Nou nou nou... gemiddeld leven mensen 2½ jaar als ze naar een verpleeghuis gaan, en de gemiddelde leeftijd waarop mensen naar een verpleeghuis gaan is met 85½ beduidend hoger dan midden 70.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Dertig jaar op die troon zitten wachten en hem dan uiteindelijk nog geen 2 jaar hebben.
Overigens begon hij aan zijn eerste baan op een leeftijd wanneer de meeste mensen naar het verpleeghuis moeten.
Je moet de gemiddelde splitsen voor mannen en vrouwen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nou nou... gemiddeld leven mensen 2½ jaar als ze naar een verpleeghuis gaan, en de gemiddelde leeftijd waarop mensen naar een verpleeghuis gaan is met 85½ beduidend hoger dan midden 70.
Gemiddeld verblijf: 2,3 jaar (cijfers uit 2021).quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je moet de gemiddelde splitsen voor mannen en vrouwen.
Overigens ben ik wel benieuwd waar je je data vandaan haalt want voor onze zorgorganisatie liggen de cijfers anders (ca 1600 clienten).
Dank je. Ik kwam in 2012 op een gemiddelde van 3 jaar uit voor bejaardenhuizen en 1,5 jaar voor verpleeghuizen. Gok dat ze hier ook ZZP4 hebben meegenomen. Dat valt eigenlijk onder de bejaardenhuizen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gemiddeld verblijf: 2,3 jaar (cijfers uit 2021).
Gemiddelde leeftijd dat iemand in een verpleeghuis gaat wonen: 85,6 jaar.
ZorgCijfers Monitor Op de drempel van het verpleeghuis https://www.zorginstituut(...)het+verpleeghuis.pdf
(cijfers 2016, zal nu wel hoger zijn).
Ja nou.. dankjewel om mij er nog eens extra op te wijzen..quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het artikel zegt dat het geen prostaatkanker is.
Dat hij wel een (andere) vorm van kanker heeft staat nota bene in de verklaring van Buckingham Palace.
Het staat helemaal niet ter discussie of hij kanker heeft, dat staat vast en is het onderwerp van de verklaring.
[ twitter ]
Ja, maar ik was het topic aan het bijlezen en reageerde op wat ik toen las.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja nou.. dankjewel om mij er nog eens extra op te wijzen..
Dat heb ik later in het gesprek toch ook al toegegeven??
Menai Bridge.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:36 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Is dat een "bridge over troubled waters?"
Ik heb prostaatkanker. Wie zou mij moeten opvolgen als koning van FOK! ?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Bizar al die nieuwssites die al een soort van voorsorteren op de volgende koning. Riooljournalistiek
De koning komt inderdaad niet op een wachtlijst denk ik…quote:Op maandag 5 februari 2024 20:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ook niet, ten eerste omdat ik las dat de behandeling meteen gaat starten en nu komt zijn zoon halsoverkop naar de VK.
Zou inderdaad zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
De koning komt inderdaad niet op een wachtlijst denk ik…
Prostaatkanker komt wel veel meer voor op hogere leeftijd. Mijn zwager van 65 heeft het nu, uitgezaaid ook.quote:
Kan ook via facetime.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:47 schreef maily het volgende:
[..]
Als jouw vader zulk nieuws krijgt en jij zit in het buitenland dan kom je toch ook naar huis?
Ookquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Prostaatkanker komt wel veel meer voor op hogere leeftijd. Mijn zwager van 65 heeft het nu, uitgezaaid ook.
@Haags was jou al voorbij toch?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb prostaatkanker. Wie zou mij moeten opvolgen als koning van FOK! ?
Een snelle typist maakt nog geen goede schrijver.quote:
Jij geneest volledig en blijft onze koning.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb prostaatkanker. Wie zou mij moeten opvolgen als koning van FOK! ?
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Jij geneest volledig en blijft onze koning.
Dat was de vraag nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een snelle typist maakt nog geen goede schrijver.
Trusten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |