Vertel is hij echt zo bang uitgevallenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:36 schreef MissHobje het volgende:
OMg die meets @:Paul, dolle bende altijd![]()
Trots op jequote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]![]()
![]()
(3 smileys, want dat is de norm tegenwoordig in DTS)
en geef haar eens ongelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Ieniminimuis is daar denk ik niet vies van met jou
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]![]()
![]()
(3 smileys, want dat is de norm tegenwoordig in DTS)
O dat was mij nog niet duidelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
en geef haar eens ongelijkHet is ook nog eens wederzijds
Ho even, je was net met mij aan het knuffelen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik knuffel niet zo maar met iedereenquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik knuffel niet zo maar met iedereen
voor vreemdequote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vertel is hij echt zo bang uitgevallen
Dat maakt het alleen maar specialerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik knuffel niet zo maar met iedereen
HIer op Fok! zijn we toch gen vreemde meerquote:
Dat dusquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:49 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar specialer
Nee, ik ook niet hoor.quote:
Ben niet vies van knuffelen, maar wel met de juiste.quote:
Zo is het.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet vies van knuffelen, maar wel met de juiste.
Wat is er mis met 'speklap'?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:53 schreef Speklap3000 het volgende:
Tijd om een nieuwe username: de_juiste
Wanneer vertrek je?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:56 schreef devzero het volgende:
Waterflesjes zijn gevuld, wandelschoenen zijn aan, en natuurlijk wat zonnebrand op gedaan (want het blijft florida). Dus ik ga weer een hoop stappen doen
Niksquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'speklap'?
Loesbere.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb nog steeds last van buikloop
O wat leuk, ik heb wel eens ergens gelezen dat Fok! een radio had, maar zelf nooit naar geluisterd.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:57 schreef Paul het volgende:
@:dotteke ik luisterde vroeger naar fokradio en @:misshobje was daar een soort stem
Je snapte hem nietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'speklap'?
ja heel professioneel, met radiostudio, ik ben er een paar keer gast geweestquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat leuk, ik heb wel eens ergens gelezen dat Fok! een radio had, maar zelf nooit naar geluisterd.
O leuk. Is dat nu nog steeds die radio?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:02 schreef Paul het volgende:
[..]
ja heel professioneel, met radiostudio, ik ben er een paar keer gast geweest
nee 2 die presentatoren zitten neit meer op fokquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk. Is dat nu nog steeds die radio?
Nee, dat was vroegahquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk. Is dat nu nog steeds die radio?
Nee, maar ik heb ook niets teruggelezen...quote:
Hey Woudquote:
Nolius en Martijn Rquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:04 schreef Paul het volgende:
[..]
nee 2 die presentatoren zitten neit meer op fok
Ik had deze reactiequote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:05 schreef KillemWieft het volgende:
Toen ik Paul op de radio hoorde…
[ afbeelding ]
Moet-ie eens op tv komen....quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:05 schreef KillemWieft het volgende:
Toen ik Paul op de radio hoorde…
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het allang weg wasquote:
Leuk!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik ben er nog een paar keer wezen neuzen, er wordt nog steeds muziek gedraaid!
@Harrie is Furby?quote:
Leuk maar wat een chaos 🤣🤣en cynixquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:21 schreef Speklap3000 het volgende:
Yvonne ziet er wel exact uit als ik verwacht had
Dit zat ik net te kijken, mokerdebiel de man.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Ieniminimuis is daar denk ik niet vies van met jou
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal gelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Lekker belangrijk toch, wat anderen van ons vinden?
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Lekker belangrijk toch, wat anderen van ons vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |