Maar die zit tussen haar benenquote:Op zondag 4 februari 2024 18:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je mag haar spleetje niet zien....snap dat nou.
nog even voor te lachen en wie er vorig jaar niet bij was.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:50 schreef ledn81 het volgende:
Karen : "maar als ik naar de dokter moet dan moet ik toch weg"
Jimmy : "Joh...Vorig jaar heeft er toch een man 6 weken op de bank gelegen"
Karen : "Maar wat had die dan?"
Jimmy : "die had last van zijn rug, van zijn been, van zijn nek... nee je hoeft echt niet weg hoor"
Misschien moeten ze dat later in het groot doen of zo net als met die andere blokkenpuzzel.quote:
zoiets had ik vroegerquote:Op zondag 4 februari 2024 18:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo'n ding als dat blauwe geval had ik als kind in het grijs. Was leuk
Ja die! En ik had er ook eentje waarop je Yatsee kon spelenquote:Op zondag 4 februari 2024 18:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zoiets had ik vroeger
[ afbeelding ]
Die had ik ook alleen een andere kleurquote:Op zondag 4 februari 2024 18:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zoiets had ik vroeger
[ afbeelding ]
Hahaha ach de verpleeghuizen zitten overvol en zitten wachttijden op dus slim van die man😂quote:Op zondag 4 februari 2024 18:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
nog even voor te lachen en wie er vorig jaar niet bij was.![]()
[ twitter ]
Ja een 3D kubus waarin alle stukjes passen.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:01 schreef Lovely het volgende:
Ze moeten dus een toren bouwen met de tetrisblokjes?
ja nouja moeten, het is gewoon een spelletje ter vermaakquote:Op zondag 4 februari 2024 19:01 schreef Lovely het volgende:
Ze moeten dus een toren bouwen met de tetrisblokjes?
Ah okquote:Op zondag 4 februari 2024 19:02 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja een 3D kubus waarin alle stukjes passen.
Oh geen spelopdracht ofz? die ze morgen moeten spelenquote:Op zondag 4 februari 2024 19:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja nouja moeten, het is gewoon een spelletje ter vermaak
Wie weet krijgen ze 1000 euro als ze het oplossen.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja nouja moeten, het is gewoon een spelletje ter vermaak
Was alleszins beter die Rob ! Zelfs zijn kartonnen versie was leuk.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
nog even voor te lachen en wie er vorig jaar niet bij was.![]()
[ twitter ]
quote:Op zondag 4 februari 2024 19:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was alleszins beter die Rob ! Zelfs zijn kartonnen versie was leuk.
Wat weer een BS.. sinds wanneer is dat ?quote:Op zondag 4 februari 2024 19:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
:n mag niet.
Iedere bewoner moet zijn eigen baterijen ophalen
Dit jaar, schijnt in het regelboek te staanquote:Op zondag 4 februari 2024 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat weer een BS.. sinds wanneer is dat ?
quote:Op zondag 4 februari 2024 19:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dit jaar, schijnt in het regelboek te staan
zo triest dit van die 2quote:Op zondag 4 februari 2024 19:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zijn we dit jaar weer eten aan het verstoppen?
zijn niet alleen pinda 'squote:Op zondag 4 februari 2024 19:30 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zeiken over dat de pindakaas je neus uitkomt. Maar wel pinda’s aan het eten.
Ash was het ook met je eensquote:Op zondag 4 februari 2024 19:38 schreef Schakeltopia het volgende:
verdorie eindelijk vertelt dilano wat leuks. krijg je bb
quote:Op zondag 4 februari 2024 19:40 schreef Ireth het volgende:
Ik zou daar toch soooooo graag eens een rondje lopen met een rubber hamertje en her en der een tik uitdelen
Eindelijk!!!quote:Op zondag 4 februari 2024 19:41 schreef Schakeltopia het volgende:
zorgen dat de waterloper blijft lopen, en niet leeg raakt
quote:Op zondag 4 februari 2024 19:41 schreef Schakeltopia het volgende:
waterloper, zandloper dus, alleen met water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaahaaaa dag en nacht opdracht![]()
1000 euro te winnen of 2000 erafIt's weird being the same age as old people
☺smilies
quote:Op zondag 4 februari 2024 19:42 schreef Xilia het volgende:
[..]
Geen kip![]()
Jaaahaaaa dag en nacht opdracht![]()
1000 euro te winnen of 2000 eraf
Helemaal eensquote:Op zondag 4 februari 2024 19:40 schreef Ireth het volgende:
Ik zou daar toch soooooo graag eens een rondje lopen met een rubber hamertje en her en der een tik uitdelen
Irritant mens die Ashleyquote:Op zondag 4 februari 2024 19:43 schreef Rhosyn het volgende:
Kan die Ashley haar bek houden.
Ze durft zelfs te roepen "mag ik wat zeggen"..
dan heeft die wel wat centjes ookquote:Op zondag 4 februari 2024 19:36 schreef Lillibet het volgende:
dilano heeft een eigen bedrijf gehad en heeft afgelopen jaar zijn deel ervan verkocht
sowquote:Op zondag 4 februari 2024 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ash hou je muil.... graftak [ afbeelding ]
Alsof ze keuze hebbenquote:Op zondag 4 februari 2024 19:43 schreef Rhosyn het volgende:
Kan die Ashley haar bek houden.
Ze durft zelfs te roepen "mag ik wat zeggen"..
nou dat was de opdracht nog niet eens, ze moesten een duo aanwijzen wie als eerste ging beginnen hahahquote:
Hahaha cafe waar ik kom hadden we man die werd werkelijk arie graftak genoemd reed bloemen rond oo.a graftakken natuurlijkquote:Op zondag 4 februari 2024 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ash hou je muil.... graftak [ afbeelding ]
Hij staat op zijn gemak zakjes goed te leggenquote:Op zondag 4 februari 2024 19:53 schreef greysbones het volgende:
Kunnen we nog eens goed zien hoe Bas de game verpestte en dus echt niet de snelste was
Plus hij heeft nog geen 1 vraag echt goed gehadquote:Op zondag 4 februari 2024 19:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hij staat op zijn gemak zakjes goed te leggen
We zitten toch on een SL, dan mag Slappe Clets welquote:Op zondag 4 februari 2024 19:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hahaha cafe waar ik kom hadden we man die werd werkelijk arie graftak genoemd reed bloemen rond oo.a graftakken natuurlijk
Sorry offtopic
Thnxquote:Op zondag 4 februari 2024 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
We zitten toch on een SL, dan mag Slappe Clets wel
Die stond er al vanmorgenquote:Op zondag 4 februari 2024 19:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien dat ze nu dat waterding aan het opstellen zijn.
vanmorgen mochten we meekijkenquote:Op zondag 4 februari 2024 19:56 schreef Lrod01 het volgende:
Alles wat interessant is mogen we niet meer zien. De afgelopen jaren mochten we wel eens meekijken bij spellen in het huis maar nu absoluut 0. Erg jammer en zeer triest van de productie.
Ik ookquote:Op zondag 4 februari 2024 20:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou me toch een partij moeten zeiken de hele tijd
Water wat er uit loopt er weer in gieten. Soort zandloper. Kan kang duren. Opdracht gehaald = +1000 in de pot. Opdracht niet gehaald = -2000 uit de potquote:Op zondag 4 februari 2024 20:01 schreef b_engeltje het volgende:
Val net binnen... wat is de bedoeling met dat aquarium?
of 'n hele zwakke blaasquote:Op zondag 4 februari 2024 20:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
Leuk als je nodig naar het toilet moet.
Dat ding is zo lek als een mandje.quote:
Zal waarschijnlijk een bepaald percentage zijn wat ze "mogen" verliezen..quote:Op zondag 4 februari 2024 20:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat ding is zo lek als een mandje.
Na 2 dagen zit de helft in de onderste bak.
Dit gaan ze verliezen.
Al het water moet toch in de bak blijven?
Nu ligt er al wat onderin...
Of ben ik een muggezifter
Nee in duo's (hoeven niet dé duo's te zijn..)quote:Op zondag 4 februari 2024 20:04 schreef Snensie het volgende:
Mag er geen derde helpen om het water onder uit de bak te halen?
Het is een zandloperquote:Op zondag 4 februari 2024 20:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit gaan ze verliezen.
Nee hoor....in gedachte had ik er niet aan begonnen.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit gaan ze verliezen.
Staat er een streepje opquote:Op zondag 4 februari 2024 20:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Water wat er uit loopt er weer in gieten. Soort zandloper. Kan kang duren. Opdracht gehaald = +1000 in de pot. Opdracht niet gehaald = -2000 uit de pot
Lees opdracht zie 2 x sl.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:03 schreef freaky40 het volgende:
Water naar de zee dragen opdracht dus...
Nog niet ontdekt op beeld..quote:Op zondag 4 februari 2024 20:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Staat er een streepje op
Hoe laag hij niet mag
Is er ook nietquote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is een zandloper
Maar dan op water
Het loopt dus van de ene in de andere bak
Maar ze moeten voorkomen dat de bovenste bak leeg loopt
Dus vang je het op voor het inde andere bak loopt
Ik gok van nietquote:Op zondag 4 februari 2024 20:09 schreef Kodiak100 het volgende:
mogen ze er geen pannetje onder zetten?
Nu is er beeld, en zie weinig gebeuren.quote:
en nu wel dubbele slquote:Op zondag 4 februari 2024 20:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu is er beeld, en zie weinig gebeuren.
ja een aantal op een bank, maar dat is gewoon wat je de hele dag al ziet.
Ik denk wanneer de onderste bak welke het water opvangt overloopt.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Er wordt natuurlijk af en toe wat gelekt .. wanneer is het over?
ze zijn aan discussiëren we mogen echt wel meekijken hoorquote:Op zondag 4 februari 2024 19:56 schreef Lrod01 het volgende:
Alles wat interessant is mogen we niet meer zien. De afgelopen jaren mochten we wel eens meekijken bij spellen in het huis maar nu absoluut 0. Erg jammer en zeer triest van de productie.
En dan is het uiteraard de schuld van Tom!quote:Op zondag 4 februari 2024 20:12 schreef Snensie het volgende:
Eerst zei Ronahi dat ze niet kon omdat ze geen duo partner had en nu is ze weer te klein. Die gaat me een partij klagen als ze bij die waterbak staat 🤣
lol!quote:Op zondag 4 februari 2024 20:12 schreef Snensie het volgende:
Eerst zei Ronahi dat ze niet kon omdat ze geen duo partner had en nu is ze weer te klein. Die gaat me een partij klagen als ze bij die waterbak staat 🤣
Ze doen zelf mee aan bb. Dan kun je opdrachten verwachten en ik vind dat je daar wel gemotiveerd voor moet zijn anders kun je beter naar huis gaan.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik nam die 2 duizend voor lief. Laat mij maar lekker slapen.
Ja en ze zouden toch tijd moeten hebben om gevallen water bij te vullenquote:Op zondag 4 februari 2024 20:14 schreef Angel79 het volgende:
Denk dat bb nu even het gaatje wat kleiner aan t maken is. Als dit echt lang gaat duren is het niet te doen, stroomt te hard
quote:Op zondag 4 februari 2024 20:16 schreef spapaars het volgende:
Hebben ze nooit van Hansje Brinker gehoord? die stak gewoon zijn vinger in de dijk, en ging echt niet met een glaasje het water teruggooien.
Hahaquote:Op zondag 4 februari 2024 20:16 schreef spapaars het volgende:
Hebben ze nooit van Hansje Brinker gehoord? die stak gewoon zijn vinger in de dijk, en ging echt niet met een glaasje het water teruggooien.
Heel lang gaat dit niet duren neequote:Op zondag 4 februari 2024 20:16 schreef Schakeltopia het volgende:
als ze nou gewoon heel taktisch steeds wat morsen, hebben ze over 3 uur die bak leeg. tv gemaakt. klaar
😂quote:Op zondag 4 februari 2024 20:16 schreef spapaars het volgende:
Deze shotglaasjes zullen wel geleverd zijn door de Feboquote:Op zondag 4 februari 2024 20:13 schreef chufi het volgende:
Ik zou een groter kopje nemen , maar dat zal waarschijnlijk niet mogen
quote:Op zondag 4 februari 2024 20:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Schrok je wakker van je tetten-alarm?
Sorry dat zou me net even iets te ver gaanquote:Op zondag 4 februari 2024 20:19 schreef humpty het volgende:
Ze moeten stil zijn bij de waterbak want Ashley wil slapen en schijnt nogal gehorig te zijn
Als BB dat zegt.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Er wordt natuurlijk af en toe wat gelekt .. wanneer is het over?
ashley is super sympathiek vandaag… die irriteert steeds vaker de bewoners en het publiekquote:Op zondag 4 februari 2024 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley maar jongens mijn slaapkamer zit hierachter dus jullie moeten echt zachtjes doen
En dat zegt de persoon die meestal het hardste schreeuwt.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:19 schreef humpty het volgende:
Ze moeten stil zijn bij de waterbak want Ashley wil slapen en schijnt nogal gehorig te zijn
Nee. Dat verzin jequote:Op zondag 4 februari 2024 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley maar jongens mijn slaapkamer zit hierachter dus jullie moeten echt zachtjes doen
TeamAshleyquote:Op zondag 4 februari 2024 20:23 schreef Roxiebb het volgende:
Die maakt
[..]
ashley is super sympathiek vandaag… die irriteert steeds vaker de bewoners en het publiek
Pfff meent nog steeds de Queen te zijnquote:Op zondag 4 februari 2024 20:19 schreef humpty het volgende:
Inderdaad dat halen ze niet , kunnen nu al forfait gevenquote:Op zondag 4 februari 2024 20:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit gaan ze verliezen.
Nee dit mocht randomquote:Op zondag 4 februari 2024 20:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik was er ff niet maar zijn er nieuwe duo’s ?
Glen zie ik nu niet met Ashley
Ze mogen zelf uit maken met wie ze het spel gaan doenquote:Op zondag 4 februari 2024 20:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik was er ff niet maar zijn er nieuwe duo’s ?
Glen zie ik nu niet met Ashley
Pfffquote:
Ja. Hoe minder water er boven in zit hoe minder hard die straal gaat.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:27 schreef Schakeltopia het volgende:
inprincipe mag hij niet stoppen met lopen, dus dat kan ook met heel weinig water.
quote:Op zondag 4 februari 2024 20:35 schreef GayGuy het volgende:
Is er een nieuwe bewoner, in de groene kamer?
Yep, das de kanarie/flamingo. Er loopt nog ergens een blije nieuwe rond..quote:Op zondag 4 februari 2024 20:35 schreef GayGuy het volgende:
Is er een nieuwe bewoner, in de groene kamer?
Wat ze daaronder draagt heeft ze ook in kanariegeel.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:29 schreef Snensie het volgende:
[..]
Das toch rrrraaarrrr hoe dat sweater zit. Ik trek zoiets altijd over mijn tieten.🤔
Zo lang als bb het wilquote:Op zondag 4 februari 2024 20:36 schreef Willewa het volgende:
Schakel net in, wat is de bedoeling? Zo lang mogelijk die bak gevuld houden en als ie leeg is zijn ze af?
idd als ze het volhouden krijgen ze 1000 in de pot halen ze het niet 2000 eruitquote:Op zondag 4 februari 2024 20:36 schreef Willewa het volgende:
Schakel net in, wat is de bedoeling? Zo lang mogelijk die bak gevuld houden en als ie leeg is zijn ze af?
quote:Op zondag 4 februari 2024 20:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo lang als bb het wilen dat kon lang duren zei hij
![]()
Bij winst + 1000 in de pot
Bij verlies - 2000 uit de pot.
Haha, lekker geestdodend spelletje a la de ballenbak een beetje.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
idd als ze het volhouden krijgen ze 1000 in de pot halen ze het niet 2000 eruit
Yepquote:Op zondag 4 februari 2024 20:36 schreef Kodiak100 het volgende:
volgens mij spettert er ook gewoon water uit
🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 4 februari 2024 20:41 schreef Willewa het volgende:
Deze sound effects komende uren/dagen gaan wel wat extra liters wc-water doorspoelen door Nederland en België veroorzaken denk ik. Extra centjes voor Vitens.
en waarom zou dat niet mogen?quote:Op zondag 4 februari 2024 20:43 schreef chufi het volgende:
Valsspel zag ik net ... er werd net door die nieuuw blonde water van onder in het glas gehaald en daarna vullen ...
Oh dat mag ook nogquote:Op zondag 4 februari 2024 20:42 schreef Snensie het volgende:
Hehe eindelijk gaan ze eens proberen wat water terug te scheppen. Kan ook best als ze snel zijn.
Lijkt erop dat dat gewoon mag, maar het moet heel snel anders loopt het glas van de ander weer over en heeft het geen zinquote:Op zondag 4 februari 2024 20:43 schreef chufi het volgende:
Valsspel zag ik net ... er werd net door die nieuuw blonde water van onder in het glas gehaald en daarna vullen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |