https://www.hln.be/royalt(...)-met-vader~a6b7f3fc/quote:LIVE. Koning Charles heeft kanker en start behandeling: “Prins Harry reist naar VK na gesprek met vader”
ROYALTYDe Britse koning Charles III (75) lijdt aan kanker en zal zijn publieke taken moeten uitstellen om behandeld te worden. Dat heeft Buckingham Palace zonet bekendgemaakt. Z'n zoon, prins Harry, zou een van de komende dagen naar het Verenigd Koninkrijk afreizen om z'n vader te gaan bezoeken. Dit artikel wordt voortdurend aangevuld met de laatste informatie.
De diagnose werd gemaakt na een recente behandeling voor een vergrote prostaat. Charles heeft geen prostaatkanker, maar tijdens de behandeling werden wel kwaadaardige cellen ontdekt. Om welke soort kanker het dan wel gaat, is niet bekendgemaakt. De koning zal nu regelmatig worden behandeld in een Londens ziekenhuis. De 75-jarige vorst is op dit moment al van buitenverblijf Sandringham teruggekeerd naar Londen om onmiddellijk met de behandeling te beginnen..
Aan de kroning van Charles of aan jou op het gebied van scholing en zorg?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:45 schreef TjjWester het volgende:
Zonde van al dat geld dat besteed is.....
Zijn kroning, was een stuk goedkoper om meteen naar William te gaan.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:47 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Aan de kroning van Charles of aan jou op het gebied van scholing en zorg?
Waarom? Deze man is vanaf zijn geboorte opgeleid om koning te worden, William mag wachten.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:49 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zijn kroning, was een stuk goedkoper om meteen naar William te gaan.
Alanis Morissette is een extra couplet aan het schrijven.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:55 schreef streamjohan het volgende:
Man heeft dik 40 jaar te lang moeten wachten om eens koning te worden, en nu dit.
Op zijn leeftijd weet je dat alle kwalen om de hoek kunnen staan.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:55 schreef streamjohan het volgende:
Man heeft dik 40 jaar te lang moeten wachten om eens koning te worden, en nu dit.
Kanker is geen ouderdomskwaal.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op zijn leeftijd weet je dat alle kwalen om de hoek kunnen staan.
Wat is dat?quote:
Onzinquote:Op maandag 5 februari 2024 19:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op zijn leeftijd weet je dat alle kwalen om de hoek kunnen staan.
Dat is een brugquote:
quote:
Zeker wel. Iedereen heeft wel wat op die leeftijd.quote:
Een brug in Wales!quote:
heeft die brug ook kanker?quote:
Zeker niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zeker wel. Iedereen heeft wel wat op die leeftijd.
Nee joh! Dat is Menai Bridgequote:
Dat is gewoon feitelijk niet waar. Maar vertel.quote:
Wat?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:10 schreef capricia het volgende:
Toch blijft ie in mijn hoofd nog altijd prins Charles.
Ik kan me tampongate nog herinneren.
Toen prins Charles tegen zijn minnares Camilla Parker Bowles over de telefoon zei:
"Ik wil gereïncarneerd worden als jouw tampon".
Dit verhaal ken je niet?quote:
Neequote:Op maandag 5 februari 2024 20:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit verhaal ken je niet?
Dat is heel lang echt hét ding over hem geweest.
https://www.businessinsid(...)royal-family-2022-11quote:The phone call took place on December 17, 1989, while both Charles and Camilla were still married to their respective spouses. The transcript below wouldn't be printed until 1993, according to Time.
Charles: Oh, God. I'll just live inside your trousers or something. It would be much easier!
Camilla (laughing): What are you going to turn into, a pair of knickers? (Both laugh). Oh, you're going to come back as a pair of knickers.
Charles: Or, God forbid, a Tampax. Just my luck! (Laughs)
Camilla: You are a complete idiot! (Laughs) Oh, what a wonderful idea.
Charles: My luck to be chucked down a lavatory and go on and on forever swirling round on the top, never going down.
Camilla (laughing): Oh darling!
Charles: Until the next one comes through.
Camilla: Oh, perhaps you could just come back as a box.
Charles: What sort of box?
Camilla: A box of Tampax, so you could just keep going.
Charles: That's true.
Camilla: Repeating yourself … (laughing). Oh, darling, oh I just want you now.
Ik ken heel weinig mensen die volledig herstellen van kanker, ik ken wel veel mensen die binnen 5 jaar nadat ze schoon waren opnieuw zijn getroffen en opgehaald door magere Hein.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Waarom? Deze man is vanaf zijn geboorte opgeleid om koning te worden, William mag wachten.
Ik ook nietquote:Op maandag 5 februari 2024 20:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
NeeIk volg het nieuws van het Engelse koningshuis niet echt.
Je zou ook een beetje medeleven kunnen hebben.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik ken heel weinig mensen die volledig herstellen van kanker, ik ken wel veel mensen die binnen 5 jaar nadat ze schoon waren opnieuw zijn getroffen en opgehaald door magere Hein.
De begrafenis van de queen heeft bijna 200 miljoen euro gekost, de kroning koste nog eens 100 miljoen.
Met een pech mag de belastingbetaler nog eens 300 miljoen gaan betalen......
Wat kan jou nou de Britse belastingbetaler schelen?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik ken heel weinig mensen die volledig herstellen van kanker, ik ken wel veel mensen die binnen 5 jaar nadat ze schoon waren opnieuw zijn getroffen en opgehaald door magere Hein.
De begrafenis van de queen heeft bijna 200 miljoen euro gekost, de kroning koste nog eens 100 miljoen.
Ja dus? Wat heeft dat te maken met zijn kroning dat ze nu kanker ontdekken? Heb jij mee moeten betalen?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk niet dodelijk te zijn.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
https://www.hln.be/royalt(...)-met-vader~a6b7f3fc/
Arme man. Zolang moeten wachten om koning te zijn en nu heeft hij kanker.
Hopelijk komt hij er door.
1 oude man met kanker, of miljoenen britten die moeite hebben met rondkomen en lijdzaam toezien hoe er een soort sprookjeskasteel het land financieel tot een infuus dwingt, ik vind zelf dat hij best medeleven toont.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je zou ook een beetje medeleven kunnen hebben.
Dat is een andere discussie. Ik vind het nogal triest om zo te reageren. De beste man heeft net te horen gekregen dat hij kanker heeft.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:41 schreef Marsenal het volgende:
[..]
1 oude man met kanker, of miljoenen britten die moeite hebben met rondkomen en lijdzaam toezien hoe er een soort sprookjeskasteel het land financieel tot een infuus dwingt, ik vind zelf dat hij best medeleven toont.
Zielig voor hem, het is een ontzettend vredelievende man met gevoel voor humor, en dan blijkt hij toch ineens een kwetsbare oude man.
Ja, zielig, voor hem.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie. Ik vind het nogal triest om zo te reageren. De beste man heeft net te horen gekregen dat hij kanker heeft.
Ik krijg hier geen goed gevoel bij.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:43 schreef -river- het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-verenigd-koninkrijk
’Prins Harry sprak met koning Charles en komt naar het Verenigd Koninkrijk’
De Britse prins Harry heeft met zijn vader gesproken over diens recente kankerdiagnose. Dat meldt persbureau Reuters maandag op basis van het Britse persbureau PA. Bronnen dichtbij de prins zeggen dat Harry in de komende dagen vanuit de Verenigde Staten naar het Verenigd Koninkrijk reist om zijn vader te zien.
Buckingham Palace maakte maandagavond bekend dat koning Charles aan een vorm van kanker lijdt. De ziekte werd onlangs ontdekt toen de koning in de London Clinic werd behandeld voor een vergrote prostaat. Vorige week maandag mocht hij na drie nachten het ziekenhuis weer verlaten.
Prins Harry woont sinds enkele jaren met zijn vrouw Meghan en hun twee kinderen in de Verenigde Staten. De twee traden enkele jaren geleden terug als werkende leden van het Britse koninklijk huis. De relatie met de koninklijke familie zou op gespannen voet staan sinds Harry vorig jaar zijn boek Spare uitbracht, waarin hij onder meer zijn verslechterde band met zijn broer William beschreef.
Als jouw vader zulk nieuws krijgt en jij zit in het buitenland dan kom je toch ook naar huis?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik krijg hier geen goed gevoel bij.
Die oude man is echtgenoot, vader en opa oh en koning.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:41 schreef Marsenal het volgende:
[..]
1 oude man met kanker, of miljoenen britten die moeite hebben met rondkomen en lijdzaam toezien hoe er een soort sprookjeskasteel het land financieel tot een infuus dwingt, ik vind zelf dat hij best medeleven toont.
Zielig voor hem, het is een ontzettend vredelievende man met gevoel voor humor, en dan blijkt hij toch ineens een kwetsbare oude man.
Natuurlijk, het is ook ook puur onderbuik gevoel.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:47 schreef maily het volgende:
[..]
Als jouw vader zulk nieuws krijgt en jij zit in het buitenland dan kom je toch ook naar huis?
Het is zijn vader. Logisch dat je bij hem op bezoek gaat als hij te horen heeft gekregen dat hij ernstig ziek is.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ten eerste omdat ik las dat de behandeling meteen gaat starten en nu komt zijn zoon halsoverkop naar de VK.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:47 schreef maily het volgende:
[..]
Als jouw vader zulk nieuws krijgt en jij zit in het buitenland dan kom je toch ook naar huis?
Misschien nog eens een goed gesprek voor het te laat is ....quote:Op maandag 5 februari 2024 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is ook ook puur onderbuik gevoel.
Het zou wel een Game of Thrones achtige plot-twist moeten wezen.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zou ook wel apart zijn om er wél een goed gevoel bij te krijgen. "Sow wat een nieuws, dat wordt lekker slapen zoquote:Op maandag 5 februari 2024 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Even gezocht op queen dowager en ik kwam al snel uit bij deze mevrouw:quote:Op maandag 5 februari 2024 20:53 schreef capricia het volgende:
In geval van overlijden:
Camilla wordt dan 'queen dowager', koningin weduwe (of hoe je dat ook wil vertalen). Ze heeft geen geen recht op de troon want ze is niet van de Windsor-bloedlijn.
Dit is voor zover ik het Britse koningshuis begrijp.
William wordt direct de nieuwe koning.
Bedankt voor de uitleg, nu kan ik zeker weten goed slapen straks!quote:Op maandag 5 februari 2024 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou ook wel apart zijn om er wél een goed gevoel bij te krijgen. "Sow wat een nieuws, dat wordt lekker slapen zo", zou ook een beetje gek zijn. Op z'n minst neutraal, als het je verder niet zoveel boeit, lijkt me
Dat gun ik je dan ook van hartequote:Op maandag 5 februari 2024 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg, nu kan ik zeker weten goed slapen straks!
Triest voor de beste man zeker als het ook echt ernstig is.....quote:Op maandag 5 februari 2024 19:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alanis Morissette is een extra couplet aan het schrijven.
Koningin-douairière. Een douairière is een adellijke weduwe. Die aanspreekvorm zal ze krijgen, omdat ze geen moeder is van de nieuwe koning.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:53 schreef capricia het volgende:
In geval van overlijden:
Camilla wordt dan 'queen dowager', koningin weduwe (of hoe je dat ook wil vertalen). Ze heeft geen geen recht op de troon want ze is niet van de Windsor-bloedlijn.
Dit is voor zover ik het Britse koningshuis begrijp.
William wordt direct de nieuwe koning.
Nuja.. hij is ook geen jonge mens he? Dus zo helderziend is dat nu ook weer nietquote:Op maandag 5 februari 2024 22:09 schreef Scjvb het volgende:
Een of andere vage helderziende voorspelde vorig jaar dat Charles niet lang koning zal blijven.
Het was veel opzienbarender geweest als er voorspeld was dat hij wel lang koning zou zijn, hij was al 73 toen hij koning werd, de kans dat hij lang op de troon zit was daarmee sowieso klein.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:09 schreef Scjvb het volgende:
Een of andere vage helderziende voorspelde vorig jaar dat Charles niet lang koning zal blijven.
Dus nu maar hopen dat de behandeling van Charles aanslaat en deze 'ziener' ongelijk krijgt, want gun hem uiteraard het leven ook van harte!
Yep, dat is ook weer zo.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja.. hij is ook geen jonge mens he? Dus zo helderziend is dat nu ook weer niet
Er is ook al verklaard dat het geen prostaatkanker is, maar dat het alleen werd ontdekt toen Charles kwam voor een prostaatonderzoek.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:11 schreef Lenny77 het volgende:
Gelukkig sterft het grote deel van de mannen MET prostaatkanker en niet DOOR prostaatkanker (dus de kanker is onder controle en ze sterven aan iets heel anders).
Wel raar dat het geen prostaatkanker wordt genoemd in het artikel maar wel: er werden kwaadaardige cellen gevonden..
Tja, hoge bomen vangen veel wind(sor).quote:Op maandag 5 februari 2024 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een cynisme hier over de rug van die arme man
Kwaadaardige cellen.. dat zijn kankercellen.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:13 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er is ook al verklaard dat het geen prostaatkanker is, maar dat het alleen werd ontdekt toen Charles kwam voor een prostaatonderzoek.
Wellicht is het zijn blaas.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kwaadaardige cellen.. dat zijn kankercellen.
Dus het is kanker.
Kan allemaal hoor, maar dan is het nog steeds kanker, stadium 1 dan zoals het artikel het laat doorschijnen.quote:
Dat heet een toevalsbevinding.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:13 schreef Marsenal het volgende:
Er is ook al verklaard dat het geen prostaatkanker is, maar dat het alleen werd ontdekt toen Charles kwam voor een prostaatonderzoek.
Ik las eerder dat je geen uitzaaiingen had dus de pech dat je twee soorten had?quote:Op maandag 5 februari 2024 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heet een toevalsbevinding.
Bij mij werd bij een totale CT-scan voor mijn prostaatkanker als toevalsbevinding een tumor in mijn long aangetroffen.
Wie ontkent dat dan?quote:Op maandag 5 februari 2024 22:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kan allemaal hoor, maar dan is het nog steeds kanker, stadium 1 dan zoals het artikel het laat doorschijnen.
Het artikel zegt: het is geen kanker maar er werden wel kwaadaardige cellen gevonden.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Wie ontkent dat dan?
(Sorry, ik val misschien middenin, begrijp je opmerking niet).
Klopt. Geluk ook dat het allemaal bij toeval in een vroegtijdig stadium is ontdekt.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Ik las eerder dat je geen uitzaaiingen had dus de pech dat je twee soorten had?
Of in dit geval 'geluk' want anders was de andere niet ontdekt
quote:Op maandag 5 februari 2024 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Geluk ook dat het allemaal bij toeval in een vroegtijdig stadium is ontdekt.
Ik ookquote:Op maandag 5 februari 2024 21:27 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Triest voor de beste man zeker als het ook echt ernstig is.....
Maar moest hier toch wel hard om lachen![]()
Ook dat, hij is intussen aardig op leeftijd ja. I.i.g. liever dat hij wat later aan ouderdom zal sterven dan wat sneller hieraan.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was veel opzienbarender geweest als er voorspeld was dat hij wel lang koning zou zijn, hij was al 73 toen hij koning werd, de kans dat hij lang op de troon zit was daarmee sowieso klein.
Welk artikel? In de OP staat gewoon dat ie 'lijdt aan kanker'.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het artikel zegt: het is geen kanker maar er werden wel kwaadaardige cellen gevonden.
Mss hebben ze dat zo geschreven om het volk niet te ongerust te maken.. dat kan ook natuurlijk.
De ellende waarin veel Britten leven heeft weinig met hun koningshuis te doen en meer met o.a. maatschappijbreed alcoholmisbruik en de onder Thatcher gesloopte maakindustrie.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:41 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Je hebt gelijkquote:Op maandag 5 februari 2024 22:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Welk artikel? In de OP staat gewoon dat ie 'lijdt aan kanker'.
Hoezo zijn het dan uitzaaiingen?quote:Op maandag 5 februari 2024 22:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Ik heb op de één of andere manier over het derde deel van de zin heen gelezen.
Ok dan is het niet zo goed.. want dan zijn het uitzaaiingen..
Charles is een uitzendkracht 😱quote:
Wat ik begreep, even los van de OP:quote:Op maandag 5 februari 2024 22:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Laat ook maar..
Artikel is te beperkt..
Ze waren bezig met zijn prostaat toen is er kanker gevonden, maar het is geen prostaatkanker. Veel mensen denken dan het uitzaaiingen moeten zijn, maar lijkt mij voorbarig.quote:
Ik beweer ook niet dat de kroon de schuldige is. Maar wel een dure vriend waar je niet bij aan kan kloppen.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:28 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De ellende waarin veel Britten leven heeft weinig met hun koningshuis te doen en meer met o.a. maatschappijbreed alcoholmisbruik en de onder Thatcher gesloopte maakindustrie.
Moeten die Britten maar niet op de Tories stemmen.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:41 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Daarom dat ik ook op het einde zei dat het artikel te beperkt is.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat ik begreep, even los van de OP:
Prostaatklachten, onder narcose operatief onderzoek gedaan. Geen prostaatkanker. Wel tijdens onderzoek andere kankercellen in weefsel aangetroffen.
Bij de prostaat liggen het rectum, de endeldarm en de blaas het meest in de buurt.
Aangezien blaaskanker dezelfde klachten kan geven als de prostaatklachten die hij al had, ligt dat denk ik het meest voor de hand.
Blaaskanker is overigens goed behandelbaar.
En nu stop ik met speculeren.
M'n oude buurman had blaaskanker. Behandelt, bleek uitgezaaid/terug. Nog een keer langsgegaan. Hij voelde zich goed, alleen een beetje moe, en zag geel (lever zat al verstopt), en had al te horen gekregen dat hij binnen 2 weken dood zou zijn. Geen pijn, alleen een beetje moe. Afgelopen week ook 2 vrienden die hun vaders verloren zijn, ook weer door kanker. Wat is het toch een klote ziekte.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Wellicht is het zijn blaas.
Blaaskanker.
Het artikel zegt dat het geen prostaatkanker is.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het artikel zegt: het is geen kanker maar er werden wel kwaadaardige cellen gevonden.
Mss hebben ze dat zo geschreven om het volk niet te ongerust te maken.. dat kan ook natuurlijk.
Precies mijn gedachte. Dertig jaar op die troon zitten wachten en hem dan uiteindelijk nog geen 2 jaar hebben.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
https://www.hln.be/royalt(...)-met-vader~a6b7f3fc/
Arme man. Zolang moeten wachten om koning te zijn en nu heeft hij kanker.
Hopelijk komt hij er door.
Nou nou nou... gemiddeld leven mensen 2½ jaar als ze naar een verpleeghuis gaan, en de gemiddelde leeftijd waarop mensen naar een verpleeghuis gaan is met 85½ beduidend hoger dan midden 70.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Dertig jaar op die troon zitten wachten en hem dan uiteindelijk nog geen 2 jaar hebben.
Overigens begon hij aan zijn eerste baan op een leeftijd wanneer de meeste mensen naar het verpleeghuis moeten.
Je moet de gemiddelde splitsen voor mannen en vrouwen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nou nou... gemiddeld leven mensen 2½ jaar als ze naar een verpleeghuis gaan, en de gemiddelde leeftijd waarop mensen naar een verpleeghuis gaan is met 85½ beduidend hoger dan midden 70.
Gemiddeld verblijf: 2,3 jaar (cijfers uit 2021).quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je moet de gemiddelde splitsen voor mannen en vrouwen.
Overigens ben ik wel benieuwd waar je je data vandaan haalt want voor onze zorgorganisatie liggen de cijfers anders (ca 1600 clienten).
Dank je. Ik kwam in 2012 op een gemiddelde van 3 jaar uit voor bejaardenhuizen en 1,5 jaar voor verpleeghuizen. Gok dat ze hier ook ZZP4 hebben meegenomen. Dat valt eigenlijk onder de bejaardenhuizen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gemiddeld verblijf: 2,3 jaar (cijfers uit 2021).
Gemiddelde leeftijd dat iemand in een verpleeghuis gaat wonen: 85,6 jaar.
ZorgCijfers Monitor Op de drempel van het verpleeghuis https://www.zorginstituut(...)het+verpleeghuis.pdf
(cijfers 2016, zal nu wel hoger zijn).
Ja nou.. dankjewel om mij er nog eens extra op te wijzen..quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het artikel zegt dat het geen prostaatkanker is.
Dat hij wel een (andere) vorm van kanker heeft staat nota bene in de verklaring van Buckingham Palace.
Het staat helemaal niet ter discussie of hij kanker heeft, dat staat vast en is het onderwerp van de verklaring.
[ twitter ]
Ja, maar ik was het topic aan het bijlezen en reageerde op wat ik toen las.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja nou.. dankjewel om mij er nog eens extra op te wijzen..
Dat heb ik later in het gesprek toch ook al toegegeven??
Menai Bridge.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:36 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Is dat een "bridge over troubled waters?"
Ik heb prostaatkanker. Wie zou mij moeten opvolgen als koning van FOK! ?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Bizar al die nieuwssites die al een soort van voorsorteren op de volgende koning. Riooljournalistiek
De koning komt inderdaad niet op een wachtlijst denk ik…quote:Op maandag 5 februari 2024 20:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ook niet, ten eerste omdat ik las dat de behandeling meteen gaat starten en nu komt zijn zoon halsoverkop naar de VK.
Zou inderdaad zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
De koning komt inderdaad niet op een wachtlijst denk ik…
Prostaatkanker komt wel veel meer voor op hogere leeftijd. Mijn zwager van 65 heeft het nu, uitgezaaid ook.quote:
Kan ook via facetime.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ookquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Prostaatkanker komt wel veel meer voor op hogere leeftijd. Mijn zwager van 65 heeft het nu, uitgezaaid ook.
@Haags was jou al voorbij toch?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb prostaatkanker. Wie zou mij moeten opvolgen als koning van FOK! ?
Een snelle typist maakt nog geen goede schrijver.quote:
Jij geneest volledig en blijft onze koning.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb prostaatkanker. Wie zou mij moeten opvolgen als koning van FOK! ?
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Jij geneest volledig en blijft onze koning.
Dat was de vraag nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een snelle typist maakt nog geen goede schrijver.
Trusten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |