Hahaquote:Op zondag 4 februari 2024 20:16 schreef spapaars het volgende:
Hebben ze nooit van Hansje Brinker gehoord? die stak gewoon zijn vinger in de dijk, en ging echt niet met een glaasje het water teruggooien.
Heel lang gaat dit niet duren neequote:Op zondag 4 februari 2024 20:16 schreef Schakeltopia het volgende:
als ze nou gewoon heel taktisch steeds wat morsen, hebben ze over 3 uur die bak leeg. tv gemaakt. klaar
😂quote:Op zondag 4 februari 2024 20:16 schreef spapaars het volgende:
Hebben ze nooit van Hansje Brinker gehoord? die stak gewoon zijn vinger in de dijk, en ging echt niet met een glaasje het water teruggooien.
Deze shotglaasjes zullen wel geleverd zijn door de Feboquote:Op zondag 4 februari 2024 20:13 schreef chufi het volgende:
Ik zou een groter kopje nemen , maar dat zal waarschijnlijk niet mogen
quote:Op zondag 4 februari 2024 20:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Schrok je wakker van je tetten-alarm?
Sorry dat zou me net even iets te ver gaanquote:Op zondag 4 februari 2024 20:19 schreef humpty het volgende:
Ze moeten stil zijn bij de waterbak want Ashley wil slapen en schijnt nogal gehorig te zijn
Als BB dat zegt.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Er wordt natuurlijk af en toe wat gelekt .. wanneer is het over?
ashley is super sympathiek vandaag… die irriteert steeds vaker de bewoners en het publiekquote:Op zondag 4 februari 2024 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley maar jongens mijn slaapkamer zit hierachter dus jullie moeten echt zachtjes doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |