Maar die zit tussen haar benenquote:Op zondag 4 februari 2024 18:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je mag haar spleetje niet zien....snap dat nou.
nog even voor te lachen en wie er vorig jaar niet bij was.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:50 schreef ledn81 het volgende:
Karen : "maar als ik naar de dokter moet dan moet ik toch weg"
Jimmy : "Joh...Vorig jaar heeft er toch een man 6 weken op de bank gelegen"
Karen : "Maar wat had die dan?"
Jimmy : "die had last van zijn rug, van zijn been, van zijn nek... nee je hoeft echt niet weg hoor"
Misschien moeten ze dat later in het groot doen of zo net als met die andere blokkenpuzzel.quote:
zoiets had ik vroegerquote:Op zondag 4 februari 2024 18:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo'n ding als dat blauwe geval had ik als kind in het grijs. Was leuk
Ja die! En ik had er ook eentje waarop je Yatsee kon spelenquote:Op zondag 4 februari 2024 18:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zoiets had ik vroeger
[ afbeelding ]
Die had ik ook alleen een andere kleurquote:Op zondag 4 februari 2024 18:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zoiets had ik vroeger
[ afbeelding ]
Hahaha ach de verpleeghuizen zitten overvol en zitten wachttijden op dus slim van die man😂quote:Op zondag 4 februari 2024 18:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
nog even voor te lachen en wie er vorig jaar niet bij was.![]()
[ twitter ]
Ja een 3D kubus waarin alle stukjes passen.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:01 schreef Lovely het volgende:
Ze moeten dus een toren bouwen met de tetrisblokjes?
ja nouja moeten, het is gewoon een spelletje ter vermaakquote:Op zondag 4 februari 2024 19:01 schreef Lovely het volgende:
Ze moeten dus een toren bouwen met de tetrisblokjes?
Ah okquote:Op zondag 4 februari 2024 19:02 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja een 3D kubus waarin alle stukjes passen.
Oh geen spelopdracht ofz? die ze morgen moeten spelenquote:Op zondag 4 februari 2024 19:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja nouja moeten, het is gewoon een spelletje ter vermaak
Wie weet krijgen ze 1000 euro als ze het oplossen.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja nouja moeten, het is gewoon een spelletje ter vermaak
Was alleszins beter die Rob ! Zelfs zijn kartonnen versie was leuk.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
nog even voor te lachen en wie er vorig jaar niet bij was.![]()
[ twitter ]
quote:Op zondag 4 februari 2024 19:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was alleszins beter die Rob ! Zelfs zijn kartonnen versie was leuk.
Wat weer een BS.. sinds wanneer is dat ?quote:Op zondag 4 februari 2024 19:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
:n mag niet.
Iedere bewoner moet zijn eigen baterijen ophalen
Dit jaar, schijnt in het regelboek te staanquote:Op zondag 4 februari 2024 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat weer een BS.. sinds wanneer is dat ?
quote:Op zondag 4 februari 2024 19:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dit jaar, schijnt in het regelboek te staan
zo triest dit van die 2quote:Op zondag 4 februari 2024 19:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zijn we dit jaar weer eten aan het verstoppen?
zijn niet alleen pinda 'squote:Op zondag 4 februari 2024 19:30 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zeiken over dat de pindakaas je neus uitkomt. Maar wel pinda’s aan het eten.
Ash was het ook met je eensquote:Op zondag 4 februari 2024 19:38 schreef Schakeltopia het volgende:
verdorie eindelijk vertelt dilano wat leuks. krijg je bb
quote:Op zondag 4 februari 2024 19:40 schreef Ireth het volgende:
Ik zou daar toch soooooo graag eens een rondje lopen met een rubber hamertje en her en der een tik uitdelen
Eindelijk!!!quote:Op zondag 4 februari 2024 19:41 schreef Schakeltopia het volgende:
zorgen dat de waterloper blijft lopen, en niet leeg raakt
quote:Op zondag 4 februari 2024 19:41 schreef Schakeltopia het volgende:
waterloper, zandloper dus, alleen met water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaahaaaa dag en nacht opdracht![]()
1000 euro te winnen of 2000 erafIt's weird being the same age as old people
☺smilies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |