En dat zegt de persoon die meestal het hardste schreeuwt.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:19 schreef humpty het volgende:
Ze moeten stil zijn bij de waterbak want Ashley wil slapen en schijnt nogal gehorig te zijn
Nee. Dat verzin jequote:Op zondag 4 februari 2024 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley maar jongens mijn slaapkamer zit hierachter dus jullie moeten echt zachtjes doen
TeamAshleyquote:Op zondag 4 februari 2024 20:23 schreef Roxiebb het volgende:
Die maakt
[..]
ashley is super sympathiek vandaag… die irriteert steeds vaker de bewoners en het publiek
Pfff meent nog steeds de Queen te zijnquote:Op zondag 4 februari 2024 20:19 schreef humpty het volgende:
Ze moeten stil zijn bij de waterbak want Ashley wil slapen en schijnt nogal gehorig te zijn
Inderdaad dat halen ze niet , kunnen nu al forfait gevenquote:Op zondag 4 februari 2024 20:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat ding is zo lek als een mandje.
Na 2 dagen zit de helft in de onderste bak.
Dit gaan ze verliezen.
Al het water moet toch in de bak blijven?
Nu ligt er al wat onderin...
Of ben ik een muggezifter
Nee dit mocht randomquote:Op zondag 4 februari 2024 20:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik was er ff niet maar zijn er nieuwe duo’s ?
Glen zie ik nu niet met Ashley
Ze mogen zelf uit maken met wie ze het spel gaan doenquote:Op zondag 4 februari 2024 20:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik was er ff niet maar zijn er nieuwe duo’s ?
Glen zie ik nu niet met Ashley
Pfffquote:
Ja. Hoe minder water er boven in zit hoe minder hard die straal gaat.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:27 schreef Schakeltopia het volgende:
inprincipe mag hij niet stoppen met lopen, dus dat kan ook met heel weinig water.
quote:Op zondag 4 februari 2024 20:35 schreef GayGuy het volgende:
Is er een nieuwe bewoner, in de groene kamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |