Nu is er beeld, en zie weinig gebeuren.quote:
en nu wel dubbele slquote:Op zondag 4 februari 2024 20:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu is er beeld, en zie weinig gebeuren.
ja een aantal op een bank, maar dat is gewoon wat je de hele dag al ziet.
Ik denk wanneer de onderste bak welke het water opvangt overloopt.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Er wordt natuurlijk af en toe wat gelekt .. wanneer is het over?
ze zijn aan discussiëren we mogen echt wel meekijken hoorquote:Op zondag 4 februari 2024 19:56 schreef Lrod01 het volgende:
Alles wat interessant is mogen we niet meer zien. De afgelopen jaren mochten we wel eens meekijken bij spellen in het huis maar nu absoluut 0. Erg jammer en zeer triest van de productie.
En dan is het uiteraard de schuld van Tom!quote:Op zondag 4 februari 2024 20:12 schreef Snensie het volgende:
Eerst zei Ronahi dat ze niet kon omdat ze geen duo partner had en nu is ze weer te klein. Die gaat me een partij klagen als ze bij die waterbak staat 🤣
lol!quote:Op zondag 4 februari 2024 20:12 schreef Snensie het volgende:
Eerst zei Ronahi dat ze niet kon omdat ze geen duo partner had en nu is ze weer te klein. Die gaat me een partij klagen als ze bij die waterbak staat 🤣
Ze doen zelf mee aan bb. Dan kun je opdrachten verwachten en ik vind dat je daar wel gemotiveerd voor moet zijn anders kun je beter naar huis gaan.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik nam die 2 duizend voor lief. Laat mij maar lekker slapen.
Ja en ze zouden toch tijd moeten hebben om gevallen water bij te vullenquote:Op zondag 4 februari 2024 20:14 schreef Angel79 het volgende:
Denk dat bb nu even het gaatje wat kleiner aan t maken is. Als dit echt lang gaat duren is het niet te doen, stroomt te hard
quote:Op zondag 4 februari 2024 20:16 schreef spapaars het volgende:
Hebben ze nooit van Hansje Brinker gehoord? die stak gewoon zijn vinger in de dijk, en ging echt niet met een glaasje het water teruggooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |