Hey Woudquote:
Nolius en Martijn Rquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:04 schreef Paul het volgende:
[..]
nee 2 die presentatoren zitten neit meer op fok
Ik had deze reactiequote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:05 schreef KillemWieft het volgende:
Toen ik Paul op de radio hoorde…
[ afbeelding ]
Moet-ie eens op tv komen....quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:05 schreef KillemWieft het volgende:
Toen ik Paul op de radio hoorde…
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het allang weg wasquote:
Leuk!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik ben er nog een paar keer wezen neuzen, er wordt nog steeds muziek gedraaid!
@Harrie is Furby?quote:
Leuk maar wat een chaos 🤣🤣en cynixquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:21 schreef Speklap3000 het volgende:
Yvonne ziet er wel exact uit als ik verwacht had
Dit zat ik net te kijken, mokerdebiel de man.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Ieniminimuis is daar denk ik niet vies van met jou
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
en geef haar eens ongelijkHet is ook nog eens wederzijds
Ze hebben allemaal gelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Lekker belangrijk toch, wat anderen van ons vinden?
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Lekker belangrijk toch, wat anderen van ons vinden?
Ja, op de wc zittenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Hahaha er is blijkbaar een groepsfoto met "alle collega's" gemaakt vandaag op de open dag.
Ik sta er niet op
Ik weigerde naar het praatje van de directeur te gaan luisteren. Want ik heb wel betere dingen te doen dan zijn hielen likken.
Boodschappen doenquote:
Ik heb maandagmorgen een functioneringsgesprekquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Hahaha er is blijkbaar een groepsfoto met "alle collega's" gemaakt vandaag op de open dag.
Ik sta er niet op
Ik weigerde naar het praatje van de directeur te gaan luisteren. Want ik heb wel betere dingen te doen dan zijn hielen likken.
Zal toch wel goed gaan?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb maandagmorgen een functioneringsgesprek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |