Je hebt vast garantie aangezien die dingen te pas en te onpas kapot gaanquote:Op donderdag 21 maart 2024 23:30 schreef benhorse het volgende:
heb stickdrift beide xbox series x controllers godverdomme
eentje door diablo 4 die andere door assassins creed sowieso
janken
Deze controller heeft geen garantie meerquote:Op vrijdag 22 maart 2024 00:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt vast garantie aangezien die dingen te pas en te onpas kapot gaan
Doe jezelf een plezier en wacht tot seizoen 4 uit is. Dan speel je de game met alle QOL meuk die ze er dan in gooien (14 mei uit mn hoofd).quote:
Je downloadt 100 gb in 100 seconden tegenwoordig... Vroeger moest ik liedjes via Napster downloaden tegen 5kb/squote:Op donderdag 28 maart 2024 21:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toch eigenlijk van de zotte dat games zo veel ruimte in beslag moeten nemen
Daar ben je zo 250+ GB aan kwijt 😱quote:
Was meer het idee dat DOOM > CoDquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar ben je zo 250+ GB aan kwijt 😱
Ah zoquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was meer het idee dat DOOM > CoD
Power of the Series Squote:Op woensdag 10 april 2024 21:42 schreef StateOfMind het volgende:
30 fps, maar er wordt niks gezegd over een eventuele performance mode.
Mag toch hopen dat dat er in zit.
Destijds op de PS4 Pro zat er al een performance mode in en die draaide 60fps op 1080p.
Mag hopen dat de volgende generatie (de XXXquote:
Ach de gameplay is toch slow a.f. bij dat spel dus 30 is prima 🤓😅quote:Op woensdag 10 april 2024 21:42 schreef StateOfMind het volgende:
30 fps, maar er wordt niks gezegd over een eventuele performance mode.
Mag toch hopen dat dat er in zit.
Destijds op de PS4 Pro zat er al een performance mode in en die draaide 60fps op 1080p.
In Hellblade 2 op de PS4 Pro zat een performance mode?quote:Op woensdag 10 april 2024 21:42 schreef StateOfMind het volgende:
Ja dat is idd ook de uitleg van de ontwikkelaar zelf, zie artikel hierboven. Ik verwacht dat Hellblade 2 er wel echt extreem strak uit gaat zien, maar toch steekt het altijd een beetje als ontwikkelaars dan gaan bepalen dat framerate niet belangrijk is. Ik vermoed ook dat ze gelijk hebben in de zin dat het gros van casual gamers zaken als framerate zal jeuken, en tierelantijntjes zoals ray tracing zijn makkelijker te verkopen/marketen gok ikquote:Op donderdag 11 april 2024 07:29 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ach de gameplay is toch slow a.f. bij dat spel dus 30 is prima 🤓😅
Dit iddquote:Op woensdag 10 april 2024 22:00 schreef OMG het volgende:
Ook gewoon kappen met mid-gen consoles. Compleet waardeloos.
Game heeft naar verluid nog steeds pittige performance issues op pcquote:
Gelukkig is dit het Xbox topicquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Game heeft naar verluid nog steeds pittige performance issues op pc
Xbox is op de pc met een app en gamepass dus...quote:
Ps4 pro was wel nice toen.quote:Op woensdag 10 april 2024 22:00 schreef OMG het volgende:
Ook gewoon kappen met mid-gen consoles. Compleet waardeloos.
Stom he. Masterrace enzo met je 3 duizend euro kostende PC en dan alsnog huilen door slecht geoptimaliseerde games.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Game heeft naar verluid nog steeds pittige performance issues op pc
Maar compleet waardeloos. Het is geen nextgen, alle "upgrades" van een mid-gen upgrade voegen helemaal niks toe.quote:
De rest van de wereld gebruikt gewoon een adblocker.quote:Op maandag 29 april 2024 12:07 schreef StateOfMind het volgende:
Degenen die Game Pass hebben kunnen nu via de Perks voor 23 mei 3 maanden gratis YouTube Premium claimen.
En geen Chromequote:Op dinsdag 30 april 2024 12:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De rest van de wereld gebruikt gewoon een adblocker.
Ja joh, ook met chrome werkt dat gewoonquote:
Vooral ook nodig voor deze website 😅quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De rest van de wereld gebruikt gewoon een adblocker.
Ik snap vooral niet dat mensen nog zonder browsen. Een subtiele banner is prima, maar vaak moet je op zoek naar de content tegenwoordig.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:12 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Vooral ook nodig voor deze website 😅
quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:12 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Vooral ook nodig voor deze website 😅
Sony 🤝 Microsoftquote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:46 schreef MMaRsu het volgende:
Xbox sluit tango gameworks (hifi rush) en drie andere studios... Sucks
Mja shinji mikami was toch al weg maar wel echt kut.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Sony 🤝 Microsoft
Japanse studios sluiten
Geen Evil Within 3, HiFi Rush 2...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:46 schreef MMaRsu het volgende:
Xbox sluit tango gameworks (hifi rush) en drie andere studios... Sucks
Zit ook niemand op te wachten, eerlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen Evil Within 3, HiFi Rush 2...
Ik welquote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zit ook niemand op te wachten, eerlijk
Hifi rush is wel een hele goede gamequote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zit ook niemand op te wachten, eerlijk
Ik heb me vorig jaar prima vermaakt met de nieuwe Lords of the Fallen op de PS5quote:
Het past alleen binnen het plaatje van de gehele industrie. Sony flikkert ook 900 mensen op straat en heeft in de laatste vier jaar evenveel studios gesloten. Overal lijkt nu gegrepen te worden naar alle middelen om de winst te maximaliseren (dat is immers de verantwoordelijkheid naar aandeelhouders, zucht), en er wordt afgewacht met investeren... want AI. Alles lijkt daar op in te zetten, en ik vrees een golf games die wellicht er goed uitzien maar uiteindelijk vlak en hol aanvoelen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 10:40 schreef PjotterFRL het volgende:
God, wat een faalbedrijf is dit toch. Blijkbaar wordt Tango Gameworks gesloten omdat zij geen lopende projecten hebben. En zo worden dus kosten bespaard.
Als dat je visie is....
Dan duurt het nog langer voor je een nieuwe Elder Scrolls of Fallout krijgtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:24 schreef Friday12 het volgende:
De gamestudio die ze mogen slopen in bethesda en gewoon opnieuw beginnen
Na Starfield zie ik die twee games ook niet zo heel snel uitkomen. Heel die engine is ook wel op zijn retour.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:52 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dan duurt het nog langer voor je een nieuwe Elder Scrolls of Fallout krijgt
Werd voor TES6 geen nieuwe engine gemaakt?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Na Starfield zie ik die twee games ook niet zo heel snel uitkomen. Heel die engine is ook wel op zijn retour.
Creation Engine 2, wat een voortborduursel is van de oude.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Werd voor TES6 geen nieuwe engine gemaakt?
Sort of ja, maar duidelijk niet 'dezelfde' engine als Fallout 3 bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:34 schreef DKUp het volgende:
Dezelfde engine maar dan heel veel aanpassingen was het toch?
Sony heeft Japan Studio al jaren geleden gesloten, die maakte op de parels op Playstation. Laten we idd niet net doen alsof het alleen MS is die dit soort dingen doet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:23 schreef DKUp het volgende:
Ze doen het al jaren zichzelf aan en nu creëren ze er een nog grotere puinhoop van. Heel knap.
Starfield ging wel eigenlijk ja, alleen over vijf of zes jaar gaat lastig worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sort of ja, maar duidelijk niet 'dezelfde' engine als Fallout 3 bijvoorbeeld.
Qua graphics is het wel enorm geupgrade
Dat zeker niet inderdaad. Alleen bij MS gaat zoveel fout.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sony heeft Japan Studio al jaren geleden gesloten, die maakte op de parels op Playstation. Laten we idd niet net doen alsof het alleen MS is die dit soort dingen doet.
Ja alleen is het er dan mischien eentje die je wel wil spelenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:52 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dan duurt het nog langer voor je een nieuwe Elder Scrolls of Fallout krijgt
Tja ik benieuwd waar het schip strand.. we gaan het zienquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zeker niet inderdaad. Alleen bij MS gaat zoveel fout.
Net zoals COD ook nog immer op de basis van de Quake 3 engine draait.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:34 schreef DKUp het volgende:
Dezelfde engine maar dan heel veel aanpassingen was het toch?
Bij een arcade shooter is het op zich nog lang vol te houden. Een paar delen zien er best nog wel goed uitquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Net zoals COD ook nog immer op de basis van de Quake 3 engine draait.
Wilde de games altijd graag spelen maar ik krijg motion sickness.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:50 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren Gears 5 uitgespeeld, mooie game en wat een spektakel
Zag dat deel 1-4 ook enigszins 'gemoderniseerd' zijn, danwel destijds Xbox One X enhanced, danwel via fps boost/auto hdr en zo.
Zijn die anno nu nog de moeite waard om te spelen als je die nog nooit gespeeld hebt?
Of kan ik sommige delen beter overslaan?
Deel 2/3 waren erg sterk, deel 1 is wel een klassieker maar liep net wat minder lekker. Ik heb me er goed mee vermaakt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:50 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren Gears 5 uitgespeeld, mooie game en wat een spektakel
Zag dat deel 1-4 ook enigszins 'gemoderniseerd' zijn, danwel destijds Xbox One X enhanced, danwel via fps boost/auto hdr en zo.
Zijn die anno nu nog de moeite waard om te spelen als je die nog nooit gespeeld hebt?
Of kan ik sommige delen beter overslaan?
Dit. Vond zelf ook horde in 2 en 3 het beste, heb me daar een flinke tijd mee vermaakt, zelfs met randoms. In de nieuwere Gears games vond ik daar minder aan toen ze classes en zo introduceerden. Van de laatste paar heb ik alleen de campaigns gespeeld.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Deel 2/3 waren erg sterk, deel 1 is wel een klassieker maar liep net wat minder lekker. Ik heb me er goed mee vermaakt.
Gears 2 was m'n favoriet. Zijn topgames met grandioos satisfying gun play. Na 3 werd het allemaal wat minder, vooral qua story en characters maar de shooter mechanics blijven heerlijkquote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:12 schreef StateOfMind het volgende:
Moet zeggen dat ik Gears 1 (of iig de remaster daarvandaan) een uitermate leuke game vind
En dan zijn volgens de fans deel 3 en 3 de beste.
En ondanks dat het origineel uit 2006 komt, en deze remaster inmiddels ook alweer 9 jaar oud is, ziet het er nog verbazend goed uit.
Dat stuk met dat voertuig en die karretjes in die fabriek waren tof.
Raar alleen dat deel 2 en 3 nooit zijn geremasterd.
Open World verkoopt bijna altijd beter dus de publisher luistert gewoon naar de gemiddelde gamer.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Open world werkt maar in zo weinig gevallen... vaak val ik van verveling al snel weg. Ik heb in al die jaren maar een paar open world games uitgespeeld... de verwarring tussen veel content en een goede ervaring is bij geldschieters nogal groot...
Daarom hebben we idd vaak kutgames die totaal inwisselbaar zijn qua beleving. Fortnite is ook populair, maakt dat het een goed spel?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:24 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Open World verkoopt bijna altijd beter dus de publisher luistert gewoon naar de gemiddelde gamer.
Net als COD (love it or hate it) zijn beiden schietkramen en beiden doen dat aspect gewoon goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:26 schreef 2dope het volgende:
Gears 5 had een wat semi-openwereld karakter, als het die naam al mag dragen. Bepaalde segmenten bestonden uit grote vlaktes waar je met een skiff door kon skiën en had je meerdere bestemmingen waarvan enkele optioneel.
Proper open-world lijkt me ook niet echt passen bij Gears. Dat moet m.i. gewoon lekker lineair blijven met veel spectaculaire momenten en wapengekletter.
Shooters for dummiesquote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Net als COD (love it or hate it) zijn beiden schietkramen en beiden doen dat aspect gewoon goed.
Schietkramen. Online vond ik COD dermate op Quake 3 lijken dat ik daar compleet op afgeknapt ben.quote:
Ik vind CoD sowieso geen shooter maar een interactieve actiefilm.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Schietkramen. Online vond ik COD dermate op Quake 3 lijken dat ik daar compleet op afgeknapt ben.
Ja ik ben het met je eens (al is Fortnite anders, want multiplayer). Ik bedoel alleen dat ik het wel snap.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Daarom hebben we idd vaak kutgames die totaal inwisselbaar zijn qua beleving. Fortnite is ook populair, maakt dat het een goed spel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |