https://www.hln.be/royalt(...)-met-vader~a6b7f3fc/quote:LIVE. Koning Charles heeft kanker en start behandeling: “Prins Harry reist naar VK na gesprek met vader”
ROYALTYDe Britse koning Charles III (75) lijdt aan kanker en zal zijn publieke taken moeten uitstellen om behandeld te worden. Dat heeft Buckingham Palace zonet bekendgemaakt. Z'n zoon, prins Harry, zou een van de komende dagen naar het Verenigd Koninkrijk afreizen om z'n vader te gaan bezoeken. Dit artikel wordt voortdurend aangevuld met de laatste informatie.
De diagnose werd gemaakt na een recente behandeling voor een vergrote prostaat. Charles heeft geen prostaatkanker, maar tijdens de behandeling werden wel kwaadaardige cellen ontdekt. Om welke soort kanker het dan wel gaat, is niet bekendgemaakt. De koning zal nu regelmatig worden behandeld in een Londens ziekenhuis. De 75-jarige vorst is op dit moment al van buitenverblijf Sandringham teruggekeerd naar Londen om onmiddellijk met de behandeling te beginnen..
Aan de kroning van Charles of aan jou op het gebied van scholing en zorg?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:45 schreef TjjWester het volgende:
Zonde van al dat geld dat besteed is.....
Zijn kroning, was een stuk goedkoper om meteen naar William te gaan.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:47 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Aan de kroning van Charles of aan jou op het gebied van scholing en zorg?
Waarom? Deze man is vanaf zijn geboorte opgeleid om koning te worden, William mag wachten.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:49 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zijn kroning, was een stuk goedkoper om meteen naar William te gaan.
Alanis Morissette is een extra couplet aan het schrijven.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:55 schreef streamjohan het volgende:
Man heeft dik 40 jaar te lang moeten wachten om eens koning te worden, en nu dit.
Op zijn leeftijd weet je dat alle kwalen om de hoek kunnen staan.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:55 schreef streamjohan het volgende:
Man heeft dik 40 jaar te lang moeten wachten om eens koning te worden, en nu dit.
Kanker is geen ouderdomskwaal.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op zijn leeftijd weet je dat alle kwalen om de hoek kunnen staan.
Wat is dat?quote:
Onzinquote:Op maandag 5 februari 2024 19:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op zijn leeftijd weet je dat alle kwalen om de hoek kunnen staan.
Dat is een brugquote:
quote:
Zeker wel. Iedereen heeft wel wat op die leeftijd.quote:
Een brug in Wales!quote:
heeft die brug ook kanker?quote:
Zeker niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zeker wel. Iedereen heeft wel wat op die leeftijd.
Nee joh! Dat is Menai Bridgequote:
Dat is gewoon feitelijk niet waar. Maar vertel.quote:
Wat?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:10 schreef capricia het volgende:
Toch blijft ie in mijn hoofd nog altijd prins Charles.
Ik kan me tampongate nog herinneren.
Toen prins Charles tegen zijn minnares Camilla Parker Bowles over de telefoon zei:
"Ik wil gereïncarneerd worden als jouw tampon".
Dit verhaal ken je niet?quote:
Neequote:Op maandag 5 februari 2024 20:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit verhaal ken je niet?
Dat is heel lang echt hét ding over hem geweest.
https://www.businessinsid(...)royal-family-2022-11quote:The phone call took place on December 17, 1989, while both Charles and Camilla were still married to their respective spouses. The transcript below wouldn't be printed until 1993, according to Time.
Charles: Oh, God. I'll just live inside your trousers or something. It would be much easier!
Camilla (laughing): What are you going to turn into, a pair of knickers? (Both laugh). Oh, you're going to come back as a pair of knickers.
Charles: Or, God forbid, a Tampax. Just my luck! (Laughs)
Camilla: You are a complete idiot! (Laughs) Oh, what a wonderful idea.
Charles: My luck to be chucked down a lavatory and go on and on forever swirling round on the top, never going down.
Camilla (laughing): Oh darling!
Charles: Until the next one comes through.
Camilla: Oh, perhaps you could just come back as a box.
Charles: What sort of box?
Camilla: A box of Tampax, so you could just keep going.
Charles: That's true.
Camilla: Repeating yourself … (laughing). Oh, darling, oh I just want you now.
Ik ken heel weinig mensen die volledig herstellen van kanker, ik ken wel veel mensen die binnen 5 jaar nadat ze schoon waren opnieuw zijn getroffen en opgehaald door magere Hein.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Waarom? Deze man is vanaf zijn geboorte opgeleid om koning te worden, William mag wachten.
Ik ook nietquote:Op maandag 5 februari 2024 20:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
NeeIk volg het nieuws van het Engelse koningshuis niet echt.
Je zou ook een beetje medeleven kunnen hebben.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik ken heel weinig mensen die volledig herstellen van kanker, ik ken wel veel mensen die binnen 5 jaar nadat ze schoon waren opnieuw zijn getroffen en opgehaald door magere Hein.
De begrafenis van de queen heeft bijna 200 miljoen euro gekost, de kroning koste nog eens 100 miljoen.
Met een pech mag de belastingbetaler nog eens 300 miljoen gaan betalen......
Wat kan jou nou de Britse belastingbetaler schelen?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik ken heel weinig mensen die volledig herstellen van kanker, ik ken wel veel mensen die binnen 5 jaar nadat ze schoon waren opnieuw zijn getroffen en opgehaald door magere Hein.
De begrafenis van de queen heeft bijna 200 miljoen euro gekost, de kroning koste nog eens 100 miljoen.
Ja dus? Wat heeft dat te maken met zijn kroning dat ze nu kanker ontdekken? Heb jij mee moeten betalen?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk niet dodelijk te zijn.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
https://www.hln.be/royalt(...)-met-vader~a6b7f3fc/
Arme man. Zolang moeten wachten om koning te zijn en nu heeft hij kanker.
Hopelijk komt hij er door.
1 oude man met kanker, of miljoenen britten die moeite hebben met rondkomen en lijdzaam toezien hoe er een soort sprookjeskasteel het land financieel tot een infuus dwingt, ik vind zelf dat hij best medeleven toont.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je zou ook een beetje medeleven kunnen hebben.
Dat is een andere discussie. Ik vind het nogal triest om zo te reageren. De beste man heeft net te horen gekregen dat hij kanker heeft.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:41 schreef Marsenal het volgende:
[..]
1 oude man met kanker, of miljoenen britten die moeite hebben met rondkomen en lijdzaam toezien hoe er een soort sprookjeskasteel het land financieel tot een infuus dwingt, ik vind zelf dat hij best medeleven toont.
Zielig voor hem, het is een ontzettend vredelievende man met gevoel voor humor, en dan blijkt hij toch ineens een kwetsbare oude man.
Ja, zielig, voor hem.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie. Ik vind het nogal triest om zo te reageren. De beste man heeft net te horen gekregen dat hij kanker heeft.
Ik krijg hier geen goed gevoel bij.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:43 schreef -river- het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-verenigd-koninkrijk
’Prins Harry sprak met koning Charles en komt naar het Verenigd Koninkrijk’
De Britse prins Harry heeft met zijn vader gesproken over diens recente kankerdiagnose. Dat meldt persbureau Reuters maandag op basis van het Britse persbureau PA. Bronnen dichtbij de prins zeggen dat Harry in de komende dagen vanuit de Verenigde Staten naar het Verenigd Koninkrijk reist om zijn vader te zien.
Buckingham Palace maakte maandagavond bekend dat koning Charles aan een vorm van kanker lijdt. De ziekte werd onlangs ontdekt toen de koning in de London Clinic werd behandeld voor een vergrote prostaat. Vorige week maandag mocht hij na drie nachten het ziekenhuis weer verlaten.
Prins Harry woont sinds enkele jaren met zijn vrouw Meghan en hun twee kinderen in de Verenigde Staten. De twee traden enkele jaren geleden terug als werkende leden van het Britse koninklijk huis. De relatie met de koninklijke familie zou op gespannen voet staan sinds Harry vorig jaar zijn boek Spare uitbracht, waarin hij onder meer zijn verslechterde band met zijn broer William beschreef.
Als jouw vader zulk nieuws krijgt en jij zit in het buitenland dan kom je toch ook naar huis?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik krijg hier geen goed gevoel bij.
Die oude man is echtgenoot, vader en opa oh en koning.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:41 schreef Marsenal het volgende:
[..]
1 oude man met kanker, of miljoenen britten die moeite hebben met rondkomen en lijdzaam toezien hoe er een soort sprookjeskasteel het land financieel tot een infuus dwingt, ik vind zelf dat hij best medeleven toont.
Zielig voor hem, het is een ontzettend vredelievende man met gevoel voor humor, en dan blijkt hij toch ineens een kwetsbare oude man.
Natuurlijk, het is ook ook puur onderbuik gevoel.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:47 schreef maily het volgende:
[..]
Als jouw vader zulk nieuws krijgt en jij zit in het buitenland dan kom je toch ook naar huis?
Het is zijn vader. Logisch dat je bij hem op bezoek gaat als hij te horen heeft gekregen dat hij ernstig ziek is.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ten eerste omdat ik las dat de behandeling meteen gaat starten en nu komt zijn zoon halsoverkop naar de VK.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |