Irritant mens die Ashleyquote:Op zondag 4 februari 2024 19:43 schreef Rhosyn het volgende:
Kan die Ashley haar bek houden.
Ze durft zelfs te roepen "mag ik wat zeggen"..
dan heeft die wel wat centjes ookquote:Op zondag 4 februari 2024 19:36 schreef Lillibet het volgende:
dilano heeft een eigen bedrijf gehad en heeft afgelopen jaar zijn deel ervan verkocht
sowquote:Op zondag 4 februari 2024 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ash hou je muil.... graftak [ afbeelding ]
Alsof ze keuze hebbenquote:Op zondag 4 februari 2024 19:43 schreef Rhosyn het volgende:
Kan die Ashley haar bek houden.
Ze durft zelfs te roepen "mag ik wat zeggen"..
nou dat was de opdracht nog niet eens, ze moesten een duo aanwijzen wie als eerste ging beginnen hahahquote:
Hahaha cafe waar ik kom hadden we man die werd werkelijk arie graftak genoemd reed bloemen rond oo.a graftakken natuurlijkquote:Op zondag 4 februari 2024 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ash hou je muil.... graftak [ afbeelding ]
Hij staat op zijn gemak zakjes goed te leggenquote:Op zondag 4 februari 2024 19:53 schreef greysbones het volgende:
Kunnen we nog eens goed zien hoe Bas de game verpestte en dus echt niet de snelste was
Plus hij heeft nog geen 1 vraag echt goed gehadquote:Op zondag 4 februari 2024 19:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hij staat op zijn gemak zakjes goed te leggen
We zitten toch on een SL, dan mag Slappe Clets welquote:Op zondag 4 februari 2024 19:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hahaha cafe waar ik kom hadden we man die werd werkelijk arie graftak genoemd reed bloemen rond oo.a graftakken natuurlijk
Sorry offtopic
Thnxquote:Op zondag 4 februari 2024 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
We zitten toch on een SL, dan mag Slappe Clets wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |