Eigenlijk wat je ziet, de kubus steeds weer bijvullen met het lekkende water.quote:
Oh, en tot hoelang gaan ze de waterwerken sponsoren? Dan blijf ik wel bij de wc😅😅quote:Op zondag 4 februari 2024 20:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eigenlijk wat je ziet, de kubus steeds weer bijvullen met het lekkende water.
Voor coins, slagen ze niet gaat er ¤2000, van de prijzenpot.
Geen idee voor hoelang ze dit moeten doen, maar denk als je het water gewoon opdrinkt eerder klaar bent.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:49 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oh, en tot hoelang gaan ze de waterwerken sponsoren? Dan blijf ik wel bij de wc😅😅
de kookwekkerquote:Op zondag 4 februari 2024 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
Als ze zelf de volgende wakker moeten maken en er alleen een klok op de oven in de keuken is, hoe weten ze dat hun tijd erop zit?
Nee vandaag niet, Nouchka en Sabeau zijn de laatste 2 nieuwe, die kwamen gisterenquote:
Voor coins?quote:Op zondag 4 februari 2024 20:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eigenlijk wat je ziet, de kubus steeds weer bijvullen met het lekkende water.
Voor coins, slagen ze niet gaat er ¤2000, van de prijzenpot, slagen ze wel voor 1000 coins
quote:Op zondag 4 februari 2024 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
Als ze zelf de volgende wakker moeten maken en er alleen een klok op de oven in de keuken is, hoe weten ze dat hun tijd erop zit?
Dure dorstlesser ;pquote:Op zondag 4 februari 2024 20:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee voor hoelang ze dit moeten doen, maar denk als je het water gewoon opdrinkt eerder klaar bent.
Heeft ze haar haar anders? In de live zag ze er jonger uitquote:Op zondag 4 februari 2024 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee vandaag niet, Nouscka en Sabeau zijn de laatste 2 nieuwe, die kwamen gisteren
Haha, ik bedoel gewoon wat de coins in je uitleg betekenen. Krijgen ze ¤1000 én coins als ze het halen?quote:Op zondag 4 februari 2024 20:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, die dingen die ze kunnen gebruiken voor eten, douchen en de wasmachine laten draaien.
Ter waarde van ¤1000 wat ik heb begrepen.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel gewoon wat de coins in je uitleg betekenen. Krijgen ze ¤1000 én coins als ze het halen?
Niemand krijgt 1000¤ vooralsnog ... komt er bij in de pot en die is uiteindelijk voor de winnaarquote:Op zondag 4 februari 2024 20:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel gewoon wat de coins in je uitleg betekenen. Krijgen ze ¤1000 én coins als ze het halen?
En hoe zit dat dan met die coins?quote:Op zondag 4 februari 2024 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Niemand krijgt 1000¤ vooralsnog ... komt er bij in de pot en die is uiteindelijk voor de winnaar
Ja … dat begrijp ik 😅quote:Op zondag 4 februari 2024 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Niemand krijgt 1000¤ vooralsnog ... komt er bij in de pot en die is uiteindelijk voor de winnaar
Ik meen 1000 in de pot gehoord te hebbenquote:Op zondag 4 februari 2024 20:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja … dat begrijp ik 😅
Maar ik raak verward van de een die hier zegt ¤1000 in de pot, de ander zegt 1000 coins. Of nu coins twv ¤1000, wat me ook vaag lijkt.
Zal gewoon ¤1000 extra in de pot zijn toch?
Precies. Ik raakte in de war van de ‘voor coins’ van spapaars.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik meen 1000 in de pot gehoord te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |