Ja, op de wc zittenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Hahaha er is blijkbaar een groepsfoto met "alle collega's" gemaakt vandaag op de open dag.
Ik sta er niet op
Ik weigerde naar het praatje van de directeur te gaan luisteren. Want ik heb wel betere dingen te doen dan zijn hielen likken.
Boodschappen doenquote:
Ik heb maandagmorgen een functioneringsgesprekquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Hahaha er is blijkbaar een groepsfoto met "alle collega's" gemaakt vandaag op de open dag.
Ik sta er niet op
Ik weigerde naar het praatje van de directeur te gaan luisteren. Want ik heb wel betere dingen te doen dan zijn hielen likken.
Zal toch wel goed gaan?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb maandagmorgen een functioneringsgesprek
Veel succes!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind de onderwerpen van wat wil je nog bereiken en waar kun jij jezelf verbeteren altijd maar kut.quote:
Daarom gaat deze meneer ook mooi weer zeuren om een hoger plekje op de loonlijstquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Veel succes!
Het zal wel meevallen. En ontslaan zal hij je vast niet, daarvoor heeft ie te weinig mensen.
Ja dat is ook zo. Een paar weken geleden ook het gesprek gehad.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind de onderwerpen van wat wil je nog bereiken en waar kun jij jezelf verbeteren altijd maar kut.
Op de toilet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:34 schreef Speklap3000 het volgende:
"Waar zie je jezelf in vijf jaar?"
Och, verschrikkelijke vraag.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:34 schreef Speklap3000 het volgende:
"Waar zie je jezelf in vijf jaar?"
Dat ze maar waarderen wat ze in huis hebben.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom gaat deze meneer ook mooi weer zeuren om een hoger plekje op de loonlijst
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, verschrikkelijke vraag.
"Nou", wijzend 👉 "op jouw plek".
Exactquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat ze maar waarderen wat ze in huis hebben.
@Mazikeen is mijn zusquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haal Jezus er maar ff bij!
Wat is daarmee?quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:41 schreef DJMO het volgende:
Oh en het ongeloofwaardige is vandaag gebeurd. DJ is een dag binnen gebleven. Heb nog geen voet buiten de deur gezet vandaag. En @:rob is mijn getuige!
Wow!!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:41 schreef DJMO het volgende:
Oh en het ongeloofwaardige is vandaag gebeurd. DJ is een dag binnen gebleven. Heb nog geen voet buiten de deur gezet vandaag. En @:rob is mijn getuige!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |