In elke competitie zou je met de puntenaantal verwikkeld zijn in een spannende titelstrijd, behalve hier.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:46 schreef aTypisch het volgende:
Toch jammer dat er 1 of 2 keer te veel punten zijn verloren
AZ kan er echt geen reet van.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:15 schreef Caland het volgende:
Weinig vertrouwen in vandaag
Zal dus wel 0-3 worden
Vergeet de Nieuwkoop-variant niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:19 schreef Caland het volgende:
Benieuwd of Arend voor de Zerrouki-variant of Mintthee gaat.
quote:Op zondag 4 februari 2024 12:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vergeet de Nieuwkoop-variant niet.
En de Ivanusec variant!quote:Op zondag 4 februari 2024 12:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 februari 2024 12:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En de Ivanusec variant!Ivanusec op 10 en Stengs op rechts lijkt me best een goede variant als ik eerlijk ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met vdBelt erbij, de Keuken Kampioen-variantquote:Op zondag 4 februari 2024 12:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gelukkig is vd Belt er niet bij vandaag.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met vdBelt erbij, de Keuken Kampioen-variant
Klaas heeft uiteraard weer gelijkquote:Op zondag 4 februari 2024 12:20 schreef klaasweetalles het volgende:
kapoet maken die kut kaasboeren
ik vind die wedstrijd van woensdag wel belangrijker dan deze
maar je kan ze nu op de feiten drukken en in een dal gooien
KAPOET MAKEN
Daar heeft hij vorig seizoen ook best lang gestaanquote:Op zondag 4 februari 2024 12:47 schreef snabbi het volgende:
bij de persco zei slot dat hij in pax ook een rechtsbuiten ziet. Dat zou in ieder geval wat opties bieden om andere mensen op links te zetten ook.
Zo een uur Peter Houtman op Radio1. 13:00 uur.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heeft hij vorig seizoen ook best lang gestaan
Dit seizoen ook al 6x (volgens Transfermarkt). Mensen vergeten snel.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was ook de reden voor de vraag in de persco. Alleen met een nieuwkoop op rechts te zetten en vast te houden aan pax op links, begon ik wel te twijfelen of hij zich wellicht niet had bedacht op het oude standpunt.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
En vanuit die kant heeft hij mooie voorzetten gegeven. Vind hem daar beter, eigenlijk.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, dit seizoen duidelijk niet. Maar ik denk dat het voortdurende gewissel van flank hem ook niet heeft geholpen.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En vanuit die kant heeft hij mooie voorzetten gegeven. Vind hem daar beter, eigenlijk.
Toch bijzonder dat dat tegen Twente dan geen optie was.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:47 schreef snabbi het volgende:
bij de persco zei slot dat hij in pax ook een rechtsbuiten ziet. Dat zou in ieder geval wat opties bieden om andere mensen op links te zetten ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |