Eigenlijk wat je ziet, de kubus steeds weer bijvullen met het lekkende water.quote:
Oh, en tot hoelang gaan ze de waterwerken sponsoren? Dan blijf ik wel bij de wc😅😅quote:Op zondag 4 februari 2024 20:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eigenlijk wat je ziet, de kubus steeds weer bijvullen met het lekkende water.
Voor coins, slagen ze niet gaat er ¤2000, van de prijzenpot.
Geen idee voor hoelang ze dit moeten doen, maar denk als je het water gewoon opdrinkt eerder klaar bent.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:49 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oh, en tot hoelang gaan ze de waterwerken sponsoren? Dan blijf ik wel bij de wc😅😅
de kookwekkerquote:Op zondag 4 februari 2024 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
Als ze zelf de volgende wakker moeten maken en er alleen een klok op de oven in de keuken is, hoe weten ze dat hun tijd erop zit?
Nee vandaag niet, Nouchka en Sabeau zijn de laatste 2 nieuwe, die kwamen gisterenquote:
Voor coins?quote:Op zondag 4 februari 2024 20:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eigenlijk wat je ziet, de kubus steeds weer bijvullen met het lekkende water.
Voor coins, slagen ze niet gaat er ¤2000, van de prijzenpot, slagen ze wel voor 1000 coins
quote:Op zondag 4 februari 2024 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
Als ze zelf de volgende wakker moeten maken en er alleen een klok op de oven in de keuken is, hoe weten ze dat hun tijd erop zit?
Dure dorstlesser ;pquote:Op zondag 4 februari 2024 20:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee voor hoelang ze dit moeten doen, maar denk als je het water gewoon opdrinkt eerder klaar bent.
Heeft ze haar haar anders? In de live zag ze er jonger uitquote:Op zondag 4 februari 2024 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee vandaag niet, Nouscka en Sabeau zijn de laatste 2 nieuwe, die kwamen gisteren
Haha, ik bedoel gewoon wat de coins in je uitleg betekenen. Krijgen ze ¤1000 én coins als ze het halen?quote:Op zondag 4 februari 2024 20:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, die dingen die ze kunnen gebruiken voor eten, douchen en de wasmachine laten draaien.
Ter waarde van ¤1000 wat ik heb begrepen.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel gewoon wat de coins in je uitleg betekenen. Krijgen ze ¤1000 én coins als ze het halen?
Niemand krijgt 1000¤ vooralsnog ... komt er bij in de pot en die is uiteindelijk voor de winnaarquote:Op zondag 4 februari 2024 20:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel gewoon wat de coins in je uitleg betekenen. Krijgen ze ¤1000 én coins als ze het halen?
En hoe zit dat dan met die coins?quote:Op zondag 4 februari 2024 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Niemand krijgt 1000¤ vooralsnog ... komt er bij in de pot en die is uiteindelijk voor de winnaar
Ja … dat begrijp ik 😅quote:Op zondag 4 februari 2024 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Niemand krijgt 1000¤ vooralsnog ... komt er bij in de pot en die is uiteindelijk voor de winnaar
Ik meen 1000 in de pot gehoord te hebbenquote:Op zondag 4 februari 2024 20:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja … dat begrijp ik 😅
Maar ik raak verward van de een die hier zegt ¤1000 in de pot, de ander zegt 1000 coins. Of nu coins twv ¤1000, wat me ook vaag lijkt.
Zal gewoon ¤1000 extra in de pot zijn toch?
Precies. Ik raakte in de war van de ‘voor coins’ van spapaars.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik meen 1000 in de pot gehoord te hebben
quote:Op zondag 4 februari 2024 21:00 schreef Willewa het volgende:
[..]
Precies. Ik raakte in de war van de ‘voor coins’
quote:Op zondag 4 februari 2024 19:42 schreef Lillibet het volgende:
bb jullie hebben allemaal gezien dat er een vreemd object in de groene ruimte staat
dat geheime object is een zandloper
maar dan op water
de opdracht vergt wel organisatie
jullie moeten zorgen dat de waterloper blijft lopen en nooit leeg loopt dit doen jullie door het water aan de onderkant aan de boven kant erbij te gieten
en ik kan jullie zeggen dit gaat lang duren
dag en nacht
als jullie het volhouden en goed doen
worden jullie financieel beloont
dan komt er 1000 euro bij de jackpot
maar lukt dit niet dan gaat er 2000 euro uit de jackpot
ze mogen nu kort overleggen welk duo gaat starten
Nee ze vond het een onzinnige opdracht toch?? Volgens mij: "ik vind dit wel leuk, zo onzinnig.."quote:Op zondag 4 februari 2024 21:04 schreef Snensie het volgende:
Alice vind het weer een verschrikkelijke opdracht zoals zowat iedere opdracht.
Klopt en verschrikkelijk zei ze en toen poef SLquote:Op zondag 4 februari 2024 21:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee ze vond het een onzinnige opdracht toch?? Volgens mij: "ik vind dit wel leuk, zo onzinnig.."
Wie weet kom de ballenbak nog terug. Het is seizoen is nog jongquote:Op zondag 4 februari 2024 21:12 schreef Willewa het volgende:
Had wel liever de legendary ballenbak buiten met ruimte voor gesprekken dan deze gefocuste pisgeluid game 😅
Komen dr weer figuren over de schutting gillen dat er slangen in het huis zittenquote:Op zondag 4 februari 2024 21:12 schreef Willewa het volgende:
Had wel liever de legendary ballenbak buiten met ruimte voor gesprekken dan deze gefocuste pisgeluid game 😅
Ja kan ze niet om 9 uur naar bed hequote:Op zondag 4 februari 2024 21:04 schreef Snensie het volgende:
Alice vind het weer een verschrikkelijke opdracht zoals zowat iedere opdracht.
Moet ze morgen een eerdere shift draaien hequote:Op zondag 4 februari 2024 21:15 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Ja kan ze niet om 9 uur naar bed he
True. Deed me er wat aan denken, omdat dit best lang kan duren denk ik. Al klopt het misschien ook niet bedenk ik me nu. Op dit tempo is die bak morgen wel leeg misschien en is de game misschien ook al gestopt.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wie weet kom de ballenbak nog terug. Het is seizoen is nog jong
Haha oh ja, ook onderdeel van waarom het zo mooi wasquote:Op zondag 4 februari 2024 21:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Komen dr weer figuren over de schutting gillen dat er slangen in het huis zitten![]()
Denk dat BB daar ook wel van geleerd heeft
quote:Op zondag 4 februari 2024 21:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bak is goed gezakt bij Danny en alice
Ff switchen, wordt niet goed van die watergeluiden..quote:Op zondag 4 februari 2024 21:17 schreef ledn81 het volgende:
Tom en Randy ondertussen lekker bijbabbelen over thuis op stream 2
Ze doen ook niet ff hun best om wat water onder uit de bak te krijgen.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bak is goed gezakt bij Danny en alice
Dat mag denk ik niet.....allemaal of niemand toch.....zou makkelijk zijn als er een paar bij zitten die geen zin hebben.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zal ook niemand zeggen ik neem het wel over van karen
Switchen ze zelfquote:Op zondag 4 februari 2024 21:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ff switchen, wordt niet goed van die watergeluiden..
Ari staat vast alweer met vuilniszakken bij haar kledingkast thuisquote:
LOL en nu wisselen ze de 2 streams omquote:Op zondag 4 februari 2024 21:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ff switchen, wordt niet goed van die watergeluiden..
Maar karen kan niet staan enbrob deed verleden jaar ook niet mee met die ballenbakquote:Op zondag 4 februari 2024 21:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat mag denk ik niet.....allemaal of niemand toch.....zou makkelijk zijn als er een paar bij zitten die geen zin hebben.
Ze gaan ook langzaamquote:Op zondag 4 februari 2024 21:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
Danny en Alice staan er echt tegen hun zin. Staat vanonder al keiveel water
Ja,quote:
Ben benieuwd.....Ronahi die denkt dat ze te klein is maar kan toch op een kistje staan en als Karen niet op die voet kan staan misschien iets waar ze met haar knie op kan rusten. En misschien mogen er wel uitzonderingen gemaakt worden dat weet ik niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Maar karen kan niet staan enbrob deed verleden jaar ook niet mee met die ballenbak
Arie zat net trouwens ff in de insta live bij Chayron en Danny, die gaat wel okee al was ze wel wat geschrokken van de reacties. Al kreeg ze ook genoeg liefde zei ze en ook in die live wel qua reacties.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ari staat vast alweer met vuilniszakken bij haar kledingkast thuis![]()
In de hoop dat zij dan terug mag
Ben alweer geswitchtquote:Op zondag 4 februari 2024 21:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
LOL en nu wisselen ze de 2 streams om
Een giga kaart voor Tom van alle Tom liefhebbers hierquote:Op zondag 4 februari 2024 21:25 schreef GayGuy het volgende:
Is er weer een valentijnsactie? Dit keer ga ik voor Dylano😅
Niet Jimmy ?quote:Op zondag 4 februari 2024 21:25 schreef GayGuy het volgende:
Dylano gaat voor Sabeauquote:Op zondag 4 februari 2024 21:25 schreef GayGuy het volgende:
Ach ja, wat vind Alice nou wel leuk? Het is eten, slapen en sporten. Saaie muts.😏quote:Op zondag 4 februari 2024 21:29 schreef woxxel het volgende:
Ik denk steeds al dat Alice het helemaal niet leuk vind in dat huis en nu helemaal
Of beide😅😇 gaat het weer via de site?quote:Op zondag 4 februari 2024 21:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Tyron kan je dan ook een kaart sturen
Weet ik niet maar zou het wel leuk vinden als jou kaart weer in beeld komtquote:Op zondag 4 februari 2024 21:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Of beide😅😇 gaat het weer via de site?
quote:Op zondag 4 februari 2024 21:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ari staat vast alweer met vuilniszakken bij haar kledingkast thuis![]()
In de hoop dat zij dan terug mag
Of via de post,quote:Op zondag 4 februari 2024 21:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Of beide😅😇 gaat het weer via de site?
Met een geheime boodschapquote:Op zondag 4 februari 2024 21:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Een giga kaart voor Tom van alle Tom liefhebbers hier![]()
Tijd om dag te zeggenquote:Op zondag 4 februari 2024 21:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Basiri : Hoe laat is het?? [kijkt richting de oven] 't Is nog vroeg eigenlijk.
Ronahi : Hoe laat is 't?
Basiri : Kweenie.
Ashley denkt dat ze alles op de hele wereld doorheeft 😅quote:Op zondag 4 februari 2024 21:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ashley zal dat ook wel door hebben
Die had ik alquote:Op zondag 4 februari 2024 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Kaart van Eucalypta, en dan een gedichtje erin wat Ronahi uitspelt...
O ow, renneee!quote:Op zondag 4 februari 2024 21:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ashley zal dat ook wel door hebben
ahhhhh gossie wat zieligquote:Op zondag 4 februari 2024 21:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi voelt zich vandaag heel fel geviseerd door Ashley.
Kind is 5 jaar ouder dan ander kindquote:Op zondag 4 februari 2024 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Dyalano vindt Sabeau wel jong na 2000 geboren
Liet glas vallen ……slimmmmquote:Op zondag 4 februari 2024 21:42 schreef odie22 het volgende:
wat houdt alice vast met haar andere hand ?
die gaat gelijk janken danquote:
Die staat al haast te slapenquote:Op zondag 4 februari 2024 21:43 schreef chufi het volgende:
Oops Alice laat het glas in de bak vallen ....
nee mag inderdaad nietquote:Op zondag 4 februari 2024 21:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
Er mag niemand anders in die cocoonruimte als er 2 bezig zijn?
Staan er 2 om het hoekje te kijkzn
Ik denk dat deze twee dat niet gaan doen, hopelijk zijn de volgende twee wat gemotiveerder.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Begin nu eens te scheppen onder uit de bak
Dacht ivm de camera’s. Dan staan ze ervoor.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
Er mag niemand anders in die cocoonruimte als er 2 bezig zijn?
Staan er 2 om het hoekje te kijkzn
ja maar ze had kunnen weten dat zoiets erin zou zitten is ieder jaar nog geweest dan moet ze niet zo jankenquote:Op zondag 4 februari 2024 21:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ze heeft er echt geen zin in.
Ik vind dit wel intenser dan die ballenbak.
Iedereen wordt overgenomen na een uur, niet alleen Alice.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:51 schreef Joyce-43 het volgende:
echt bullshit dat Alice overgenomen moet worden snachts
zegt ze dat?quote:Op zondag 4 februari 2024 21:51 schreef Joyce-43 het volgende:
wie nog meer dan, vind dat niet kunnen zouden allemaal gewoon nacht moeten doenquote:Op zondag 4 februari 2024 21:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iedereen wordt overgenomen na een uur, niet alleen Alice.
Je kan het ook zien als iets voor een ander over hebben....Er zijn waarschijnlijk wel wat < nacht-avondmensen die het wel trekken om beter wakker te blijven.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:51 schreef Joyce-43 het volgende:
dat zegt Rohani net die heeft met alice bespoken dat zij haar overneemt en Alice haar overdagquote:
nou vind het bullshitquote:Op zondag 4 februari 2024 21:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als iets voor een ander over hebben....Er zijn waarschijnlijk wel wat < nacht-avondmensen die het wel trekken om beter wakker te blijven.
Het water moet blijven stromen zei bb volgens mij…quote:Op zondag 4 februari 2024 21:59 schreef Tuttebolleke het volgende:
Vinger in dat gaatje en bak beneden leeg scheppen
Na bassie en ty zijn Ronahi en Dilano, daarna weet ik het ff niet meer. Tis iig allemaal af lossen na een uurquote:Op zondag 4 februari 2024 21:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wie nog meer dan, vind dat niet kunnen zouden allemaal gewoon nacht moeten doen
Gaat fout gaanquote:Op zondag 4 februari 2024 22:02 schreef happyme28 het volgende:
Die gasten knoeien veel water. Niet in de bak maar gewoon ernaast.
Ohhhquote:Op zondag 4 februari 2024 22:01 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Het water moet blijven stromen zei bb volgens mij…
Rohani en Doriana.quote:Op zondag 4 februari 2024 22:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Na bassie en ty zijn Ronahi en Dilano, daarna weet ik het ff niet meer. Tis iig allemaal af lossen na een uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ze hebben zelf duo's gemaaktquote:Op zondag 4 februari 2024 22:07 schreef BB-King het volgende:
Ze schieten telkens in de lach omdat ze het zo'n nutteloze opdracht vinden.
Tyron: Ze zetten nu ook de twee mensen met het minste geduld in deze kamer.
quote:Op zondag 4 februari 2024 22:07 schreef Ireth het volgende:
De zus van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
Ashley wordt woedend als ze deze opdracht niet halen.quote:
De zus van...Tja, ben het met deze post eend. Je MAG een mening hebben, maar probeer niet te hatelijk te zijn. Heb respect, en wees ervan bewust wat voor pijn haatreacties kunnen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga gewoon niet haten op de socials van een deelnemer.quote:Op zondag 4 februari 2024 22:11 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Tja, ben het met deze post eend. Je MAG een mening hebben, maar probeer niet te hatelijk te zijn. Heb respect, en wees ervan bewust wat voor pijn haatreacties kunnen doen
De zus van...Lachwekkend jank bericht. Je weet waar je aan mee doet, dan moet je de consequenties dragen en stil blijven zitten als je geschoren wordt, punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 22:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tyron: En dit filmen ze?
Basire: Ja, de mensen kijken hier naar.
Ik zat er ook met stomme verbazing naar te kijkenquote:Op zondag 4 februari 2024 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoeveel smeerels smeert Sabeau op haar gezicht
Snapte?quote:Op zondag 4 februari 2024 22:27 schreef ledn81 het volgende:
snapt ge wat ik wil zeggen?
worden ze gecast op dat zinnetje
quote:Op zondag 4 februari 2024 22:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Schatje als je kijkt I love you
Basiri BB 24
En dan zelf de hele tijd giebelen als een bitchquote:Op zondag 4 februari 2024 22:33 schreef KinKiJan het volgende:
Basiri: "Ik verlies liever gelijk een man, dan winnen gelijk een bitch"
18 minuten.quote:Op zondag 4 februari 2024 22:39 schreef Cargamelk het volgende:
Hoe lang moeten ze nog ? ben ze beetje zat.
quote:Op zondag 4 februari 2024 22:40 schreef KinKiJan het volgende:
Terwijl Sabeau nog stond te smeren, werd haar kont gevuld met veren...
Man wat een geslijm daar in die badkamer
knipquote:
Mod Edit: bericht verwijderd hou het maar bij de streamsquote:Op zondag 4 februari 2024 22:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Valt wel mee, alleen maar deugers geloven in die onzin.
haren eraf halen denk ikquote:Op zondag 4 februari 2024 22:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat is die sobo nou aan doen heeft ie last van smetvrees
Dat is heel moeilijk aangezien er 2 rondom gevoelige microfoontjes heel dichtbij hangenquote:Op zondag 4 februari 2024 22:53 schreef Xilia het volgende:
Kunnen ze die plasgeluiden er niet uitfilteren?
Snap ik wel, alleen mijn blaas vindt het wat minderquote:Op zondag 4 februari 2024 22:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is heel moeilijk aangezien er 2 rondom gevoelige microfoontjes heel dichtbij hangen
ik mute soms ook de stream want anders blijf je lopen richting de wcquote:Op zondag 4 februari 2024 22:55 schreef Xilia het volgende:
[..]
Snap ik wel, alleen mijn blaas vindt het wat minder
Inderdaad, zeker nu ik in bed ligquote:Op zondag 4 februari 2024 22:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ik mute soms ook de stream want anders blijf je lopen richting de wc
sorryquote:Op zondag 4 februari 2024 22:56 schreef Schakeltopia het volgende:
ik moet meer plassen omdat jullie er over beginnen
Dit hok was er nog niet vorig jaar. En het lijkt er op dat ze dit nu elke week gaan omkatten tot iets anders binnen enkele dagen tijd steeds. Het kasteel was er nog op donderdag meen ik, toen Jimmy en Dilano er nog in zaten en daarna is het gelijk omgeturned.quote:Op zondag 4 februari 2024 22:57 schreef Kodiak100 het volgende:
wel props naar de decorbouwers van de bouwkeet Lees de safe or solo room
Jippy!quote:Op zondag 4 februari 2024 23:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Door en Ronahi hebben de dienst overgenomen
hahahaquote:Op zondag 4 februari 2024 23:09 schreef ledn81 het volgende:
Doriana : "Voor dit ben ik gekomen, echt iets uitdagends"![]()
[ afbeelding ]
Wat deden ze? Ze gaan nu slapen zo te zien.quote:Op zondag 4 februari 2024 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag net Ashley en Glenn op de stream, maar waren die bezopen?Dat zag er zo raar uit
Die Glenn keek echt uit zijn ogen alsof ie 15 bier op had. En Ashley was ook niet helemaal scherp ofzo... hoe lang liggen die lui al te pitten?quote:Op zondag 4 februari 2024 23:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wat deden ze? Ze gaan nu slapen zo te zien.
Lege batterijen mag ookquote:Op zondag 4 februari 2024 23:09 schreef odie22 het volgende:
al do en ro gewoon hun waffel houden, hoeven ze ook geen batterij te wisselen
Yep ze nemen het heel serieus.quote:Op zondag 4 februari 2024 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Maar men gaat nu massaal pitten vanwege de nachtdienst voor die waterloper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |