Dat is heel moeilijk aangezien er 2 rondom gevoelige microfoontjes heel dichtbij hangenquote:Op zondag 4 februari 2024 22:53 schreef Xilia het volgende:
Kunnen ze die plasgeluiden er niet uitfilteren?
Snap ik wel, alleen mijn blaas vindt het wat minderquote:Op zondag 4 februari 2024 22:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is heel moeilijk aangezien er 2 rondom gevoelige microfoontjes heel dichtbij hangen
ik mute soms ook de stream want anders blijf je lopen richting de wcquote:Op zondag 4 februari 2024 22:55 schreef Xilia het volgende:
[..]
Snap ik wel, alleen mijn blaas vindt het wat minder
Inderdaad, zeker nu ik in bed ligquote:Op zondag 4 februari 2024 22:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ik mute soms ook de stream want anders blijf je lopen richting de wc
sorryquote:Op zondag 4 februari 2024 22:56 schreef Schakeltopia het volgende:
ik moet meer plassen omdat jullie er over beginnen
Dit hok was er nog niet vorig jaar. En het lijkt er op dat ze dit nu elke week gaan omkatten tot iets anders binnen enkele dagen tijd steeds. Het kasteel was er nog op donderdag meen ik, toen Jimmy en Dilano er nog in zaten en daarna is het gelijk omgeturned.quote:Op zondag 4 februari 2024 22:57 schreef Kodiak100 het volgende:
wel props naar de decorbouwers van de bouwkeet Lees de safe or solo room
Jippy!quote:Op zondag 4 februari 2024 23:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Door en Ronahi hebben de dienst overgenomen
hahahaquote:Op zondag 4 februari 2024 23:09 schreef ledn81 het volgende:
Doriana : "Voor dit ben ik gekomen, echt iets uitdagends"![]()
[ afbeelding ]
Wat deden ze? Ze gaan nu slapen zo te zien.quote:Op zondag 4 februari 2024 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag net Ashley en Glenn op de stream, maar waren die bezopen?Dat zag er zo raar uit
Die Glenn keek echt uit zijn ogen alsof ie 15 bier op had. En Ashley was ook niet helemaal scherp ofzo... hoe lang liggen die lui al te pitten?quote:Op zondag 4 februari 2024 23:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wat deden ze? Ze gaan nu slapen zo te zien.
Lege batterijen mag ookquote:Op zondag 4 februari 2024 23:09 schreef odie22 het volgende:
al do en ro gewoon hun waffel houden, hoeven ze ook geen batterij te wisselen
Yep ze nemen het heel serieus.quote:Op zondag 4 februari 2024 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Maar men gaat nu massaal pitten vanwege de nachtdienst voor die waterloper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |