Dan doe je de Spaanse deelnemers toch echt te kort. De staging was misschien soms ordinair, maar zo slecht werd er niet gezongen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:38 schreef Hamlapjes het volgende:
De zangcapaciteiten van deze meneer passen wel in het deelnemersveld
Wat?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:40 schreef Strani het volgende:
Ook belachelijk dat ze denken dat de hele stemming wel even overnieuw gedaan kan worden nadat Almacor opnieuw optreedt.
Ach, zo.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat willen die ziedende fans in het publiek. Dat 'ie opnieuw optreedt.
Dat was die laatste gast toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Las net op X dat hij zelf nee had gezegd nadat aangeboden was dat ie opnieuw mocht. Geen idee wat er nou waar is maar denkt er werkelijk iemand serieus dat ie dan zou winnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat hij een technisch probleempje had met de schermen. Wat volgens mij verder niemand is opgevallen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat was die laatste gast toch?
Waarom zou je die nog een keer willen horen?
Rationeel denken is niet per se een veel gebezigde activiteit onder de spaanse eurofans.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Las net op X dat hij zelf nee had gezegd nadat aangeboden was dat ie opnieuw mocht. Geen idee wat er nou waar is maar denkt er werkelijk iemand serieus dat ie dan zou winnen.
Ondanks de pauzes tussen de nummers en een uur verschil qua begintijd zitten ze elkaar de hele avond al in de weg.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:42 schreef molloot200 het volgende:
Als Malta niet opschiet krijgen we bij 2 landen tegelijk uitslagen
Het is niet dat Malta ons erg boeitquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:42 schreef molloot200 het volgende:
Als Malta niet opschiet krijgen we bij 2 landen tegelijk uitslagen
Maar van een wel werkend scherm wordt zijn zang niet ineens beter, of zie ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat hij een technisch probleempje had met de schermen. Wat volgens mij verder niemand is opgevallen.
Ze ziet er wel nerveus uit ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:44 schreef molloot200 het volgende:
Zou ze de naam Jorge nog uit durven spreken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:44 schreef molloot200 het volgende:
Zou ze de naam Jorge nog uit durven spreken?
Ceekesquote:
Ja, nu st. Pedro geen voorsprong heeft, lijkt me dat dat ook de uitkomst wordt.quote:
@koffieleukquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:48 schreef TheVulture het volgende:
We bedanken mevrouw Koffie voor haar bijdrage
Watquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:49 schreef Momo het volgende:
Nebulossa werd vorig jaar nog in de semi uitgeschakeld in de voorronde van San Marino lol
Is dat de comebacksingle van Marco Borsato?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:51 schreef ijs_beer het volgende:
Afgeleefd, uitgewoond, uitgelubberd.
Maan’s comeback geloof ikquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat de comebacksingle van Marco Borsato?
Jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:51 schreef Cee het volgende:
Nebulossa kan je echt alvast met watervaste stift intekenen voor de laatste plaats in Malmö.
Gewoon via de post, lekker ouderwets.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:51 schreef Strani het volgende:
Hoe krijg je eigenlijk een didiD in Nederland?
Eén positief iets: dan zijn we het daar in elk geval over eens.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:51 schreef Cee het volgende:
Nebulossa kan je echt alvast met watervaste stift intekenen voor de laatste plaats in Malmö.
Dat wordt dan wel I told you so-genot.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:51 schreef Cee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom terug Strani!quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:05 schreef Strani het volgende:
Nou spannend, vanavond weten we of St. Pedro er goed voor staat in Spanje. Als ze zaterdag niet winnen dan kom ik weer in Nederland wonen.
De jury heeft Jorge Gonzalez wel hard in de poepert genomenquote:
Tja, dit is echt onmiskenbaar de queer-stem. Ik kan het niet anders zeggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:54 schreef ijs_beer het volgende:
Los españoles son grandes bebedores.
Correct ende juistquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:54 schreef ijs_beer het volgende:
Nebulossa heeft dus al gewonnen in feite.
Maar hoe kan iemand met zijn hoofd denken dat dit een goed idee is voor een ESF-inzending? Of je nou queer bent of niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, dit is echt onmiskenbaar de queer-stem. Ik kan het niet anders zeggen.
Tja...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar hoe kan iemand met zijn hoofd denken dat dit een goed idee is voor een ESF-inzending? Of je nou queer bent of niet.
Camping onder de dijk in Stampersgat heeft meestal wel plek.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:55 schreef Strani het volgende:
Heeft iemand nog leuke suggesties voor een betaalbare stacaravan in Nederland?
We weten nog niet waar Duitsland mee komt hequote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:55 schreef Hamlapjes het volgende:
Gratis geld voor mensen die wedden op de laatste plaats dus
Anders dan anders ....quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:55 schreef Greys het volgende:
Wat vreselijk.
Kies dan Jorge ofzo.
Goeie genade Spanje wat heb je gedaan.
Wat een wánsmaak.
Eindelijk niet laatste.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:56 schreef molloot200 het volgende:
Duitsland wordt hier wel blij van.
Er is hier best een flinke tuin, ik kan de VVE er vast wel van overtuigen dat je daar iets op mag zetten als je niks kan vinden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:55 schreef Strani het volgende:
Ze heeft geen Wiki of zo.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Is zij eigenlijk een grote ster in Spanje?
Voor onder 100.000 kan je al iets kopen in Friesland.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:55 schreef Strani het volgende:
Kijk ik daar even!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Camping onder de dijk in Stampersgat heeft meestal wel plek.
Vorig jaar nog uitgeschakeld in semi van San Marinoquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Is zij eigenlijk een grote ster in Spanje?
Dan sturen we maar Justyna voor Polen die is 52 jaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:58 schreef grazz het volgende:
en toch vind ik het leuk dat ze gewoon een wat ouder iemand sturen, dat dan weer wel, ...ja..
Oké Friesland it is!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor onder 100.000 kan je al iets kopen in Friesland.
https://www.funda.nl/zoek(...)&price=%22-125000%22
Ik had het ook graag anders gezien.
Nou ja, die waren op het ESF uiteindelijk ook wel heel goed.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Vorig jaar nog uitgeschakeld in semi van San Marino
Ik hoop het ook van harte.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:58 schreef molloot200 het volgende:
Dit heeft nog kans op een dubbele 0 toch
@Em31 kijk uit!quote:
Oeh, voor zulke prijzen zou ik ook nog bijna naar Friesland verhuizen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor onder 100.000 kan je al iets kopen in Friesland.
https://www.funda.nl/zoek(...)&price=%22-125000%22
Ik had het ook graag anders gezien.
En die pakt straks 6 punten ofzo. Dat is ook niet echt bevorderlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:58 schreef grazz het volgende:
en toch vind ik het leuk dat ze gewoon een wat ouder iemand sturen, dat dan weer wel, ...ja..
Wel een beetje dubieus dat je van sommige huizen de binnenkant niet mag zien.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, voor zulke prijzen zou ik ook nog bijna naar Friesland verhuizen.
Ik heb al een leuke studio gevonden in Bolsward.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel een beetje dubieus dat je van sommige huizen de binnenkant niet mag zien.
Ohquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Vorig jaar nog uitgeschakeld in semi van San Marino
Ja dat wel, maar voor onder een ton moet je niet te kieskeurig zijn.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel een beetje dubieus dat je van sommige huizen de binnenkant niet mag zien.
125.000 voor die studioquote:Op zondag 4 februari 2024 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb al een leuke studio gevonden in Bolsward.
Ja ik vind het ook wel veelquote:
Niks minder dan donderdag.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:03 schreef TheVulture het volgende:
Heb het optreden van St Pedro overigens niet gezien, maar was het vocaal wel in orde?
dat zal ze daar hopelijk leren dan in Spanjequote:Op zondag 4 februari 2024 00:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En die pakt straks 6 punten ofzo. Dat is ook niet echt bevorderlijk.
Het is dan ook best een leuke dansvloervuller voor een zomervakantie, maar je pakt er geen punten mee op het ESFquote:Op zondag 4 februari 2024 00:07 schreef NailQueen het volgende:
Dit gaat in alle Spaanse clubs gedraaid worden
@Strani gaat los. Beelden graag.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:07 schreef NailQueen het volgende:
Er keken vandaag wellicht wel veel meer mensen natuurlijkquote:Op zondag 4 februari 2024 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Niks minder dan donderdag.
Toen demense thuis nog wel flink op hem stemden.
Nu al geen zin inquote:Op zondag 4 februari 2024 00:07 schreef NailQueen het volgende:
Dat dan weer wel. Met Jorge González of Almácor waren ze niet beter af geweest, wat mij betreft.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat dit wel bij de betere liedjes zat van de hele line-up, maar dit zie ik inderdaad niet boven plek 24 eindigen.
Nu moet ik zeggen dat ik er met Chanel ook gigantisch naast zat maar ik zie haar niet ineens een enorme stoeipoezenperformance neerzetten in Malmo, eerder een uitgedroogde naaktkat.
Jorge Gonzalez was ook niet hoog geëindigd nee, dat was wel iets teveel Chanel 2.0quote:Op zondag 4 februari 2024 00:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Met Jorge González of Almácor waren ze niet beter af geweest, wat mij betreft.
Moet dat?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
We gaan nog even in Malta langs, toch?
Dat is juist wel weer lachen, dan zien meer mensen de vernedering.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:11 schreef molloot200 het volgende:
Het ergste is dat dit automatisch in de finale staat hahaha
Meer mensen met een wansmaak dan kennelijk.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er keken vandaag wellicht wel veel meer mensen natuurlijk
Die van San Marino waarschijnlijk welquote:Op zondag 4 februari 2024 00:14 schreef Fred_B het volgende:
Zou de Italiaanse vakjury dit punten gaan geven?
Vledder, van Baantjer.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:23 schreef molloot200 het volgende:
Wie is die man ook op die foto van Nebulossa en zat die in het optreden?
Ik riep ooit deze wijze woorden over Chanelquote:Op zondag 30 januari 2022 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk niet dat dit een Fuegootje gaat doen, al had ik die vooraf in 2018 ook niet zien aankomen
Beetje Alaska like maar dan andersquote:Op zondag 4 februari 2024 00:30 schreef Strani het volgende:
Ik weet niet hoe de odds vóór vanavond waren maar Spanje gaat in elk geval de verkeerde kant op nu.
Als die voor de Nederlandse gaan, moeten ze hier fluitend voorbij kunnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:56 schreef molloot200 het volgende:
Duitsland wordt hier wel blij van.
Bij twijfel gewoon doen, zou ik zeggen.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik me aangesproken moet voelen.
Als gastoptreden of gaat hij weer meedoen?quote:
Mahmood, Diodato én Irama doen allemaal weer mee voor het eggie! Oh en Il Volo ook!quote:Op zondag 4 februari 2024 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als gastoptreden of gaat hij weer meedoen?
Oh, dan baal ik helemaal dat ik het grotendeels ga missen.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Mahmood, Diodato én Irama doen allemaal weer mee voor het eggie! Oh en Il Volo ook!
Als het goed is pak je op dinsdagavond al alle nummers dit keer!quote:Op zondag 4 februari 2024 00:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dan baal ik helemaal dat ik het grotendeels ga missen.
Misschien ga ik toch gewoon stukken kijken en dan de hele week gewoon als zombie werken ofzo.
Dan is er een goede kans dat ik dinsdag meepak, dan moeten mijn collega's woensdag maar gewoon wat voorzichtiger werken bij mij in de buurt.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het goed is pak je op dinsdagavond al alle nummers dit keer!
En dit idd.quote:Sorry voor off topic my darling mods.
Met de “backings” op tape, kan je daar misschien wel iets mee doen. Je wil toch op zijn minst voorkomen dat het helemaal platgeslagen overkomt, zoals de Toppers ooit deden.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:51 schreef Em31 het volgende:
Nog een keer geluisterd, maar ik zie dit ook niet als ‘grap’ goedkomen zeg maar. Op een Serhat manier. Hier hoor je nog het hele publiek meezingen want het nog een beetje leuk maakt, maar dat valt straks ook helemaal weg.
Even goed kijken naar het optreden van The Rasmus en het trucje kopiërenquote:Op zondag 4 februari 2024 10:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met de “backings” op tape, kan je daar misschien wel iets mee doen. Je wil toch op zijn minst voorkomen dat het helemaal platgeslagen overkomt, zoals de Toppers ooit deden.
St. Pedro kwam dus 716 televotes tekort om te winnen gisteren.quote:5 Nebulossa "Zorra" 4,484 (40)
4 Jorge González "Caliente" 4,482 (35)
3 Angy Fernández "Sé quién soy" 3,888 (30)
8 Almácor "Brillos platino" 3,779 (28)
2 St. Pedro "Dos extraños (Cuarteto de cuerda)" 3,769 (25)
6 Sofia Coll "Here to Stay" 2,815 (22)
1 María Peláe "Remitente" 1,627 (20)
7 Miss Caffeina "Bla bla bla" 1,096 (16)
Dat zijn wel televote-totalen om te janken trouwensquote:Op zondag 4 februari 2024 12:54 schreef Fred_B het volgende:
De televotes (en scores tussen haakjes)
[..]
St. Pedro kwam dus 716 televotes tekort om te winnen gisteren.
Toen deden met dat Tzubizaretta (oid) en dat Tietenlied ook wel twee publieksmagneten mee. En de organisatie in Benidorm was nog een nieuwtje.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:16 schreef Strani het volgende:
Een kleine twee miljoen kijkers in Spanje gisteren. Dat is wel ietsjes meer dan vorig jaar, maar ook een miljoen minder dan twee jaar geleden.
Inderdaad. Maar ja, sowieso is 2 miljoen niet zo veel voor een land als Spanje.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toen deden met dat Tzubizaretta (oid) en dat Tietenlied ook wel twee publieksmagneten mee. En de organisatie in Benidorm was nog een nieuwtje.
EBU:quote:(Slut)
(Slut)
(Slut)
(Slut)
(Slut)
(Slut)
I know I'm just a slut
That my past devours you
I know I'm the black sheep
The misunderstood, the one made of stone
I know I'm not who you want (I know)
I know it makes you go mad (I know)
But this is my nature
I'm too lazy to change for you
I am in a good moment
It was just a matter of time
I will go out on the street to scream what I feel
In every direction
If I go out alone I'm the slut
If I have fun, the sluttiest
If I take time and last until the day comes
I'm even more of a slut
When I achieve what I want (Slut, slut)
It's never because I deserve it (Slut, slut)
And even if I'm eating the world up
Not even a second of it is valued
I am in a good moment
In every direction
I am in a good moment (Slut, slut)
Rebuilt from the inside (Slut, slut)
And that bitch that you were so scared of started empowering herself
And now she's a postcard slut (Slut, slut, slut)
That is not in a bad place anymore (Slut, slut, slut)
That doesn't care about anything anymore
Stone me to death because at this point
I'm a postcard slut
I am a real woman (Slut, slut, slut)
And if I start being visceral (Slut, slut, slut)
From fox I will switch to a jackal
You will find yourself in a bramble patch
I am a postcard slut
I am in a good moment
In every direction
I am in a good moment (Slut, slut)
Rebuilt from the inside (Slut, slut)
And that bitch that you were so scared of started empowering herself
And now she's a postcard slut
https://eurovoix.com/2024(...)lights-zorra-lyrics/quote:In a statement to El País, the EBU confirmed that the lyrics can stay as they are. The statement reads:
“The EBU understands that the title of the song that RTVE has selected to represent Spain in this year’s Eurovision has many meanings. Considering the context of the lyrics and the message, as explained to us by RTVE, we have concluded that the song is eligible to take part in the competition. The staging of the song in May, as with all participating acts, will be agreed with the producers at a later date.”
María Eizaguirre, Head of Communication and Participation at RTVE, explained at a press junket the day after the final of Benidorm Fest, that RTVE did not have any problem with the lyrics either:
“It is very clear to us. If you look up the definition of the word in the dictionary of the Royal Spanish Academy (the regulator for the Spanish language), the definition is very clear. To us, the lyrics of this song are completely in line with the current rules.”
Psies. Van mij hoeft het allemaal niet zo, of het nou mannen of vrouwen zijn, maar het verbieden zou grote onzin zijn dus gaat echt niet gebeuren.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:36 schreef chufi het volgende:
oh ja die mannenbillen.... zou BS zijn idd
Welke was uniek?quote:Op zondag 4 februari 2024 12:12 schreef BillDauterive het volgende:
Zonde Spanje. Je had een unieke inzending en daar heb je niets mee gedaan.
Wel fijn dat jullie hier allemaal eensgezind zijn.
St Pedro. Ik las hier dat het een bolero is en dat genre hebben we nog nooit op het songfestival gehad.quote:
Hehe nee. Zat uiteindelijk in italie. Dus helaas. Mss volgend jaar.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:07 schreef Momo het volgende: En heeft @:marsan kaartjes kunnen krijgen hiervoor?
Vertalingen zorra ES>NLquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Waarom?
(Heb niks gekeken hiervan, alleen het nummer gehoord).
Sfeer nummer it isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:49 schreef Meridiaan het volgende:
Nah het ging toch nog redelijk aardig vanavond.
Leuk voor de sfeer iig
Dat was de zaal die je hoordequote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:05 schreef Ann-Lynn het volgende:
Zong hier nou weer de zaal mee of hebben ze gewoon de band van het nationale optreden gebruikt?
Oh wat gaaf, ik wordt hier wel blij van, want dit is zeker een van mijn guilty pleasures dit jaar!quote:
Ik kreeg Elton John vibesquote:Op maandag 13 mei 2024 13:16 schreef L3viathan het volgende:
Wie vond die ouwe guy ook op een geblondeerde Jef Alberts lijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |