier het complete autopark gekocht: https://mitchcactus.co/
Werkte soepel en snel
No thanks, dat is super stupide.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:46 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Je kan gewoon op je eigen account de auto’s laten toevoegen maar je moet inderdaad wel je gegevens delen.
Gamivoquote:Op zondag 18 februari 2024 11:21 schreef streamjohan het volgende:
Wil graag mijn car collection bij Forza Horizon 5 completen, heb alle normale autos die te halen zijn tot nu toe, en heb het Lamborghini dlc pack gekocht, want die is gruwelijk.
Moet nu nog de auto's van een stuk of 5 andere DLC, is dit nergens goedkoper te krijgen? Als ik alles via de Xbox store moet kopen ben ik ¤40 kwijt ofzo, beetje te gek.
Alles kan leuk zijn in coop, ook een drol uittrappenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Goed genoeg voor een rondje Coöp.
Precies! Hoe meer Coöp spellen op gpu, des te beter!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Alles kan leuk zijn in coop, ook een drol uittrappen
Yes op het eind daarvanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:57 schreef StateOfMind het volgende:
Dat is in dat hotel toch?
Ik ben daar zojuist in aangekomen.
Erg vermakelijke game wel
De springende kick is mijn favoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:05 schreef StateOfMind het volgende:
Blijft heerlijk om zombies op de meest brute manieren af te maken
Ik gebruik de Hardened perk oid op mijn wapens, voor langere durability.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:06 schreef streamjohan het volgende:
[..]
De springende kick is mijn favoalleen erg weinig van die repair dingen, steeds wapens kapot
Zit nog steeds te wachten op Jedi Survivor.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:34 schreef OMG het volgende:
Mooi wel dat het GamePass is, maar voeg eens goede games toe, zeg.
Op Gamivo is Jedi Survivor 2 tientjes.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:49 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Zit nog steeds te wachten op Jedi Survivor.
Nog te duur, dan wacht ik nog wel even op GP 🤓😅quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op Gamivo is Jedi Survivor 2 tientjes.
Zijn wel 2 tientjes die je goed hebt uitgegeven is een toffe game. Zitten wel wat domme mechanics en de meeste achterlijke map aller tijden in. Heb regelmatig YouTube geopend om een puzzel op te lossen die vervolgens echt kinderlijk eenvoudig bleek te zijn. Combat is wel sterkquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:10 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Nog te duur, dan wacht ik nog wel even op GP 🤓😅
En toch vind ik het zonde van de 20 Euro dan, aangezien de verwachting is dat die precies een jaar na uitkomen op GP komt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn wel 2 tientjes die je goed hebt uitgegeven is een toffe game. Zitten wel wat domme mechanics en de meeste achterlijke map aller tijden in. Heb regelmatig YouTube geopend om een puzzel op te lossen die vervolgens echt kinderlijk eenvoudig bleek te zijn. Combat is wel sterk
Ja dat is ook geen probleem he. Zeg alleen maar dat het een game is die nu wel die 16.90 waard is. Maar Nederlanders blijven Nederlandersquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:04 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
En toch vind ik het zonde van de 20 Euro dan, aangezien de verwachting is dat die precies een jaar na uitkomen op GP komt.
Ja probeer altijd onder de 10 euro te blijven met sales, is het geen Microsoft sale, dan wel Eneba of Gamivo.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat is ook geen probleem he. Zeg alleen maar dat het een game is die nu wel die 16.90 waard is. Maar Nederlanders blijven Nederlanders
Benieuwd wel in welke staat, de vanilla games zijn vrij buggyquote:Op donderdag 7 maart 2024 08:26 schreef StateOfMind het volgende:
Stalker trilogy
(Nog) niet naar Game Pass, zal tzt ongetwijfeld wel gebeuren.
Zal ongetwijfeld een dezer dagen duidelijk worden, aangezien de trilogie per gisteren meteen beschikbaar is gekomen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benieuwd wel in welke staat, de vanilla games zijn vrij buggy
Digital Foundry, we are waiting!quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld een dezer dagen duidelijk worden, aangezien de trilogie per gisteren meteen beschikbaar is gekomen.
Ook voor de PlayStation trouwens.
DF godenquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Digital Foundry, we are waiting!
Hoor er goede dingen over, maar nooit gespeeld.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er komt een vervolg op Sinking City
Dat had ik niet verwacht! Vond de eerste best een leuke game!
Intussen geef je een veelvoud daarvan als je gamepass hebt. Magoedquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:04 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
En toch vind ik het zonde van de 20 Euro dan, aangezien de verwachting is dat die precies een jaar na uitkomen op GP komt.
Nee hoor, laatst voor 90 euro klaar voor 3 jaar Ultimate Gp via Eneba. Ik was nog net op tijd voordat die conversion lager werd.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Intussen geef je een veelvoud daarvan als je gamepass hebt. Magoed
Lovecraftian detective game van de makers van de Sherlock Holmes games. Soms een beetje janky maar ik vermaak me er enorm mee.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoor er goede dingen over, maar nooit gespeeld.
Is ie op Game Pass of PS Plus Extra/Premium?
Wat voor een game is het eigenlijk?
Fijn, maar dat is natuurlijk een kromme vergelijking, pik.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:54 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Nee hoor, laatst voor 90 euro klaar voor 3 jaar Ultimate Gp via Eneba. Ik was nog net op tijd voordat die conversion lager werd.
Je hebt vast garantie aangezien die dingen te pas en te onpas kapot gaanquote:Op donderdag 21 maart 2024 23:30 schreef benhorse het volgende:
heb stickdrift beide xbox series x controllers godverdomme
eentje door diablo 4 die andere door assassins creed sowieso
janken
Deze controller heeft geen garantie meerquote:Op vrijdag 22 maart 2024 00:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt vast garantie aangezien die dingen te pas en te onpas kapot gaan
Doe jezelf een plezier en wacht tot seizoen 4 uit is. Dan speel je de game met alle QOL meuk die ze er dan in gooien (14 mei uit mn hoofd).quote:
Je downloadt 100 gb in 100 seconden tegenwoordig... Vroeger moest ik liedjes via Napster downloaden tegen 5kb/squote:Op donderdag 28 maart 2024 21:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toch eigenlijk van de zotte dat games zo veel ruimte in beslag moeten nemen
Daar ben je zo 250+ GB aan kwijt 😱quote:
Was meer het idee dat DOOM > CoDquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar ben je zo 250+ GB aan kwijt 😱
Ah zoquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was meer het idee dat DOOM > CoD
Power of the Series Squote:Op woensdag 10 april 2024 21:42 schreef StateOfMind het volgende:
30 fps, maar er wordt niks gezegd over een eventuele performance mode.
Mag toch hopen dat dat er in zit.
Destijds op de PS4 Pro zat er al een performance mode in en die draaide 60fps op 1080p.
Mag hopen dat de volgende generatie (de XXXquote:
Ach de gameplay is toch slow a.f. bij dat spel dus 30 is prima 🤓😅quote:Op woensdag 10 april 2024 21:42 schreef StateOfMind het volgende:
30 fps, maar er wordt niks gezegd over een eventuele performance mode.
Mag toch hopen dat dat er in zit.
Destijds op de PS4 Pro zat er al een performance mode in en die draaide 60fps op 1080p.
In Hellblade 2 op de PS4 Pro zat een performance mode?quote:Op woensdag 10 april 2024 21:42 schreef StateOfMind het volgende:
Ja dat is idd ook de uitleg van de ontwikkelaar zelf, zie artikel hierboven. Ik verwacht dat Hellblade 2 er wel echt extreem strak uit gaat zien, maar toch steekt het altijd een beetje als ontwikkelaars dan gaan bepalen dat framerate niet belangrijk is. Ik vermoed ook dat ze gelijk hebben in de zin dat het gros van casual gamers zaken als framerate zal jeuken, en tierelantijntjes zoals ray tracing zijn makkelijker te verkopen/marketen gok ikquote:Op donderdag 11 april 2024 07:29 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ach de gameplay is toch slow a.f. bij dat spel dus 30 is prima 🤓😅
Dit iddquote:Op woensdag 10 april 2024 22:00 schreef OMG het volgende:
Ook gewoon kappen met mid-gen consoles. Compleet waardeloos.
Game heeft naar verluid nog steeds pittige performance issues op pcquote:
Gelukkig is dit het Xbox topicquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Game heeft naar verluid nog steeds pittige performance issues op pc
Xbox is op de pc met een app en gamepass dus...quote:
Ps4 pro was wel nice toen.quote:Op woensdag 10 april 2024 22:00 schreef OMG het volgende:
Ook gewoon kappen met mid-gen consoles. Compleet waardeloos.
Stom he. Masterrace enzo met je 3 duizend euro kostende PC en dan alsnog huilen door slecht geoptimaliseerde games.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Game heeft naar verluid nog steeds pittige performance issues op pc
Maar compleet waardeloos. Het is geen nextgen, alle "upgrades" van een mid-gen upgrade voegen helemaal niks toe.quote:
De rest van de wereld gebruikt gewoon een adblocker.quote:Op maandag 29 april 2024 12:07 schreef StateOfMind het volgende:
Degenen die Game Pass hebben kunnen nu via de Perks voor 23 mei 3 maanden gratis YouTube Premium claimen.
En geen Chromequote:Op dinsdag 30 april 2024 12:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De rest van de wereld gebruikt gewoon een adblocker.
Ja joh, ook met chrome werkt dat gewoonquote:
Vooral ook nodig voor deze website 😅quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De rest van de wereld gebruikt gewoon een adblocker.
Ik snap vooral niet dat mensen nog zonder browsen. Een subtiele banner is prima, maar vaak moet je op zoek naar de content tegenwoordig.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:12 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Vooral ook nodig voor deze website 😅
quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:12 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Vooral ook nodig voor deze website 😅
Sony 🤝 Microsoftquote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:46 schreef MMaRsu het volgende:
Xbox sluit tango gameworks (hifi rush) en drie andere studios... Sucks
Mja shinji mikami was toch al weg maar wel echt kut.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Sony 🤝 Microsoft
Japanse studios sluiten
Geen Evil Within 3, HiFi Rush 2...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:46 schreef MMaRsu het volgende:
Xbox sluit tango gameworks (hifi rush) en drie andere studios... Sucks
Zit ook niemand op te wachten, eerlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen Evil Within 3, HiFi Rush 2...
Ik welquote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zit ook niemand op te wachten, eerlijk
Hifi rush is wel een hele goede gamequote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zit ook niemand op te wachten, eerlijk
Ik heb me vorig jaar prima vermaakt met de nieuwe Lords of the Fallen op de PS5quote:
Het past alleen binnen het plaatje van de gehele industrie. Sony flikkert ook 900 mensen op straat en heeft in de laatste vier jaar evenveel studios gesloten. Overal lijkt nu gegrepen te worden naar alle middelen om de winst te maximaliseren (dat is immers de verantwoordelijkheid naar aandeelhouders, zucht), en er wordt afgewacht met investeren... want AI. Alles lijkt daar op in te zetten, en ik vrees een golf games die wellicht er goed uitzien maar uiteindelijk vlak en hol aanvoelen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 10:40 schreef PjotterFRL het volgende:
God, wat een faalbedrijf is dit toch. Blijkbaar wordt Tango Gameworks gesloten omdat zij geen lopende projecten hebben. En zo worden dus kosten bespaard.
Als dat je visie is....
Dan duurt het nog langer voor je een nieuwe Elder Scrolls of Fallout krijgtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:24 schreef Friday12 het volgende:
De gamestudio die ze mogen slopen in bethesda en gewoon opnieuw beginnen
Na Starfield zie ik die twee games ook niet zo heel snel uitkomen. Heel die engine is ook wel op zijn retour.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:52 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dan duurt het nog langer voor je een nieuwe Elder Scrolls of Fallout krijgt
Werd voor TES6 geen nieuwe engine gemaakt?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Na Starfield zie ik die twee games ook niet zo heel snel uitkomen. Heel die engine is ook wel op zijn retour.
Creation Engine 2, wat een voortborduursel is van de oude.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Werd voor TES6 geen nieuwe engine gemaakt?
Sort of ja, maar duidelijk niet 'dezelfde' engine als Fallout 3 bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:34 schreef DKUp het volgende:
Dezelfde engine maar dan heel veel aanpassingen was het toch?
Sony heeft Japan Studio al jaren geleden gesloten, die maakte op de parels op Playstation. Laten we idd niet net doen alsof het alleen MS is die dit soort dingen doet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:23 schreef DKUp het volgende:
Ze doen het al jaren zichzelf aan en nu creëren ze er een nog grotere puinhoop van. Heel knap.
Starfield ging wel eigenlijk ja, alleen over vijf of zes jaar gaat lastig worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sort of ja, maar duidelijk niet 'dezelfde' engine als Fallout 3 bijvoorbeeld.
Qua graphics is het wel enorm geupgrade
Dat zeker niet inderdaad. Alleen bij MS gaat zoveel fout.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sony heeft Japan Studio al jaren geleden gesloten, die maakte op de parels op Playstation. Laten we idd niet net doen alsof het alleen MS is die dit soort dingen doet.
Ja alleen is het er dan mischien eentje die je wel wil spelenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:52 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dan duurt het nog langer voor je een nieuwe Elder Scrolls of Fallout krijgt
Tja ik benieuwd waar het schip strand.. we gaan het zienquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zeker niet inderdaad. Alleen bij MS gaat zoveel fout.
Net zoals COD ook nog immer op de basis van de Quake 3 engine draait.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:34 schreef DKUp het volgende:
Dezelfde engine maar dan heel veel aanpassingen was het toch?
Bij een arcade shooter is het op zich nog lang vol te houden. Een paar delen zien er best nog wel goed uitquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Net zoals COD ook nog immer op de basis van de Quake 3 engine draait.
Wilde de games altijd graag spelen maar ik krijg motion sickness.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:50 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren Gears 5 uitgespeeld, mooie game en wat een spektakel
Zag dat deel 1-4 ook enigszins 'gemoderniseerd' zijn, danwel destijds Xbox One X enhanced, danwel via fps boost/auto hdr en zo.
Zijn die anno nu nog de moeite waard om te spelen als je die nog nooit gespeeld hebt?
Of kan ik sommige delen beter overslaan?
Deel 2/3 waren erg sterk, deel 1 is wel een klassieker maar liep net wat minder lekker. Ik heb me er goed mee vermaakt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:50 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren Gears 5 uitgespeeld, mooie game en wat een spektakel
Zag dat deel 1-4 ook enigszins 'gemoderniseerd' zijn, danwel destijds Xbox One X enhanced, danwel via fps boost/auto hdr en zo.
Zijn die anno nu nog de moeite waard om te spelen als je die nog nooit gespeeld hebt?
Of kan ik sommige delen beter overslaan?
Dit. Vond zelf ook horde in 2 en 3 het beste, heb me daar een flinke tijd mee vermaakt, zelfs met randoms. In de nieuwere Gears games vond ik daar minder aan toen ze classes en zo introduceerden. Van de laatste paar heb ik alleen de campaigns gespeeld.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Deel 2/3 waren erg sterk, deel 1 is wel een klassieker maar liep net wat minder lekker. Ik heb me er goed mee vermaakt.
Gears 2 was m'n favoriet. Zijn topgames met grandioos satisfying gun play. Na 3 werd het allemaal wat minder, vooral qua story en characters maar de shooter mechanics blijven heerlijkquote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:12 schreef StateOfMind het volgende:
Moet zeggen dat ik Gears 1 (of iig de remaster daarvandaan) een uitermate leuke game vind
En dan zijn volgens de fans deel 3 en 3 de beste.
En ondanks dat het origineel uit 2006 komt, en deze remaster inmiddels ook alweer 9 jaar oud is, ziet het er nog verbazend goed uit.
Dat stuk met dat voertuig en die karretjes in die fabriek waren tof.
Raar alleen dat deel 2 en 3 nooit zijn geremasterd.
Open World verkoopt bijna altijd beter dus de publisher luistert gewoon naar de gemiddelde gamer.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Open world werkt maar in zo weinig gevallen... vaak val ik van verveling al snel weg. Ik heb in al die jaren maar een paar open world games uitgespeeld... de verwarring tussen veel content en een goede ervaring is bij geldschieters nogal groot...
Daarom hebben we idd vaak kutgames die totaal inwisselbaar zijn qua beleving. Fortnite is ook populair, maakt dat het een goed spel?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:24 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Open World verkoopt bijna altijd beter dus de publisher luistert gewoon naar de gemiddelde gamer.
Net als COD (love it or hate it) zijn beiden schietkramen en beiden doen dat aspect gewoon goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:26 schreef 2dope het volgende:
Gears 5 had een wat semi-openwereld karakter, als het die naam al mag dragen. Bepaalde segmenten bestonden uit grote vlaktes waar je met een skiff door kon skiën en had je meerdere bestemmingen waarvan enkele optioneel.
Proper open-world lijkt me ook niet echt passen bij Gears. Dat moet m.i. gewoon lekker lineair blijven met veel spectaculaire momenten en wapengekletter.
Shooters for dummiesquote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Net als COD (love it or hate it) zijn beiden schietkramen en beiden doen dat aspect gewoon goed.
Schietkramen. Online vond ik COD dermate op Quake 3 lijken dat ik daar compleet op afgeknapt ben.quote:
Ik vind CoD sowieso geen shooter maar een interactieve actiefilm.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Schietkramen. Online vond ik COD dermate op Quake 3 lijken dat ik daar compleet op afgeknapt ben.
Ja ik ben het met je eens (al is Fortnite anders, want multiplayer). Ik bedoel alleen dat ik het wel snap.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Daarom hebben we idd vaak kutgames die totaal inwisselbaar zijn qua beleving. Fortnite is ook populair, maakt dat het een goed spel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |