Zijn wel 2 tientjes die je goed hebt uitgegeven is een toffe game. Zitten wel wat domme mechanics en de meeste achterlijke map aller tijden in. Heb regelmatig YouTube geopend om een puzzel op te lossen die vervolgens echt kinderlijk eenvoudig bleek te zijn. Combat is wel sterkquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:10 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Nog te duur, dan wacht ik nog wel even op GP 🤓😅
En toch vind ik het zonde van de 20 Euro dan, aangezien de verwachting is dat die precies een jaar na uitkomen op GP komt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn wel 2 tientjes die je goed hebt uitgegeven is een toffe game. Zitten wel wat domme mechanics en de meeste achterlijke map aller tijden in. Heb regelmatig YouTube geopend om een puzzel op te lossen die vervolgens echt kinderlijk eenvoudig bleek te zijn. Combat is wel sterk
Ja dat is ook geen probleem he. Zeg alleen maar dat het een game is die nu wel die 16.90 waard is. Maar Nederlanders blijven Nederlandersquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:04 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
En toch vind ik het zonde van de 20 Euro dan, aangezien de verwachting is dat die precies een jaar na uitkomen op GP komt.
Ja probeer altijd onder de 10 euro te blijven met sales, is het geen Microsoft sale, dan wel Eneba of Gamivo.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat is ook geen probleem he. Zeg alleen maar dat het een game is die nu wel die 16.90 waard is. Maar Nederlanders blijven Nederlanders
Benieuwd wel in welke staat, de vanilla games zijn vrij buggyquote:Op donderdag 7 maart 2024 08:26 schreef StateOfMind het volgende:
Stalker trilogy
(Nog) niet naar Game Pass, zal tzt ongetwijfeld wel gebeuren.
Zal ongetwijfeld een dezer dagen duidelijk worden, aangezien de trilogie per gisteren meteen beschikbaar is gekomen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benieuwd wel in welke staat, de vanilla games zijn vrij buggy
Digital Foundry, we are waiting!quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld een dezer dagen duidelijk worden, aangezien de trilogie per gisteren meteen beschikbaar is gekomen.
Ook voor de PlayStation trouwens.
DF godenquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Digital Foundry, we are waiting!
Hoor er goede dingen over, maar nooit gespeeld.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er komt een vervolg op Sinking City
Dat had ik niet verwacht! Vond de eerste best een leuke game!
Intussen geef je een veelvoud daarvan als je gamepass hebt. Magoedquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:04 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
En toch vind ik het zonde van de 20 Euro dan, aangezien de verwachting is dat die precies een jaar na uitkomen op GP komt.
Nee hoor, laatst voor 90 euro klaar voor 3 jaar Ultimate Gp via Eneba. Ik was nog net op tijd voordat die conversion lager werd.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Intussen geef je een veelvoud daarvan als je gamepass hebt. Magoed
Lovecraftian detective game van de makers van de Sherlock Holmes games. Soms een beetje janky maar ik vermaak me er enorm mee.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoor er goede dingen over, maar nooit gespeeld.
Is ie op Game Pass of PS Plus Extra/Premium?
Wat voor een game is het eigenlijk?
Fijn, maar dat is natuurlijk een kromme vergelijking, pik.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:54 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Nee hoor, laatst voor 90 euro klaar voor 3 jaar Ultimate Gp via Eneba. Ik was nog net op tijd voordat die conversion lager werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |