Ik heb ooit voor Exact gewerkt, in de MS-DOS-periode toen ze net bezig waren met een testversie voor Windows.quote:
Oracle VirtualBox.quote:
Kan die ook water in wijn veranderen, of klokt ze het alleen maar weg tussen de biertjes door?quote:
Waarom depressief?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:35 schreef Speklap3000 het volgende:
Depressief in m'n ondergoed oude cartoon network tekenfilms te bingen, met een emmer aldi-ijs en een traytje schultenbrau, hoezo?
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit voor Exact gewerkt, in de MS-DOS-periode toen ze net bezig waren met een testversie voor Windows.
Wat een ontiegelijk kutbedrijf was dat toen zeg!
Heb ik hen ook verteld.
En niet veel stond ik op straat!
Ja, ik had al snel een veel betere baan gevonden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Dat mag toch niet? Je mening moet je kunnen geven. Maar aan de andere kant mooi dat je er weg moest. Ze zoeken het maar uit dan.
Ja, onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:46 schreef M_0_0_N het volgende:
serieus mensen die hulpverleners in de weg lopen of bekogelen..
Ik hoop niet al te depressiefquote:
Tsja, het gebeurt. Bizar.quote:
Op de b lokkeer zetten, doorscrollen of even weggaanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik werd ook ff depressief van al die glitterplaatjes.
Erg is dat he, tot ze zelf hulp nodig hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:46 schreef M_0_0_N het volgende:
serieus mensen die hulpverleners in de weg lopen of bekogelen..
Ja dan zijn ze zo zieligquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg is dat he, tot ze zelf hulp nodig hebben
Ja.. Het is echt een hele gekke wereld momenteelquote:
Voor mij doet ze alles. Of nou ja. Bijna alles. Toch @Mazikeen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan die ook water in wijn veranderen, of klokt ze het alleen maar weg tussen de biertjes door?
Ja ik kijk ook niet vaak het nieuws juist om dit.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja.. Het is echt een hele gekke wereld momenteel
Steeds als je denkt het kan niet gekken dan hup dan hoor of lees je weer wat
Ik kijk alleen nog hart van Nederlandquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:50 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja ik kijk ook niet vaak het nieuws juist om dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |