Dit had ook een quote uit de Statenvertaling kunnen zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:26 schreef Strani het volgende:
@:ijs_beer hier een willekeurig stukje uit Van den vos Reynaerde, in middelnederlands. Prachtig hè. Grotendeels onbegrijpelijk ook.
Daer si niet meer of ne weten
Dan ic doe, hoe datsi heeten
Die nu in Babilonien leven.
Daden si wel, si soudens begheven.
Dat en segghic niet dor minen wille:
Mijns dichtens ware een ghestille,
Ne hads mi eene niet ghebeden
Die in groeter hovesscheden
Gherne keert hare saken.
Hoewel er toch nog een eeuw of vier tussen zat, als ik het zo snel goed begrijp.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit had ook een quote uit de Statenvertaling kunnen zijn.
Moet je nagaan, de Statenvertaling was toen 'ie uitkwam al ouderwets!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoewel er toch nog een eeuw of vier tussen zat, als ik het zo snel goed begrijp.
@Arizona dat zou nog eens een mooie gelegenheid zijn geweest om binnen te lopen met een 'This could have been an e-mail'-shirt.quote:De Synode van Dordrecht (ook wel de Synode van Dordt genoemd) was een door de Nederduits Gereformeerde Kerk belegde kerkvergadering die van 13 november 1618 tot 29 mei 1619 duurde en uit 180 zittingen bestond.
Het is alsnog korter dan dat Piere Kartner erover deed om voor Sieneke te kiezen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:33 schreef Strani het volgende:
En van de Statenvertaling kom ik dan weer hier terecht:
[..]
@:Arizona dat zou nog eens een mooie gelegenheid zijn geweest om binnen te lopen met een 'This could have been an e-mail'-shirt.
"Doe dan maar Luther"quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is alsnog korter dan dat Piere Kartner erover deed om voor Sieneke te kiezen.
Dan begin je voor kerst, ben je met pasen nog bezig en ga je zelfs pinksteren voorbijquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:33 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Arizona dat zou nog eens een mooie gelegenheid zijn geweest om binnen te lopen met een 'This could have been an e-mail'-shirt.
Met Sha-la-la-religiequote:
Wel mooi op tijd klaar voor de zomer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan begin je voor kerst, ben je met pasen nog bezig en ga je zelfs pinksteren voorbij
Wat kort voor een synode. 'Onze' laatste synode begon in 2019 en eindigde in 2022quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie hebben echt een gebrek aan doortastendheid als ik het zo hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wat kort voor een synode. 'Onze' laatste synode begon in 2019 en eindigde in 2022
Het schijnt dat er wel iets tussendoor is gekomen wat het vergaderen in grote groepen een beetje verhinderde!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie hebben echt een gebrek aan doortastendheid als ik het zo hoor.
Wat men ook als teken had kúnnen zien.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het schijnt dat er wel iets tussendoor is gekomen wat het vergaderen in grote groepen een beetje verhinderde!
Des te kleiner de groep, des te sneller jullie eruit hadden kunnen zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het schijnt dat er wel iets tussendoor is gekomen wat het vergaderen in grote groepen een beetje verhinderde!
Ik geef je geen ongelijk!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat men ook als teken had kúnnen zien.
Strani komt weer in Nederland wonenquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:05 schreef Strani het volgende:
Nou spannend, vanavond weten we of St. Pedro er goed voor staat in Spanje. Als ze zaterdag niet winnen dan kom ik weer in Nederland wonen.
Zegt ze 33 seconden nadat hij gestopt is met jarig zijn.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:00 schreef NailQueen het volgende:
@:Luctor.et.Emergo wakker worden jongen. Op naar de kroeg. We hebben flink wat te zuipen na de debacle in Spanje!
Dit is natuurlijk de afterpartyquote:Op zondag 4 februari 2024 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Zegt ze 33 seconden nadat hij gestopt is met jarig zijn.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:05 schreef Strani het volgende:
Nou spannend, vanavond weten we of St. Pedro er goed voor staat in Spanje. Als ze zaterdag niet winnen dan kom ik weer in Nederland wonen.
Nou Strani, gefeliciteerd dan maar denk ik?quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoor iemand wild tekeer gaan op een toetsenbord, ik denk dat @Em31 bezig is het stemsysteem te hacken zodat ze zaterdag zeker gaan winnen.![]()
En als ze zaterdag niet winnen dan heeft ze blijkbaar het systeem gehackt om jou naar Nederland te krijgen, doe met die info wat je wil.![]()
![]()
Je specialiteit!quote:
Ja, dat is dan wel weer hartverwarmend.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Nou Strani, gefeliciteerd dan maar denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |