Hij heeft duidelijk een vormdip maar wisselen van kant als flankspeler lijkt me gewoon bij het werk horen. Het is niet of we hem vragen om te gaan keepen.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, dit seizoen duidelijk niet. Maar ik denk dat het voortdurende gewissel van flank hem ook niet heeft geholpen.
Doe toch eens even normaal joh.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:32 schreef Zipportal het volgende:
KAPOET MAKEN DIE ROMMEL. Broodje AZ Worst in je bek. @:dagoduck
Ik vraag me dan ook in godsnaam af wat er met Ivanusec is gebeurd. Was eerste wedstrijden best wel meer dan behoorlijk. Na zijn blessure lijkt hij geen kans meer te krijgen.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:42 schreef Kerftminister het volgende:
We gaan weer voor een 0-0 zie ik met extra slot op de deur Zerrouki
Vond hem de laatste wedstrijden op links best prima.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hij heeft duidelijk een vormdip maar wisselen van kant als flankspeler lijkt me gewoon bij het werk horen. Het is niet of we hem vragen om te gaan keepen.
Welke rechtsbuiten doet het goed?quote:Op zondag 4 februari 2024 14:04 schreef fetX het volgende:
Vreemde opstelling. Zerrouki voegt echt nauwelijks wat toe en Stengs hoort op 10.
Klopt, maar om dan te kiezen voor Zerrouki is dan ook niet echt de oplossing.quote:
Wat is dan wel de oplossing? Veel smaken heb je op dit moment niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:17 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Klopt, maar om dan te kiezen voor Zerrouki is dan ook niet echt de oplossing.
Nee, toen begon Trauner niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:48 schreef bbuddybb het volgende:
Prima. Als ik het me goed herinner, speelden we de beste wedstrijd van het seizoen (Lazio-thuis) ook met deze opstelling.
Groetjes terugquote:Op zondag 4 februari 2024 14:32 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Present.
Tevens hebben jullie de groetjes van @:GGMM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |