Ik denk dat deze twee dat niet gaan doen, hopelijk zijn de volgende twee wat gemotiveerder.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Begin nu eens te scheppen onder uit de bak
Dacht ivm de camera’s. Dan staan ze ervoor.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
Er mag niemand anders in die cocoonruimte als er 2 bezig zijn?
Staan er 2 om het hoekje te kijkzn
ja maar ze had kunnen weten dat zoiets erin zou zitten is ieder jaar nog geweest dan moet ze niet zo jankenquote:Op zondag 4 februari 2024 21:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ze heeft er echt geen zin in.
Ik vind dit wel intenser dan die ballenbak.
Iedereen wordt overgenomen na een uur, niet alleen Alice.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:51 schreef Joyce-43 het volgende:
echt bullshit dat Alice overgenomen moet worden snachts
zegt ze dat?quote:Op zondag 4 februari 2024 21:51 schreef Joyce-43 het volgende:
wie nog meer dan, vind dat niet kunnen zouden allemaal gewoon nacht moeten doenquote:Op zondag 4 februari 2024 21:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iedereen wordt overgenomen na een uur, niet alleen Alice.
Je kan het ook zien als iets voor een ander over hebben....Er zijn waarschijnlijk wel wat < nacht-avondmensen die het wel trekken om beter wakker te blijven.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:51 schreef Joyce-43 het volgende:
dat zegt Rohani net die heeft met alice bespoken dat zij haar overneemt en Alice haar overdagquote:
nou vind het bullshitquote:Op zondag 4 februari 2024 21:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als iets voor een ander over hebben....Er zijn waarschijnlijk wel wat < nacht-avondmensen die het wel trekken om beter wakker te blijven.
Het water moet blijven stromen zei bb volgens mij…quote:Op zondag 4 februari 2024 21:59 schreef Tuttebolleke het volgende:
Vinger in dat gaatje en bak beneden leeg scheppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |