@DombohetOlifantje1 wordt door iedereen over de schouder gegooid.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat laatste klopt min of meer ja.
https://worldpopulationre(...)ge-height-by-countryquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 wordt door iedereen over de schouder gegooid.
Polen zijn toch altijd max lengte Danny Blind?
Nijmeegse melkboergenotquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:25 schreef Bezsen het volgende:
Al zijn mijn vader en moeder respectievelijk 1,72 en 1,58
Stukje vreemdgang gok ik @:atypisch
ik stel mij jou nu zo voorquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 wordt door iedereen over de schouder gegooid.
Polen zijn toch altijd max lengte Danny Blind?
1,58 is dan wel weer heel schattigquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:25 schreef Bezsen het volgende:
Al zijn mijn vader en moeder respectievelijk 1,72 en 1,58
Stukje vreemdgang gok ik @:atypisch
Mijn zusje van 8 gaat haar binnen vier jaar evenaren denk ikquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1,58 is dan wel weer heel schattig
Dus je moeder en vrouw kregen tegelijk een kind? Of zijn je kinderen veel jonger dan 8.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mijn zusje van 8 gaat haar binnen vier jaar evenaren denk ik
Mijn jongste broertje was 1 toen ik vader werdquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus je moeder en vrouw kregen tegelijk een kind? Of zijn je kinderen veel jonger dan 8.
Matig pareltjequote:Op donderdag 1 februari 2024 17:36 schreef aTypisch het volgende:
ik ga ontbijten
ik laat jullie achter met dit pareltje
[ afbeelding ]
Ah, wel gezellig zulke grote families met feestdagen enzo.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mijn jongste broertje was 1 toen ik vader werd
De laatste jaren wel minder erg gelukkig. De tijd dat ik rond de 65kg dwarrelde zijn gelukkig verleden tijd.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die niet dik kan worden zelfs als ie er zijn best voor doet?
En hoe gaat je pas begonnen hardloop carrière?
Zeker erg gezelligquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, wel gezellig zulke grote families met feestdagen enzo.
107 #viesdikquote:
Exclusiefquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Inclusief of exclusief God?
Lil willyquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:41 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Hoe noem je hem? Ik noem die van mij final Fantasy.
Biggus Dickusquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:41 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Hoe noem je hem? Ik noem die van mij final Fantasy.
We missen je in het first dates topicquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dit allemaal maar heel raar.
Ik ben wel weer toe aan een date.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We missen je in het first dates topic
Ik mag dit weekend weer opdravenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben wel weer toe aan een date.
Ga je haar daarna ghosten?quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik mag dit weekend weer opdraven
Oh wat gaan jullie doenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik mag dit weekend weer opdraven
Wat drinken. Het is via breezequote:Op donderdag 1 februari 2024 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh wat gaan jullie doen
Is dat die waarbij je iemand irl ziet en kan opzoeken of ze op die app zit?quote:
Nee date zonder dat je elkaar van te voren spreektquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die waarbij je iemand irl ziet en kan opzoeken of ze op die app zit?
Heb je wel al een foto gezien?quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee date zonder dat je elkaar van te voren spreekt
O ik dwarrel nog steeds rond de 65kg, maar dat helpt wel weer met het hardlopen. Wellicht ben ik gewoon erg gezond en fit!!quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De laatste jaren wel minder erg gelukkig. De tijd dat ik rond de 65kg dwarrelde zijn gelukkig verleden tijd.![]()
En gisteren had ik een walgelijk slechte sessie, al stond er alweer een stevige wind overigens (goed excuus)
Ik ken mijn vriendin via Breezequote:Op donderdag 1 februari 2024 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Breeze klinkt als iets wat echt voor mij is weg gelegd
Wat leuk! Hoe ging jullie eerste datequote:Op donderdag 1 februari 2024 20:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ken mijn vriendin via Breeze
Nou ja, wel goedquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat leuk! Hoe ging jullie eerste date
Leuke nagellak heb je opquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:54 schreef Oriente het volgende:
@:Dombohetolifantje1 @:Coco @:Pisces29 @:Salina mijn kat lijkt gvd op Putin
https://imgur.com/a/fUbhJGg
Overmars had beterequote:Op donderdag 1 februari 2024 21:54 schreef Oriente het volgende:
Zit ie ook in de bulkfase?quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:54 schreef Oriente het volgende:
Die ogen johquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:42 schreef Salina het volgende:
[..]
Zit ie ook in de bulkfase?
Waar(om) lijkt ie op Putin? Hij is hoogstens een beetje wit.
Geert Wilders zou trots zijn.
Nou ben ik al allergisch voor katten, maar deze vacht joh. Is het niet stiekem een kruising met een sneeuwluipaard?quote:
Je houdt toch van je katje?quote:
Oooh ja, nou zie ik het. Inderdaad!quote:
Niet dat ik weet, maar prachtige vacht inderdaad.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ben ik al allergisch voor katten, maar deze vacht joh. Is het niet stiekem een kruising met een sneeuwluipaard?Wat een beest!
Nee, totaal niet. Ollie is de baas in huis (dit is Billie)quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:14 schreef Salina het volgende:
[..]
Oooh ja, nou zie ik het. Inderdaad!
Net Putin.
Is ie ook de baas in huis?
Dit katje is een beetje een pussy eigenlijk?quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ollie is de baas in huis (dit is Billie)
Zou hij nog groter worden?quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar prachtige vacht inderdaad.
Hij is 10.5 maand dus ja, hij groeit nog wel ffquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou hij nog groter worden?Zowel de kad als vacht.
goede katquote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij is 10.5 maand dus ja, hij groeit nog wel ff
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
goede kat
mag hij wel naar buiten?
ik heb namelijk een HEKEL aan mensen die een kat nemen en ze dan alleen maar binnen houden
Hopelijk slaap je nog lekkerquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:54 schreef Oriente het volgende:
Ik keur dit niet goed.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Woordle 958 5/6
⬜🟨⬜🟩⬜
⬜⬜⬜🟩🟩
⬜⬜🟨🟩⬜
⬜🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 754 5/6
⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Feest
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jouw mening in deze interesseert mij geen ene reet.
I guessed today’s Globle in 8 tries:quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
I guessed today’s Globle in 4 tries:
🟥🟥🟥🟩🏆
https://globle.org/
Wat vreselijk en dan te bedenken dat ik begon met 420km afstand.
Sowieso de bomquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:41 schreef Wereldgozer het volgende:
@:rambodirk mening over topografiespelletjes graag
Die was veel te makkelijk idd.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
I guessed today’s Globle in 8 tries:
🟥🟥🟥🟥🟧🟧🟧🟩🏆
#travle #415 (3/7)
✅✅✅
https://travle.earth
Al was vandaag wel heel makkelijk
Goed dat je begonnen bent met je eten wegenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een Subway broodje.
Met mokerveel kcal.
Dombo is de SUB.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een Subway broodje.
Met mokerveel kcal.
Biggetjequote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een Subway broodje.
Met mokerveel kcal.
Goddelijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dombo is de SUB.
Hopelijk smaakt het goed.
https://www.geoguessr.com/quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
I guessed today’s Globle in 8 tries:
🟥🟥🟥🟥🟧🟧🟧🟩🏆
Wat een rotspel
Beter travle maat:
#travle #415 (3/7)
✅✅✅
Al was vandaag wel heel makkelijk
Zuid-Korea heeft je steun nodig.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:38 schreef KingRoland het volgende:
@:bezsen en ik zijn WOEST op Spanje.
Jezus beledigen man man man
Kunnen ze daar nou echt helemaal niks zonder KingRoland?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zuid-Korea heeft je steun nodig.
Wat een smerige klootzakken.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:17 schreef fetX het volgende:
Vandaag had ik bijna een nieuw huis gekocht.
Komt er last minute nog even een lul die 80k overbiedt.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een smerige klootzakken.
Jouw droomhuis komt nog wel
Bedankt maatquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fabrizio heeft zijn Nederlandse straattaalboek erbij gepakt en zit nu snikkend voor zijn laptop.quote:
Ik ben de weg echt volledig kwijt met die nieuwe strepen.quote:
Er mist een streep.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben de weg echt volledig kwijt met die nieuwe strepen.
Dat hoor je van iedere boomer in een villa, ooit aangekocht voor drie knikkersquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke?quote:
Geen last van!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat hoor je van iedere boomer in een villa, ooit aangekocht voor drie knikkers
I guessed today’s Globle in 7 tries:quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen
Woordle 959 5/6
⬜⬜⬜🟨🟨
⬜🟨🟨⬜🟨
🟨🟨🟨⬜⬜
⬜🟨🟨⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 755 3/6
⬜⬜🟨🟩⬜🟨
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
I guessed today’s Globle in 5 tries:
🟥🟥🟥🟨🟩🏆
https://globle.org
Akkoord.
Dat jij te dom om te poepen bent is niet ons probleem.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:42 schreef vrijgevochten het volgende:
boys tief eens op met die infantiele spelletjes
Jawel hoor. Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat jij te dom om te poepen bent is niet ons probleem.
Zou toch beter verwachten van een "wereld"gozerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
I guessed today’s Globle in 7 tries:
🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟩🏆
@Doublepain vindt hier iets van.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
I guessed today’s Globle in 7 tries:
🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟩🏆
Losersquote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou toch beter verwachten van een "wereld"gozer
I guessed today’s Globle in 5 tries:
🟥🟥🟨🟥🟩🏆
Zelfhaatquote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:06 schreef tong80 het volgende:
Wie gelooft in de goedheid van het menselijke ras, heeft Erika Terpstra nooit zien eten.
Ik heb net lekkerbekje gebekt.
Hoeveel moet ik er kopen?quote:
Dit is by far de meest onwaarschijnlijke mislukte semi leuke post ooit. Wie kan hier nog overheenquote:
Oeps. Te voorbarig. Hier is-ie alquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:35 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg deze SC voor 30 dagen naar FB te verplaatsen
🤣🤣😂quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je kunt beter een mislukte semi leuke post maken en dan een semi leuk topic dat gigantisch mislukt. (En gewoon een copy paste is)
Een ban voor FB, hahahaha.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:35 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg deze SC voor 30 dagen naar FB te verplaatsen
Ik ben er trots opquote:
Daar was ik al bang voor.quote:
Het is wel degelijk zo.quote:
Kijk. Dit zijn de issues. Helden FA.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:38 schreef GGMM het volgende:
In ander nieuws: mijn pakketje is vandaag (nog) niet bezorgd
Ik ben pislink
Je kan gewoon een mail sturenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:42 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar m'n ban ? Ik kan er niet naar vragen.
Alsof ik weet hoe je een mail moet sturen uit 1997. Ik heb sinds deze week een nieuwe mediabox. Helaas is m'n onderbuurman ziek en kan ik vanavond nog steeds geen Ajax-PSV kijken. Gewoon is bij Tong ongewoon maat. Na 800.000 posts en 60.000 topics ben ik al blij dat ik weet hoe je hoofdletters moet maken. Al 5 dagen geen tv momenteel. Dus lekker muziek draaien of Langs de Lijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan gewoon een mail sturen
Zoek je Outlook 1997 pictogram maar eens op
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:48 schreef tong80 het volgende:
Alsof ik weet hoe je een mail moet sturen
quote:
Bans worden sowieso niet besproken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is wel degelijk zo.
Vanwaar m'n ban ? Ik kan er niet naar vragen.
Ja aan GGMM. Die is meer bezig zijn positie als FA vaarwater te handhaven. Vaart met iedere stroom mee. I.p.v. de koers te bepalen. Dat doet nog steeds ene Tong. Toch houd ik van GGMM. En tolereer ik hem als adjudant.
En onbesproken bans die niet besproken worden ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bans worden sowieso niet besproken.
Karel Appel ging failliet voordat Bill z'n Dollars telde. Ik ben liever gelukkig onkundig.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn neefje van 3 kan een mediabox installeren lol.
Ja dat blijkt, nu kun je Ajax - PSV niet kijken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Karel Appel ging failliet voordat Bill z'n Dollars telde. Ik ben liever gelukkig onkundig.
Deze begrijp ik niet. Schot voor open doel gemist ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat blijkt, nu kun je Ajax - PSV niet kijken.
Toen ik je moeder in elkaar zette, bleven er boutjes over. IKEA gaf er geen moer om.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een handleiding volgen is al te moeilijk.
Jeetje.
Ik wordt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik je moeder in elkaar zette, bleven er boutjes over. IKEA gaf er geen moer om.
Sorry, ik wordt gedwongen me te verlagen.
Mei. Ik lach er zelf het hardst om maat. Ik kon wel op HBOmax. Al de Amerikaanse Voice tig keer kunnen zien. Toch voor ik m'n nest op zoek voorrang geven aan GGMM en andere amoebes. Nu ook weer. Te kutten als lulhannes op een terminaal forum. Ha ha ha. Prioriteiten GGMM.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:54 schreef GGMM het volgende:
Je hebt dat ding ook al een jaar in huis
Je betaalt dus al een jaar voor niks
ik wordtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik je moeder in elkaar zette, bleven er boutjes over. IKEA gaf er geen moer om.
Sorry, ik wordt gedwongen me te verlagen.
Is hij van Ziggo?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mei. Ik lach er zelf het hardst om maat. Ik kon wel op HBOmax. Al de Amerikaanse Voice tig keer kunnen zien. Toch voor ik m'n nest op zoek voorrang geven aan GGMM en andere amoebes. Nu ook weer. Te kutten als lulhannes op een terminaal forum. Ha ha ha. Prioriteiten GGMM.
wiltquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
We moeten Tong eren. Hij is hét voorbeeld van hoe je zelf strakjes als zestiger niet wil zijn.
noemd. Verder is het André van Duin.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik wordt![]()
HAHAHAHAHAHA
En dit noemt zich de grootste schrijver van Zaltbommel.
@:fetx check deze fluitketel
Kon, hij gong slapen. Beat that. Qua gong.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar wat kan hij semi leuk met woordjes spelen.
Toevallig zeg, ik heb 6-1 verlorenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:10 schreef onlogisch het volgende:
Onlo jr. soeverein gewonnen. 2-6
1 goal geen assist.
Nu 2 gespeeld 6 punten.
@:Caland
@:maxi-mus
@:Lange_lans (rip)
#travle #417 (13/15)quote:Op zondag 4 februari 2024 08:02 schreef Wereldgozer het volgende:
#travle #417 (11/15)
✅✅✅✅✅✅✅✅🟧🟧✅
I guessed today’s Globle in 4 tries:
🟥🟥🟥🟩🏆
User @:wereldgozer herstelt zich
Dankjewel vriend.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker.
Gefeliciteerd met het punt tegen de koploper!
Mart houdt van Mart. Wat een baas.quote:
Hij was wel een kei in z'n vak maar dan houdt het wel op.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mart houdt van Mart. Wat een baas.
(Nog niet gekeken overigens.)
Het was weer genantquote:Op zondag 4 februari 2024 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mart houdt van Mart. Wat een baas.
(Nog niet gekeken overigens.)
Z'n boekjes liggen massaal bij de kringloop.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was wel een kei in z'n vak maar dan houdt het wel op.
Elk boek eindigt bijna bij de kringloop. Dat zegt niet zoveel.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Z'n boekjes liggen massaal bij de kringloop.
Daar kijk je dan toch ook voor.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was wel een kei in z'n vak maar dan houdt het wel op.
Zeker maar ik heb hem zeg maar niet voor de camera weleens meegemaakt, dan is hij echt niet harden van arrogantie.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar kijk je dan toch ook voor.Maar ik ga wel lekker op dit soort uitgesproken figuren.
Ik denk dat 'ie heel verlegen is.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker maar ik heb hem zeg maar niet voor de camera weleens meegemaakt, dan is hij echt niet harden van arrogantie.
Jij zou ook een moord doen voor een eigen boekje bij de kringloop.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:03 schreef tong80 het volgende:
Net gekozen tot tv-moment van de week op radio1. Hij werd afgemaakt.
En jij zou me aangeven.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jij zou ook een moord doen voor een eigen boekje bij de kringloop.
Tagliatelle carbonara met groenten, kip en spek.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ga zo een pizza en salade bestellen.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Had jij gisteren of eergisteren niet ook al iets ongezonds op?quote:Op zondag 4 februari 2024 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had geen zin om te koken.
Een wagelijk dik en vet broodje doner kebab besteld met een Red Bull.
Een lekker broodje van de Subway.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had jij gisteren of eergisteren niet ook al iets ongezonds op?
Wagelijk
Vrijdag was het een Subway broodje.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wagelijk
Ik gun Onlogisch ook een lekker broodje kebab.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohquote:Op zondag 4 februari 2024 17:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vrijdag was het een Subway broodje.
Maar toen heb ik in de avond keihard gesport.
Heb je gescholden?quote:Op zondag 4 februari 2024 17:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik gleed zojuist buiten vol onderuit en heb mijn val bovenop mijn knie gebroken. Een gozer vier meter van mij vandaan zag het gebeuren, observeerde een vijf- of zestal seconden, en in plaats van mij overeind te helpen liep 'ie door.
Ik denk dat 'ie haast had.
Ben je nu een roman aan het schrijven of is dit werkelijk gebeurd?quote:Op zondag 4 februari 2024 17:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik gleed zojuist buiten vol onderuit en heb mijn val bovenop mijn knie gebroken. Een gozer vier meter van mij vandaan zag het gebeuren, observeerde een vijf- of zestal seconden, en in plaats van mij overeind te helpen liep 'ie door.
Damn gebroken knie is niet best. Sterkte maatquote:Op zondag 4 februari 2024 17:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
M'n val gebroken, gap. Ik denk dat @KingRoland toch voor voorspoed voor ons allen gebeden heeft deze ochtend.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Damn gebroken knie is niet best. Sterkte maat
Hij is voor FC Twente, goed volk dus.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar dat lijkt mij een koekwaus.
Kip, rijst en boontjesquote:Op zondag 4 februari 2024 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij is voor FC Twente, goed volk dus.
quote:Op maandag 5 februari 2024 08:08 schreef Caland het volgende:
Het is een dramaandag voor user @:elan in het Ajaxtopic
quote:Op maandag 5 februari 2024 00:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
DU DU DU DU DU DU
DU DU D UD UD DUD UD UD DU DU DUD UD U
DU DU DU
Ik heb getracht het visueel te maken.quote:Op maandag 5 februari 2024 08:08 schreef Caland het volgende:
Het is een dramaandag voor user @:elan in het Ajaxtopic
Ik heb hem wel een plusje gegeven. Afgerond op tientallen klopt het in ieder geval.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:11 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt werkelijk geen spaan heel gelaten van forumgebruiker @:Elan in het Ajax topic.
quote:Op zondag 4 februari 2024 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wagelijk
quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet ieder greintje levensgeluk uit mijn lichaam rukken omdat ik elke kcal ga zitten bijhouden.
Heb ik ook helemaal niet nodig trouwens, vanavond maar eens een pizza bestellen.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een Subway broodje.
Met mokerveel kcal.
quote:Op zondag 4 februari 2024 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed bezig Domboquote:Op maandag 5 februari 2024 09:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanavond maar weer 5 km hardlopen.![]()
Al waait het wel weer hard @:Gurneyisbestoke
Prima tochquote:Op maandag 5 februari 2024 10:29 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikers @:Caland en @:Gurneyisbestoke maken dolletjes in het Ajax topic
Ik hoop dat je weer snel fit zal zijnquote:Op maandag 5 februari 2024 09:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed bezig Dombo
Ik heb mij weer eens geblesseerd #bijlowworden
Over een tijdje vlieg ik weer zoals Pedersen.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weer snel fit zal zijn
Bruine bolletjes, smeerworst.quote:
Terecht.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:24 schreef fetX het volgende:
@:coco glijdt enorm uit in het Ajaxtopic.
Gewoon goed kauwe.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klinkt deprimerend.
Hopelijk smaakt het toch
Als ik in dat doorgetranspireerde schoeisel van jou stond zou ik mijn moderatorschap aan de wilgen hangen.quote:
Ok, wie wordt mijn vervanger?quote:Op maandag 5 februari 2024 12:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als ik in dat doorgetranspireerde schoeisel van jou stond zou ik mijn moderatorschap aan de wilgen hangen.
Salina.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jojoortje
Princes29 (ofzo)
Karina
Salina
Zeg het maar
En als je nou net als @onlogisch geen ID hebt?quote:Op maandag 5 februari 2024 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:salina gefeliciteerd!
De foto van je tieten kan je PM-en en je ID mag naar forum@fok.nl
Dan was er lang geen mod meer over geweest.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als ik in dat doorgetranspireerde schoeisel van jou stond zou ik mijn moderatorschap aan de wilgen hangen.
Heb al te vaak tevergeefs gesolliciteerd.quote:
Is ook geen met-behoud-van-uitkering-baan. Dat had je in de vacature kunnen lezen.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb al te vaak tevergeefs gesolliciteerd.
Wat ben je toch een arme baarmoederhals.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Is ook geen met-behoud-van-uitkering-baan. Dat had je in de vacature kunnen lezen.
quote:Op maandag 5 februari 2024 13:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een arme baarmoederhals.
Ik ga straks ook nog. Wind tegen is geen pretje maar in je rug ook niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanavond maar weer 5 km hardlopen.![]()
Al waait het wel weer hard @:Gurneyisbestoke
Je bent een heel vies varkenquote:Op maandag 5 februari 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Gore smeerlap.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |