Dit ja.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:47 schreef maily het volgende:
[..]
Als jouw vader zulk nieuws krijgt en jij zit in het buitenland dan kom je toch ook naar huis?
Misschien nog eens een goed gesprek voor het te laat is ....quote:Op maandag 5 februari 2024 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is ook ook puur onderbuik gevoel.
Het zou wel een Game of Thrones achtige plot-twist moeten wezen.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik krijg hier geen goed gevoel bij.
Zou ook wel apart zijn om er wél een goed gevoel bij te krijgen. "Sow wat een nieuws, dat wordt lekker slapen zoquote:Op maandag 5 februari 2024 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik krijg hier geen goed gevoel bij.
Even gezocht op queen dowager en ik kwam al snel uit bij deze mevrouw:quote:Op maandag 5 februari 2024 20:53 schreef capricia het volgende:
In geval van overlijden:
Camilla wordt dan 'queen dowager', koningin weduwe (of hoe je dat ook wil vertalen). Ze heeft geen geen recht op de troon want ze is niet van de Windsor-bloedlijn.
Dit is voor zover ik het Britse koningshuis begrijp.
William wordt direct de nieuwe koning.
Bedankt voor de uitleg, nu kan ik zeker weten goed slapen straks!quote:Op maandag 5 februari 2024 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou ook wel apart zijn om er wél een goed gevoel bij te krijgen. "Sow wat een nieuws, dat wordt lekker slapen zo", zou ook een beetje gek zijn. Op z'n minst neutraal, als het je verder niet zoveel boeit, lijkt me
Dat gun ik je dan ook van hartequote:Op maandag 5 februari 2024 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg, nu kan ik zeker weten goed slapen straks!
Triest voor de beste man zeker als het ook echt ernstig is.....quote:Op maandag 5 februari 2024 19:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alanis Morissette is een extra couplet aan het schrijven.
Koningin-douairičre. Een douairičre is een adellijke weduwe. Die aanspreekvorm zal ze krijgen, omdat ze geen moeder is van de nieuwe koning.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:53 schreef capricia het volgende:
In geval van overlijden:
Camilla wordt dan 'queen dowager', koningin weduwe (of hoe je dat ook wil vertalen). Ze heeft geen geen recht op de troon want ze is niet van de Windsor-bloedlijn.
Dit is voor zover ik het Britse koningshuis begrijp.
William wordt direct de nieuwe koning.
Nuja.. hij is ook geen jonge mens he? Dus zo helderziend is dat nu ook weer nietquote:Op maandag 5 februari 2024 22:09 schreef Scjvb het volgende:
Een of andere vage helderziende voorspelde vorig jaar dat Charles niet lang koning zal blijven.
Het was veel opzienbarender geweest als er voorspeld was dat hij wel lang koning zou zijn, hij was al 73 toen hij koning werd, de kans dat hij lang op de troon zit was daarmee sowieso klein.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:09 schreef Scjvb het volgende:
Een of andere vage helderziende voorspelde vorig jaar dat Charles niet lang koning zal blijven.
Dus nu maar hopen dat de behandeling van Charles aanslaat en deze 'ziener' ongelijk krijgt, want gun hem uiteraard het leven ook van harte!
Yep, dat is ook weer zo.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja.. hij is ook geen jonge mens he? Dus zo helderziend is dat nu ook weer niet
Er is ook al verklaard dat het geen prostaatkanker is, maar dat het alleen werd ontdekt toen Charles kwam voor een prostaatonderzoek.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:11 schreef Lenny77 het volgende:
Gelukkig sterft het grote deel van de mannen MET prostaatkanker en niet DOOR prostaatkanker (dus de kanker is onder controle en ze sterven aan iets heel anders).
Wel raar dat het geen prostaatkanker wordt genoemd in het artikel maar wel: er werden kwaadaardige cellen gevonden..
Tja, hoge bomen vangen veel wind(sor).quote:Op maandag 5 februari 2024 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een cynisme hier over de rug van die arme man
Kwaadaardige cellen.. dat zijn kankercellen.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:13 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er is ook al verklaard dat het geen prostaatkanker is, maar dat het alleen werd ontdekt toen Charles kwam voor een prostaatonderzoek.
Wellicht is het zijn blaas.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kwaadaardige cellen.. dat zijn kankercellen.
Dus het is kanker.
Kan allemaal hoor, maar dan is het nog steeds kanker, stadium 1 dan zoals het artikel het laat doorschijnen.quote:
Dat heet een toevalsbevinding.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:13 schreef Marsenal het volgende:
Er is ook al verklaard dat het geen prostaatkanker is, maar dat het alleen werd ontdekt toen Charles kwam voor een prostaatonderzoek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |