Ik welquote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zit ook niemand op te wachten, eerlijk
Hifi rush is wel een hele goede gamequote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zit ook niemand op te wachten, eerlijk
Ik heb me vorig jaar prima vermaakt met de nieuwe Lords of the Fallen op de PS5quote:
Het past alleen binnen het plaatje van de gehele industrie. Sony flikkert ook 900 mensen op straat en heeft in de laatste vier jaar evenveel studios gesloten. Overal lijkt nu gegrepen te worden naar alle middelen om de winst te maximaliseren (dat is immers de verantwoordelijkheid naar aandeelhouders, zucht), en er wordt afgewacht met investeren... want AI. Alles lijkt daar op in te zetten, en ik vrees een golf games die wellicht er goed uitzien maar uiteindelijk vlak en hol aanvoelen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 10:40 schreef PjotterFRL het volgende:
God, wat een faalbedrijf is dit toch. Blijkbaar wordt Tango Gameworks gesloten omdat zij geen lopende projecten hebben. En zo worden dus kosten bespaard.
Als dat je visie is....
Dan duurt het nog langer voor je een nieuwe Elder Scrolls of Fallout krijgtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:24 schreef Friday12 het volgende:
De gamestudio die ze mogen slopen in bethesda en gewoon opnieuw beginnen
Na Starfield zie ik die twee games ook niet zo heel snel uitkomen. Heel die engine is ook wel op zijn retour.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:52 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dan duurt het nog langer voor je een nieuwe Elder Scrolls of Fallout krijgt
Werd voor TES6 geen nieuwe engine gemaakt?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Na Starfield zie ik die twee games ook niet zo heel snel uitkomen. Heel die engine is ook wel op zijn retour.
Creation Engine 2, wat een voortborduursel is van de oude.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Werd voor TES6 geen nieuwe engine gemaakt?
Sort of ja, maar duidelijk niet 'dezelfde' engine als Fallout 3 bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:34 schreef DKUp het volgende:
Dezelfde engine maar dan heel veel aanpassingen was het toch?
Sony heeft Japan Studio al jaren geleden gesloten, die maakte op de parels op Playstation. Laten we idd niet net doen alsof het alleen MS is die dit soort dingen doet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:23 schreef DKUp het volgende:
Ze doen het al jaren zichzelf aan en nu creëren ze er een nog grotere puinhoop van. Heel knap.
Starfield ging wel eigenlijk ja, alleen over vijf of zes jaar gaat lastig worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sort of ja, maar duidelijk niet 'dezelfde' engine als Fallout 3 bijvoorbeeld.
Qua graphics is het wel enorm geupgrade
Dat zeker niet inderdaad. Alleen bij MS gaat zoveel fout.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sony heeft Japan Studio al jaren geleden gesloten, die maakte op de parels op Playstation. Laten we idd niet net doen alsof het alleen MS is die dit soort dingen doet.
Ja alleen is het er dan mischien eentje die je wel wil spelenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:52 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dan duurt het nog langer voor je een nieuwe Elder Scrolls of Fallout krijgt
Tja ik benieuwd waar het schip strand.. we gaan het zienquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zeker niet inderdaad. Alleen bij MS gaat zoveel fout.
Net zoals COD ook nog immer op de basis van de Quake 3 engine draait.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:34 schreef DKUp het volgende:
Dezelfde engine maar dan heel veel aanpassingen was het toch?
Bij een arcade shooter is het op zich nog lang vol te houden. Een paar delen zien er best nog wel goed uitquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Net zoals COD ook nog immer op de basis van de Quake 3 engine draait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |