Meest intelligente opmerking die je in tijden hebt gemaakt.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:55 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax moet minimaal 2 keer scoren om te winnen
En dan nog klopt het niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Meest intelligente opmerking die je in tijden hebt gemaakt.
De goal is alweer bijna een kwartier geleden. Is het economisch zo zwaar voor je dat je het geld niet hebt om voor een goede stream te betalen?quote:Op zondag 11 februari 2024 14:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zag ook een goal hoor.
Prachtige pass van Sam Lammers
Berghuis is ook wel redelijk bezig tochquote:Op zondag 11 februari 2024 14:57 schreef RipCity het volgende:
Als Brobbey geblesseerd raakt zakt ajax nog verder af. 't is alleen maar ballen op brobbey en hopen dat die kan keren of kan kaatsen. Meer is er niet.
Grappigquote:Op zondag 11 februari 2024 14:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Berghuis is ook wel redelijk bezig toch
Ik reageer slechts op de opmerkingen hier, de goal had ik allang gezien.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De goal is alweer bijna een kwartier geleden. Is het economisch zo zwaar voor je dat je het geld niet hebt om voor een goede stream te betalen?
AkpomGODquote:Op zondag 11 februari 2024 14:57 schreef RipCity het volgende:
Als Brobbey geblesseerd raakt zakt ajax nog verder af. 't is alleen maar ballen op brobbey en hopen dat die kan keren of kan kaatsen. Meer is er niet.
Een prima 3 seconden analyse.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:57 schreef RipCity het volgende:
Ohquote:Op zondag 11 februari 2024 14:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik reageer slechts op de opmerkingen hier, de goal had ik allang gezien.
RipCity kijkt een keer Ajax en gooit er direct een totaal niet kloppende analyse uitquote:Op zondag 11 februari 2024 14:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Berghuis is ook wel redelijk bezig toch
kan die uberhaupt mee bij een Jong Ajax?quote:
te oud.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
kan die uberhaupt mee bij een Jong Ajax?
te langzaamquote:
@RipCity is een user die ik hoog heb zitten. Dit is voor mij wel een teleurstelling.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
RipCity kijkt een keer Ajax en gooit er direct een totaal niet kloppende analyse uit
Alles of niets, meestal niets.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Blijft een rare speler die Sosa.
Ik noteer het even.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:00 schreef klaasweetalles het volgende:
binnen 20 minuten komt er een goede counter van heerenveen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |