AZ heeft een grauw en nutteloos elftal. Als je rechtsback de gevaarlijkste passer rond de 16 van de tegenstander is, daarna Brederode en op verre afstand Pavlidis, weet je dat het ernstig kut is.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ wordt minder en minder gevaarlijk
En toch hebben ze meer gevaar gesticht dan Feyenoord.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
AZ heeft een grauw en nutteloos elftal. Als je rechtsback de gevaarlijkste passer rond de 16 van de tegenstander is, daarna Brederode en op verre afstand Pavlidis, weet je dat het ernstig kut is.
Ja ik weet het, Feyenoord is ook dramatisch, maar tochquote:
De kans dat Ajax boven Feyenoord eindigt lijkt mij aanzienlijk groter dan de kans dat Feyenoord nog over psv heen gaat. Feyenoord moet zijn jaarlijkse vormdip ook nog krijgen en het gaat nu allemaal al met samengeknepen billen.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik weet het, Feyenoord is ook dramatisch, maar toch
Op basis van wat denk je dat?quote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 16:20 schreef TheVulture het volgende:
En toch blijf ik het gekke gevoel houden dat Feyenoord kampioen wordt, ik zie PSV gewoon nog wel in elkaar donderen
Die kan beter de Wajong in gaan.quote:
Veerman heeft zijn kat een paar wedstrijden gestuurd, en de mensen zijn de realiteit verloren.quote:
zien we over jaartje wel weer een paar wedstrijdjes langskomen.quote:
Ja, dit is niet de vormdip waar je het over hebtquote:Op zondag 4 februari 2024 16:23 schreef Schanulleke het volgende:
Feyenoord moet zijn jaarlijkse vormdip ook nog krijgen en het gaat nu allemaal al met samengeknepen billen.
Dit dus. Als AZ kut is, is Feyenoord intens kut.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toch hebben ze meer gevaar gesticht dan Feyenoord.
Nou, nou nou.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:32 schreef Zipportal het volgende:
KAPOET MAKEN DIE ROMMEL. Broodje AZ Worst in je bek. @:dagoduck
Nee, dit was Feyenoord op zijn best.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, dit is niet de vormdip waar je het over hebt
Trolletje of ben je niet zo slim?quote:Op zondag 4 februari 2024 21:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nee, dit was Feyenoord op zijn best.
Je F-bril maakt dat je niet kan zien dat Feyenoord dit seizoen een steeds matiger spelende ploeg is die profiteert van een zwakke concurrentie. Nu de concurrentie sterker wordt zullen ze wegzakken op de ranglijst.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Trolletje of ben je niet zo slim?
Gezien je toon denk ik een trolletje.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je F-bril maakt dat je niet kan zien dat Feyenoord dit seizoen een steeds matiger spelende ploeg is die profiteert van een zwakke concurrentie. Nu de concurrentie sterker wordt zullen ze wegzakken op de ranglijst.
Alleen AZ-uit was matigjes van Feyenoord. De rest van de wedstrijden van Feyenoord na de winterstop was gewoon prima, alleen blijft scoren een lullig maar cruciaal onderdeel van het spel. Je hoeft geen helderziende te zijn om dat te constateren.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je F-bril maakt dat je niet kan zien dat Feyenoord dit seizoen een steeds matiger spelende ploeg is die profiteert van een zwakke concurrentie. Nu de concurrentie sterker wordt zullen ze wegzakken op de ranglijst.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:25 schreef Parafernalia het volgende:
Als geboren Waalwijker heb ik wel te doen met Cil.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen Kramer en Seuntjens bij RKC.
Henk Fraser verder in the mud.
quote:
Real Madrid - Girona zou een alternatief kunnen zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:04 schreef onlogisch het volgende:
We kunnen wel wat anders gaan kijken boys.
Dit is toch wat de Heracles supporters voor ogen hadden?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vd Looi aanstellen als trainer, dan vraag je er als Heracles ook om. Lucky overwinning in het eerste duel en daarna gewoon dikke stront.
Ben je al verkleed als kadaver? #Carnavalquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is toch wat de Heracles supporters voor ogen hadden?
Ben verkleed als je moeder. Iedere man kent me lijkt het wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:39 schreef Zipportal het volgende:
Ben je al verkleed als kadaver? #Carnaval
Loopt ook allemaal middelmatige meuk rond in die selectie.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ was het hele seizoen al ruk maar deze weken tonen de resultaten het ook aan
Ja ik vind Mijnans nog wel een aardige speler maar als die de kar moet trekken. Die buitenspelers zijn allemaal blinde paarden en Pavlidis kan wel voetballen maar mist ook vaak kansen. Als Sugawara weggaat dan moet er echt wel wat terugkomen hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Loopt ook allemaal middelmatige meuk rond in die selectie.
@Caland viert momenteel carnaval.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:48 schreef GGMM het volgende:
@:caland was heel trots dat Feyenoord maar een paar kansen tegen dit AZ had weggegeven.
Significantquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Gelukkig is Pascal ontslagen bij AZ. Gaat nu stukken beter
De naam Zeefuik staat voor mij altijd gelijk aan een actie beginnen zonder idee wat nou de bedoeling is.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vind Mijnans nog wel een aardige speler maar als die de kar moet trekken. Die buitenspelers zijn allemaal blinde paarden en Pavlidis kan wel voetballen maar mist ook vaak kansen. Als Sugawara weggaat dan moet er echt wel wat terugkomen hoor
Dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat een domme lul die Isimat-Mirin.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat een domme lul die Isimat-Mirin.
Goede vraag, die hoort in het beker-topicquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:54 schreef Zorro het volgende:
Voor de lol: Afrika cup 3e plaats wedstrijd is 0-0, geen verlenging. Direct strafschoppen. NU
Ha ha ha. Het Nederlandse niveau nu.quote:
heb ik niks mee te makenquote:
Dat is lekker zegquote:Op zondag 11 februari 2024 14:30 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu jonge 30+ kaas met brood met pitjes
Volkslied. Mooi man. Friese Folklore.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heb ik niks mee te maken
wtf moet dit voorstellen
Eet smakelijk!quote:Op zondag 11 februari 2024 14:30 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu jonge 30+ kaas met brood met pitjes
Goh.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ze brobby nu kapoet schoppen heeft 020 een spitsen probleem
ik zeg doen
want ik bent niet zo sportief type
Zo vermoeiend is dat.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:44 schreef klaasweetalles het volgende:
iedere blinde ziet het maar var moet er weer half uur naar kijken
Wij doen het op eigen kracht en tegen 12 manquote:Op zondag 11 februari 2024 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit hadden ze beter gewoon in 3 seconden gedaan.
Moet de basisregel ook zijn eigenlijk.
Wel of geen strafschop zien ze, weliswaar verkeerd, in 3 seconden en dit duurt zo lang.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit hadden ze beter gewoon in 3 seconden gedaan.
Moet de basisregel ook zijn eigenlijk.
Klopt. Bizar hoeveel punten Heerenveen heeft laten liggen dit seizoen. Er zit echt wel voetbal in deze selectie.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:46 schreef klaasweetalles het volgende:
van wonderen heeft een goede spelopvatting thuis
gewoon voetballen
dan kan je zo een ploeg moeilijker maken dan verdedigen
Schattig.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In het Ajax-topic waren ze al bezig met plek 2
Ik zag ook een goal hoor.quote:
Meest intelligente opmerking die je in tijden hebt gemaakt.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:55 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax moet minimaal 2 keer scoren om te winnen
En dan nog klopt het niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Meest intelligente opmerking die je in tijden hebt gemaakt.
De goal is alweer bijna een kwartier geleden. Is het economisch zo zwaar voor je dat je het geld niet hebt om voor een goede stream te betalen?quote:Op zondag 11 februari 2024 14:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zag ook een goal hoor.
Prachtige pass van Sam Lammers
Berghuis is ook wel redelijk bezig tochquote:Op zondag 11 februari 2024 14:57 schreef RipCity het volgende:
Als Brobbey geblesseerd raakt zakt ajax nog verder af. 't is alleen maar ballen op brobbey en hopen dat die kan keren of kan kaatsen. Meer is er niet.
Grappigquote:Op zondag 11 februari 2024 14:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Berghuis is ook wel redelijk bezig toch
Ik reageer slechts op de opmerkingen hier, de goal had ik allang gezien.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De goal is alweer bijna een kwartier geleden. Is het economisch zo zwaar voor je dat je het geld niet hebt om voor een goede stream te betalen?
AkpomGODquote:Op zondag 11 februari 2024 14:57 schreef RipCity het volgende:
Als Brobbey geblesseerd raakt zakt ajax nog verder af. 't is alleen maar ballen op brobbey en hopen dat die kan keren of kan kaatsen. Meer is er niet.
Een prima 3 seconden analyse.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:57 schreef RipCity het volgende:
Ohquote:Op zondag 11 februari 2024 14:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik reageer slechts op de opmerkingen hier, de goal had ik allang gezien.
RipCity kijkt een keer Ajax en gooit er direct een totaal niet kloppende analyse uitquote:Op zondag 11 februari 2024 14:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Berghuis is ook wel redelijk bezig toch
kan die uberhaupt mee bij een Jong Ajax?quote:
te oud.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
kan die uberhaupt mee bij een Jong Ajax?
te langzaamquote:
@RipCity is een user die ik hoog heb zitten. Dit is voor mij wel een teleurstelling.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
RipCity kijkt een keer Ajax en gooit er direct een totaal niet kloppende analyse uit
Alles of niets, meestal niets.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Blijft een rare speler die Sosa.
Ik noteer het even.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:00 schreef klaasweetalles het volgende:
binnen 20 minuten komt er een goede counter van heerenveen
Gelukkig staat het al genoteerd!quote:Op zondag 11 februari 2024 15:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb geen pen of potlood.
quote:Op zondag 11 februari 2024 15:00 schreef KingRoland het volgende:
Als ik aan Sosa denk dan denk ik aan dat liedje van die rapper
quote:Alejandro "Alex" Sosa is een fictief personage en de belangrijkste antagonist in de Amerikaanse misdaadfilm Scarface uit 1983 en de videogame Scarface: The World Is Yours uit 2006 . Hij is een internationale Boliviaanse drugsbaron en de belangrijkste leverancier van cocaïne voor zijn zakenpartner Tony Montana
quote:Op zondag 11 februari 2024 15:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In het bijzijn van een flesje Amstel?
Paar maanden over datum.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:03 schreef KingRoland het volgende:
ik ga nog een bakje thee zetten
autumn storm van pikwick
Akkoord.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van notes eerlijk gezegd
Alleen zondagmiddag.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een mening over mensen die midden op de dag bier drinken
Een pittige?quote:Op zondag 11 februari 2024 15:05 schreef GGMM het volgende:
ik heb een spalk in mijn mondquote:Op zondag 11 februari 2024 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In dat geval pak ik maar een beugel
Buitenboord?quote:Op zondag 11 februari 2024 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In dat geval pak ik maar een beugel
Je kent de klappen van de zweep.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:05 schreef GGMM het volgende:
Nee hoor, je hebt ook in Nederland pittige biertjes. Zoals de Thai Thai van Oedpius, een tripel, maar ook stouts met een chilipepertjequote:Op zondag 11 februari 2024 15:06 schreef KingRoland het volgende:
pittige biertjes koop je alleen in zuidoost azie
Je helaas wel. Heerenveen hopelijk snel de 2-0 voor rust.quote:
quote:Op zondag 11 februari 2024 15:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Die kan er echt geen reet van hèquote:Op zondag 11 februari 2024 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wålemark, wát een speler. Ongelooflijk dat Slot én van Wonderen zo’n godstalent niet aan de praat krijgen.
Dan mag Heerenveen ook niet meer scorenquote:Op zondag 11 februari 2024 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:
020 moet nu 3 doelpunten maken om meer doelpunten te hebben dan heerenveen
Gok jij?quote:Op zondag 11 februari 2024 15:11 schreef KingRoland het volgende:
Jammer ik zat ernaast met mijn voorspelling. Dit gebeurt niet vaak.
Ik voorspel nu dus 70% van alle wedstrijden goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |