Nouja, er was vorige week al een halve opstand natuurlijk. Mensen die hun Xbox verkocht hebben omdat er geen exclusieve titels meer op zouden verschijnen, mensen die zich afvroegen wat het nut van een Xbox nog is als je alles op PlayStation kan spelen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:45 schreef OMG het volgende:
Daarnaast zie ik nergens uitleg over een opstand.
Covid, raytracing en gebrekige optimalisatie hebben deze generatie al vlug genekt... zowel PS als Xbox (Virtueel toch haast dezelfde machine anyway) hebben moeite met alle toeters en bellen op een fatsoenlijke resolutie te draaien met 60fps, waarmee het toch meer aanvoelt als fauxK ipv 4K.quote:
Ratchet & Clank en Forbidden West niet gespeeld?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 01:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Covid, raytracing en gebrekige optimalisatie hebben deze generatie al vlug genekt... zowel PS als Xbox (Virtueel toch haast dezelfde machine anyway) hebben moeite met alle toeters en bellen op een fatsoenlijke resolutie te draaien met 60fps, waarmee het toch meer aanvoelt als fauxK ipv 4K.
Always has been.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:44 schreef Friday12 het volgende:
Het enige dat gamen verneukt zijn investeerders en geld hongerige ceo's
Twee titels in vier jaar. Twee. Slowclap.gif.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ratchet & Clank en Forbidden West niet gespeeld?
Qua games is het heel karig ja deze generatie. Dat vorige niet 60fps@4k haalde konden we nog vergeven maar eigenlijk kan dat nu niet meer.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Twee titels in vier jaar. Twee. Slowclap.gif.
Die ook meteen naar PC kwamen dus ach, die Playstationargumentatie van "xbox spellen komen toch naar PC, dus waarom de console kopen?" valt meteen af.
Dat kan wél en de reden is retesimpel: 4K is takkezwaar voor grafische berekeningen en ook op PC moet je daar een videokaart van 1200+ tegenaan gooien om het speelbaar te krijgen zonder upscaling. Ook met de huidige generatie, ondanks enorme stap omhoog qua rekenkracht, is 1080P goed vol krijgen soms al lastig, vooral met nieuwere titels.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Qua games is het heel karig ja deze generatie. Dat vorige niet 60fps@4k haalde konden we nog vergeven maar eigenlijk kan dat nu niet meer.
Ik irriteer me bovendien aan het feit dat ik tegenwoordig op consoles ook graphics moet instellen. De keuze tussen performance en graphics is tot daar aan toe maar ik ben niet voor niets console gamer geworden ooit...
Ik doel op de slechte optimalisatie, de toeters en bellen en niet de exclusieve games.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Twee titels in vier jaar. Twee. Slowclap.gif.
Die ook meteen naar PC kwamen dus ach, die Playstationargumentatie van "xbox spellen komen toch naar PC, dus waarom de console kopen?" valt meteen af.
Is die er ooit geweest danquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:32 schreef Friday12 het volgende:
Skull and Bones is out now... de hype van die game is al heeeeel lang weg
Ik was heel even geïnteresseerd.quote:
Ooit.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was heel even geïnteresseerd.
Dit eigenlijk na AC Black Flagquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was heel even geïnteresseerd.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:51 schreef StateOfMind het volgende:
Diablo 4 komt 28 maart naar Game Pass
Mezelf destijds vermaakt met de bèta, maar bewust gewacht met kopen in de verwachting dat ie vroeg of laat wel naar Game Pass zou komen ivm de Activision/Blizzard overname.
S4 met loot 2.0quote:
Ben bij de Silent garden en ik word gek. Ik kan echt nergens een saveroom vinden daar. Enige wat nog rest is een of andere rennende gek met een zwaard. Dan ga ik weer dood en moet weer van voren af aan.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vergeet niet te streamen hemet mic
stream he dan, dan kunnen mensen helpenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ben bij de Silent garden en ik word gek. Ik kan echt nergens een saveroom vinden daar. Enige wat nog rest is een of andere rennende gek met een zwaard. Dan ga ik weer dood en moet weer van voren af aan.schijt spel.
Heb je m al uitgespeeld? Ik kan evt zondagavond for good old sake.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stream he dan, dan kunnen mensen helpen
slechte optimalisatie en dan noem je er twee waar mensen juist tevreden over zijn?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik doel op de slechte optimalisatie, de toeters en bellen en niet de exclusieve games.
Ach, gratis d4 en dan Coöp ouwehoeren waar je veel uren aan kan spenderen. Als het cross play is, dan is het helemaal een toffe toevoeging voor de gpu.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja betwijfel het.. blizz us enkel bezig met hun wow classic lijkt het.
Ja omdat ze geen goede games uitbrengen, en omdat gamers massaal op PS zijn overgestapt na de massive communicatie fails en drm nonsens van de Xbox One.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als in: hun console strategy lijkt niet echt aan te slaan, ondanks dat de X wel weer een prima ding is met gamepass
heb niet het idee dat ze bij microsoft blij zijn met de cijfertjes
Het is nou ook niet dat Activision Blizzard King het niveau qua games gaat verhogen. Bethesda tot nu toe ook niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja omdat ze geen goede games uitbrengen, en omdat gamers massaal op PS zijn overgestapt na de massive communicatie fails en drm nonsens van de Xbox One.
Niet omdat de Series X een slechte console is ofzo.
Beiden 15 jaar geleden zou je ja zeggen.. nu is het gewoon zonde van je geldquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het is nou ook niet dat Activision Blizzard King het niveau qua games gaat verhogen. Bethesda tot nu toe ook niet.
Tja wel slim van ze dat King ontzettend veel binnenhaalt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Beiden 15 jaar geleden zou je ja zeggen.. nu is het gewoon zonde van je geld
Wow is kut
Ow2 is kut
D4 is kut
Hearstone is kut
StarCraft is dood
Na COD MW 2019 ging het niveau weer direct omlaag.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:17 schreef Friday12 het volgende:
En cod is eigenlijk sowieso kut maarja
CoD is altijd al kut geweest.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:17 schreef Friday12 het volgende:
En cod is eigenlijk sowieso kut maarja
Black ops vond ik nog leuk. Af en toe kut ik met mensen in warzone. Maar dat is het ook echt welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
CoD is altijd al kut geweest.
Zelfs dat niet. CoD is zo fokking lineair als maar zijn kan, de MP zit vol met kinderen met slechte supervisie en elke keer als je denkt: "Nou verzinnen ze iets anders!", is dat niet meer dan een gimmick die na 1 of hooguit 2 missies al weer vergeten is. Het is IMO niet eens een shooter maar een interactieve actiefilm.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Black ops vond ik nog leuk. Af en toe kut ik met mensen in warzone. Maar dat is het ook echt wel
De campaign is vaak wel leuk.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. CoD is zo fokking lineair als maar zijn kan, de MP zit vol met kinderen met slechte supervisie en elke keer als je denkt: "Nou verzinnen ze iets anders!", is dat niet meer dan een gimmick die na 1 of hooguit 2 missies al weer vergeten is. Het is IMO niet eens een shooter maar een interactieve actiefilm.
yes, en zou zeker kijkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Heb je m al uitgespeeld? Ik kan evt zondagavond for good old sake.
Wow dat dit kanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
CoD is altijd al kut geweest.
Ja. Net als Twattlefield.quote:
Die twee uur voor 80 euro?quote:
Vanavond kan wel. Dochter gaat in de middag weer naar huis.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
yes, en zou zeker kijken(als t uitkomt ofc)
Ik heb destijds hier het complete autopark gekocht: https://mitchcactus.co/quote:Op zondag 18 februari 2024 11:21 schreef streamjohan het volgende:
Wil graag mijn car collection bij Forza Horizon 5 completen, heb alle normale autos die te halen zijn tot nu toe, en heb het Lamborghini dlc pack gekocht, want die is gruwelijk.
Moet nu nog de auto's van een stuk of 5 andere DLC, is dit nergens goedkoper te krijgen? Als ik alles via de Xbox store moet kopen ben ik ¤40 kwijt ofzo, beetje te gek.
Speel op Xbox, wil geen gemod account, maar gewoon op mijn legale account.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:53 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik heb destijds hier het complete autopark gekocht: https://mitchcactus.co/
Werkte soepel en snel
Je kan gewoon op je eigen account de auto’s laten toevoegen maar je moet inderdaad wel je gegevens delen.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:22 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Speel op Xbox, wil geen gemod account, maar gewoon op mijn legale account.
Haha wtt hoe triestquote:Op zondag 18 februari 2024 11:53 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik heb destijds hier het complete autopark gekocht: https://mitchcactus.co/
Werkte soepel en snel
No thanks, dat is super stupide.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:46 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Je kan gewoon op je eigen account de auto’s laten toevoegen maar je moet inderdaad wel je gegevens delen.
Gamivoquote:Op zondag 18 februari 2024 11:21 schreef streamjohan het volgende:
Wil graag mijn car collection bij Forza Horizon 5 completen, heb alle normale autos die te halen zijn tot nu toe, en heb het Lamborghini dlc pack gekocht, want die is gruwelijk.
Moet nu nog de auto's van een stuk of 5 andere DLC, is dit nergens goedkoper te krijgen? Als ik alles via de Xbox store moet kopen ben ik ¤40 kwijt ofzo, beetje te gek.
Alles kan leuk zijn in coop, ook een drol uittrappenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Goed genoeg voor een rondje Coöp.
Precies! Hoe meer Coöp spellen op gpu, des te beter!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Alles kan leuk zijn in coop, ook een drol uittrappen
Yes op het eind daarvanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:57 schreef StateOfMind het volgende:
Dat is in dat hotel toch?
Ik ben daar zojuist in aangekomen.
Erg vermakelijke game wel
De springende kick is mijn favoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:05 schreef StateOfMind het volgende:
Blijft heerlijk om zombies op de meest brute manieren af te maken
Ik gebruik de Hardened perk oid op mijn wapens, voor langere durability.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:06 schreef streamjohan het volgende:
[..]
De springende kick is mijn favoalleen erg weinig van die repair dingen, steeds wapens kapot
Zit nog steeds te wachten op Jedi Survivor.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:34 schreef OMG het volgende:
Mooi wel dat het GamePass is, maar voeg eens goede games toe, zeg.
Op Gamivo is Jedi Survivor 2 tientjes.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:49 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Zit nog steeds te wachten op Jedi Survivor.
Nog te duur, dan wacht ik nog wel even op GP 🤓😅quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op Gamivo is Jedi Survivor 2 tientjes.
Zijn wel 2 tientjes die je goed hebt uitgegeven is een toffe game. Zitten wel wat domme mechanics en de meeste achterlijke map aller tijden in. Heb regelmatig YouTube geopend om een puzzel op te lossen die vervolgens echt kinderlijk eenvoudig bleek te zijn. Combat is wel sterkquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:10 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Nog te duur, dan wacht ik nog wel even op GP 🤓😅
En toch vind ik het zonde van de 20 Euro dan, aangezien de verwachting is dat die precies een jaar na uitkomen op GP komt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn wel 2 tientjes die je goed hebt uitgegeven is een toffe game. Zitten wel wat domme mechanics en de meeste achterlijke map aller tijden in. Heb regelmatig YouTube geopend om een puzzel op te lossen die vervolgens echt kinderlijk eenvoudig bleek te zijn. Combat is wel sterk
Ja dat is ook geen probleem he. Zeg alleen maar dat het een game is die nu wel die 16.90 waard is. Maar Nederlanders blijven Nederlandersquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:04 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
En toch vind ik het zonde van de 20 Euro dan, aangezien de verwachting is dat die precies een jaar na uitkomen op GP komt.
Ja probeer altijd onder de 10 euro te blijven met sales, is het geen Microsoft sale, dan wel Eneba of Gamivo.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat is ook geen probleem he. Zeg alleen maar dat het een game is die nu wel die 16.90 waard is. Maar Nederlanders blijven Nederlanders
Benieuwd wel in welke staat, de vanilla games zijn vrij buggyquote:Op donderdag 7 maart 2024 08:26 schreef StateOfMind het volgende:
Stalker trilogy
(Nog) niet naar Game Pass, zal tzt ongetwijfeld wel gebeuren.
Zal ongetwijfeld een dezer dagen duidelijk worden, aangezien de trilogie per gisteren meteen beschikbaar is gekomen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benieuwd wel in welke staat, de vanilla games zijn vrij buggy
Digital Foundry, we are waiting!quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld een dezer dagen duidelijk worden, aangezien de trilogie per gisteren meteen beschikbaar is gekomen.
Ook voor de PlayStation trouwens.
DF godenquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Digital Foundry, we are waiting!
Hoor er goede dingen over, maar nooit gespeeld.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er komt een vervolg op Sinking City
Dat had ik niet verwacht! Vond de eerste best een leuke game!
Intussen geef je een veelvoud daarvan als je gamepass hebt. Magoedquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:04 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
En toch vind ik het zonde van de 20 Euro dan, aangezien de verwachting is dat die precies een jaar na uitkomen op GP komt.
Nee hoor, laatst voor 90 euro klaar voor 3 jaar Ultimate Gp via Eneba. Ik was nog net op tijd voordat die conversion lager werd.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Intussen geef je een veelvoud daarvan als je gamepass hebt. Magoed
Lovecraftian detective game van de makers van de Sherlock Holmes games. Soms een beetje janky maar ik vermaak me er enorm mee.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoor er goede dingen over, maar nooit gespeeld.
Is ie op Game Pass of PS Plus Extra/Premium?
Wat voor een game is het eigenlijk?
Fijn, maar dat is natuurlijk een kromme vergelijking, pik.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:54 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Nee hoor, laatst voor 90 euro klaar voor 3 jaar Ultimate Gp via Eneba. Ik was nog net op tijd voordat die conversion lager werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |