Dit is toch wat de Heracles supporters voor ogen hadden?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vd Looi aanstellen als trainer, dan vraag je er als Heracles ook om. Lucky overwinning in het eerste duel en daarna gewoon dikke stront.
Ben je al verkleed als kadaver? #Carnavalquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is toch wat de Heracles supporters voor ogen hadden?
Ben verkleed als je moeder. Iedere man kent me lijkt het wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:39 schreef Zipportal het volgende:
Ben je al verkleed als kadaver? #Carnaval
Loopt ook allemaal middelmatige meuk rond in die selectie.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ was het hele seizoen al ruk maar deze weken tonen de resultaten het ook aan
Ja ik vind Mijnans nog wel een aardige speler maar als die de kar moet trekken. Die buitenspelers zijn allemaal blinde paarden en Pavlidis kan wel voetballen maar mist ook vaak kansen. Als Sugawara weggaat dan moet er echt wel wat terugkomen hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Loopt ook allemaal middelmatige meuk rond in die selectie.
@Caland viert momenteel carnaval.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:48 schreef GGMM het volgende:
@:caland was heel trots dat Feyenoord maar een paar kansen tegen dit AZ had weggegeven.
Significantquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Gelukkig is Pascal ontslagen bij AZ. Gaat nu stukken beter
De naam Zeefuik staat voor mij altijd gelijk aan een actie beginnen zonder idee wat nou de bedoeling is.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vind Mijnans nog wel een aardige speler maar als die de kar moet trekken. Die buitenspelers zijn allemaal blinde paarden en Pavlidis kan wel voetballen maar mist ook vaak kansen. Als Sugawara weggaat dan moet er echt wel wat terugkomen hoor
Dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat een domme lul die Isimat-Mirin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |