quote:
Op zaterdag 3 februari 2024 19:59 schreef ToT het volgende:[..]
Ow geweld op straat is sowieso kut, maar de mensheid gaat een fikse knauw krijgen door de grotere spelers.
De westerse wereld die Oekraïne allemaal wapens stuurt tegen Rusland waardoor Poetin ons niet meer zo lief vindt. Ondertussen lekker in het Midden-Oosten lopen kutten in Irak, Iran, Jemen en diverse andere plekken zodat we daar ook allerlei groeperingen tegen ons in het harnas jagen.
Best kans dat als ergens de vonk overslaat, de rest ook explodeert en Rusland de kans grijpt ons ook aan te pakken.
China is o.a. met biologische wapens bezig die zich tegen ons DNA richt, en ze hebben satellieten gelanceerd die onze satellieten kunnen uitschakelen, dus zeg maar vaarwel tegen internet en allerlei andere communicatie als de shit echt aan gaat.
Er kan echt een sneeuwbaleffect ontstaan van gigantische ellende.
Dan maak ik me niet zo druk om wat straatgeweld.
Het internet is niet afhankelijk van satelieten, ze zullen heel wat knooppunten plat moeten bombarderen voordat het echt plat gaat al denk ik dat ze het eerder voor elkaar krijgen om leven onmogelijk te maken dan dat ze het internet even plat gooien.
Hoe dan ook vind ik dat als mensen zich niet aan regels kunnen houden en geen respect hebben voor de mensen die er ook zijn als jij in een situatie zit die je nooit wenst mee te maken, denk aan zwaar gewond of in een brandend huis dat als ze die hulpverleners aan gaan vallen dat ze gewoon af zijn en dan maar meteen kapotschoppen scheelt een hoop gedoe

Ik ben overigens niet heel bang dat het internationaal zal gaan exploderen, wel wat kleine escalaties maar ik zie de atoombommen nog niet vliegen nie