Er keken vandaag wellicht wel veel meer mensen natuurlijkquote:Op zondag 4 februari 2024 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Niks minder dan donderdag.
Toen demense thuis nog wel flink op hem stemden.
Nu al geen zin inquote:Op zondag 4 februari 2024 00:07 schreef NailQueen het volgende:
Dit gaat in alle Spaanse clubs gedraaid worden
Dat dan weer wel. Met Jorge González of Almácor waren ze niet beter af geweest, wat mij betreft.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat dit wel bij de betere liedjes zat van de hele line-up, maar dit zie ik inderdaad niet boven plek 24 eindigen.
Nu moet ik zeggen dat ik er met Chanel ook gigantisch naast zat maar ik zie haar niet ineens een enorme stoeipoezenperformance neerzetten in Malmo, eerder een uitgedroogde naaktkat.
Jorge Gonzalez was ook niet hoog geëindigd nee, dat was wel iets teveel Chanel 2.0quote:Op zondag 4 februari 2024 00:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Met Jorge González of Almácor waren ze niet beter af geweest, wat mij betreft.
Moet dat?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
We gaan nog even in Malta langs, toch?
Dat is juist wel weer lachen, dan zien meer mensen de vernedering.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:11 schreef molloot200 het volgende:
Het ergste is dat dit automatisch in de finale staat hahaha
Meer mensen met een wansmaak dan kennelijk.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er keken vandaag wellicht wel veel meer mensen natuurlijk
Die van San Marino waarschijnlijk welquote:Op zondag 4 februari 2024 00:14 schreef Fred_B het volgende:
Zou de Italiaanse vakjury dit punten gaan geven?
Vledder, van Baantjer.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:23 schreef molloot200 het volgende:
Wie is die man ook op die foto van Nebulossa en zat die in het optreden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |