Yep, das de kanarie/flamingo. Er loopt nog ergens een blije nieuwe rond..quote:Op zondag 4 februari 2024 20:35 schreef GayGuy het volgende:
Is er een nieuwe bewoner, in de groene kamer?
Wat ze daaronder draagt heeft ze ook in kanariegeel.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:29 schreef Snensie het volgende:
[..]
Das toch rrrraaarrrr hoe dat sweater zit. Ik trek zoiets altijd over mijn tieten.🤔
Zo lang als bb het wilquote:Op zondag 4 februari 2024 20:36 schreef Willewa het volgende:
Schakel net in, wat is de bedoeling? Zo lang mogelijk die bak gevuld houden en als ie leeg is zijn ze af?
idd als ze het volhouden krijgen ze 1000 in de pot halen ze het niet 2000 eruitquote:Op zondag 4 februari 2024 20:36 schreef Willewa het volgende:
Schakel net in, wat is de bedoeling? Zo lang mogelijk die bak gevuld houden en als ie leeg is zijn ze af?
quote:Op zondag 4 februari 2024 20:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo lang als bb het wilen dat kon lang duren zei hij
![]()
Bij winst + 1000 in de pot
Bij verlies - 2000 uit de pot.
Haha, lekker geestdodend spelletje a la de ballenbak een beetje.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
idd als ze het volhouden krijgen ze 1000 in de pot halen ze het niet 2000 eruit
Yepquote:Op zondag 4 februari 2024 20:36 schreef Kodiak100 het volgende:
volgens mij spettert er ook gewoon water uit
🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 4 februari 2024 20:41 schreef Willewa het volgende:
Deze sound effects komende uren/dagen gaan wel wat extra liters wc-water doorspoelen door Nederland en België veroorzaken denk ik. Extra centjes voor Vitens.
en waarom zou dat niet mogen?quote:Op zondag 4 februari 2024 20:43 schreef chufi het volgende:
Valsspel zag ik net ... er werd net door die nieuuw blonde water van onder in het glas gehaald en daarna vullen ...
Oh dat mag ook nogquote:Op zondag 4 februari 2024 20:42 schreef Snensie het volgende:
Hehe eindelijk gaan ze eens proberen wat water terug te scheppen. Kan ook best als ze snel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |