Ja, op de wc zittenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Hahaha er is blijkbaar een groepsfoto met "alle collega's" gemaakt vandaag op de open dag.
Ik sta er niet op
Ik weigerde naar het praatje van de directeur te gaan luisteren. Want ik heb wel betere dingen te doen dan zijn hielen likken.
Boodschappen doenquote:
Ik heb maandagmorgen een functioneringsgesprekquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Hahaha er is blijkbaar een groepsfoto met "alle collega's" gemaakt vandaag op de open dag.
Ik sta er niet op
Ik weigerde naar het praatje van de directeur te gaan luisteren. Want ik heb wel betere dingen te doen dan zijn hielen likken.
Zal toch wel goed gaan?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb maandagmorgen een functioneringsgesprek
Veel succes!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind de onderwerpen van wat wil je nog bereiken en waar kun jij jezelf verbeteren altijd maar kut.quote:
Daarom gaat deze meneer ook mooi weer zeuren om een hoger plekje op de loonlijstquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Veel succes!
Het zal wel meevallen. En ontslaan zal hij je vast niet, daarvoor heeft ie te weinig mensen.
Ja dat is ook zo. Een paar weken geleden ook het gesprek gehad.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind de onderwerpen van wat wil je nog bereiken en waar kun jij jezelf verbeteren altijd maar kut.
Op de toilet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:34 schreef Speklap3000 het volgende:
"Waar zie je jezelf in vijf jaar?"
Och, verschrikkelijke vraag.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:34 schreef Speklap3000 het volgende:
"Waar zie je jezelf in vijf jaar?"
Dat ze maar waarderen wat ze in huis hebben.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom gaat deze meneer ook mooi weer zeuren om een hoger plekje op de loonlijst
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, verschrikkelijke vraag.
"Nou", wijzend 👉 "op jouw plek".
Exactquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat ze maar waarderen wat ze in huis hebben.
@Mazikeen is mijn zusquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haal Jezus er maar ff bij!
Wat is daarmee?quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:41 schreef DJMO het volgende:
Oh en het ongeloofwaardige is vandaag gebeurd. DJ is een dag binnen gebleven. Heb nog geen voet buiten de deur gezet vandaag. En @:rob is mijn getuige!
Wow!!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:41 schreef DJMO het volgende:
Oh en het ongeloofwaardige is vandaag gebeurd. DJ is een dag binnen gebleven. Heb nog geen voet buiten de deur gezet vandaag. En @:rob is mijn getuige!
Ik heb ooit voor Exact gewerkt, in de MS-DOS-periode toen ze net bezig waren met een testversie voor Windows.quote:
Oracle VirtualBox.quote:
Kan die ook water in wijn veranderen, of klokt ze het alleen maar weg tussen de biertjes door?quote:
Waarom depressief?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:35 schreef Speklap3000 het volgende:
Depressief in m'n ondergoed oude cartoon network tekenfilms te bingen, met een emmer aldi-ijs en een traytje schultenbrau, hoezo?
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit voor Exact gewerkt, in de MS-DOS-periode toen ze net bezig waren met een testversie voor Windows.
Wat een ontiegelijk kutbedrijf was dat toen zeg!
Heb ik hen ook verteld.
En niet veel stond ik op straat!
Ja, ik had al snel een veel betere baan gevonden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Dat mag toch niet? Je mening moet je kunnen geven. Maar aan de andere kant mooi dat je er weg moest. Ze zoeken het maar uit dan.
Ja, onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:46 schreef M_0_0_N het volgende:
serieus mensen die hulpverleners in de weg lopen of bekogelen..
Ik hoop niet al te depressiefquote:
Tsja, het gebeurt. Bizar.quote:
Op de b lokkeer zetten, doorscrollen of even weggaanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik werd ook ff depressief van al die glitterplaatjes.
Erg is dat he, tot ze zelf hulp nodig hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:46 schreef M_0_0_N het volgende:
Ja dan zijn ze zo zieligquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg is dat he, tot ze zelf hulp nodig hebben
Ja.. Het is echt een hele gekke wereld momenteelquote:
Voor mij doet ze alles. Of nou ja. Bijna alles. Toch @Mazikeen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan die ook water in wijn veranderen, of klokt ze het alleen maar weg tussen de biertjes door?
Ja ik kijk ook niet vaak het nieuws juist om dit.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja.. Het is echt een hele gekke wereld momenteel
Steeds als je denkt het kan niet gekken dan hup dan hoor of lees je weer wat
Ik kijk alleen nog hart van Nederlandquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:50 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja ik kijk ook niet vaak het nieuws juist om dit.
Have funquote:
Gasten die Ambulance of Brandweer personeel aanvallen die mogen ze van mij gewoon kapotschoppenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:46 schreef M_0_0_N het volgende:
Jaa, vind het maar een nare wereld wordenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog hart van Nederland
Toevalllig net het nieuws van rtl 4 een stukje omdat the battle of the bands zo beginy
mee eens!! ik vind t geweld tegen dat personeel die hulpverlening echt niet okequote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gasten die Ambulance of Brandweer personeel aanvallen die mogen ze van mij gewoon kapotschoppengeen gelul over emotioneel en andere BS. Politie kan er de laatste tijd zelf ook wat van met dat provoceren dus daar ben ik iets genuanceerder over maar ook die doen gewoon hun werk maar mogen van mij die stok gewoon gebruiken hoor
Ik kijk sinds '91 geen nieuws meer!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:50 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja ik kijk ook niet vaak het nieuws juist om dit.
Ja ik ook, vraag mij af of dit nog lang goed gaatquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:54 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Jaa, vind het maar een nare wereld worden
Ga je naar bed?quote:
ik ook...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, vraag mij af of dit nog lang goed gaat
Nee ik snap 'm, ivm de smileys. Maar die waren randomquote:
Ooo. Ik dacht met de Zzzz smiley van die gaat plat...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:58 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee ik snap 'm, ivm de smileys. Maar die waren random
Ow geweld op straat is sowieso kut, maar de mensheid gaat een fikse knauw krijgen door de grotere spelers.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, vraag mij af of dit nog lang goed gaat
Ja het is een grote onzekerheid momenteel wat er allemaal kan gaan gebeuren ik hou mijn hart vastquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow geweld op straat is sowieso kut, maar de mensheid gaat een fikse knauw krijgen door de grotere spelers.
De westerse wereld die Oekraïne allemaal wapens stuurt tegen Rusland waardoor Poetin ons niet meer zo lief vindt. Ondertussen lekker in het Midden-Oosten lopen kutten in Irak, Iran, Jemen en diverse andere plekken zodat we daar ook allerlei groeperingen tegen ons in het harnas jagen.
Best kans dat als ergens de vonk overslaat, de rest ook explodeert en Rusland de kans grijpt ons ook aan te pakken.
China is o.a. met biologische wapens bezig die zich tegen ons DNA richt, en ze hebben satellieten gelanceerd die onze satellieten kunnen uitschakelen, dus zeg maar vaarwel tegen internet en allerlei andere communicatie als de shit echt aan gaat.
Er kan echt een sneeuwbaleffect ontstaan van gigantische ellende.
Dan maak ik me niet zo druk om wat straatgeweld.
Allemaal waar, maar de economie moet blijven draaien en dan heeft China geen baat bij het uitschakelen van satellieten en internet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow geweld op straat is sowieso kut, maar de mensheid gaat een fikse knauw krijgen door de grotere spelers.
De westerse wereld die Oekraïne allemaal wapens stuurt tegen Rusland waardoor Poetin ons niet meer zo lief vindt. Ondertussen lekker in het Midden-Oosten lopen kutten in Irak, Iran, Jemen en diverse andere plekken zodat we daar ook allerlei groeperingen tegen ons in het harnas jagen.
Best kans dat als ergens de vonk overslaat, de rest ook explodeert en Rusland de kans grijpt ons ook aan te pakken.
China is o.a. met biologische wapens bezig die zich tegen ons DNA richt, en ze hebben satellieten gelanceerd die onze satellieten kunnen uitschakelen, dus zeg maar vaarwel tegen internet en allerlei andere communicatie als de shit echt aan gaat.
Waar ik me vooral zorgen over maak is de vraag: wat is de end game van alle grote spelers in al deze conflicten?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze willen Taiwan hebben. Mocht het westen ingrijpen daarbij, dan zullen ze zich heel agressief verdedigen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Allemaal waar, maar de economie moet blijven draaien en dan heeft China geen baat bij het uitschakelen van satellieten en internet.
rijker wordenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar ik me vooral zorgen over maak is de vraag: wat is de end game van alle grote spelers in al deze conflicten?
Zie de Georgia Guidestones.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar ik me vooral zorgen over maak is de vraag: wat is de end game van alle grote spelers in al deze conflicten?
Ook waar, maar ze kunnen ongelooflijk machtig worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:06 schreef Shii het volgende:
Uiteindelijk kun je toch niet in je eentje blijven bestaan, daar houd ik me maar aan vast. Landen als China hebben andere landen nodig voor hun economie.
totale boem?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, dat is geen een oorlogquote:
George Bush z'n familie maakte wapens die in de Golfoorlog gebruikt worden. Die zijn er schatrijk door geworden.quote:
Er komt gigantisch veel geld binnen via de wapenindustrie via oorlog.quote:
Het internet is niet afhankelijk van satelieten, ze zullen heel wat knooppunten plat moeten bombarderen voordat het echt plat gaat al denk ik dat ze het eerder voor elkaar krijgen om leven onmogelijk te maken dan dat ze het internet even plat gooien.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |