Exclusiefquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Inclusief of exclusief God?
Lil willyquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:41 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Hoe noem je hem? Ik noem die van mij final Fantasy.
Biggus Dickusquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:41 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Hoe noem je hem? Ik noem die van mij final Fantasy.
We missen je in het first dates topicquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dit allemaal maar heel raar.
Ik ben wel weer toe aan een date.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We missen je in het first dates topic
Ik mag dit weekend weer opdravenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben wel weer toe aan een date.
Ga je haar daarna ghosten?quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik mag dit weekend weer opdraven
Oh wat gaan jullie doenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik mag dit weekend weer opdraven
Wat drinken. Het is via breezequote:Op donderdag 1 februari 2024 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh wat gaan jullie doen
Is dat die waarbij je iemand irl ziet en kan opzoeken of ze op die app zit?quote:
Nee date zonder dat je elkaar van te voren spreektquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die waarbij je iemand irl ziet en kan opzoeken of ze op die app zit?
Heb je wel al een foto gezien?quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee date zonder dat je elkaar van te voren spreekt
O ik dwarrel nog steeds rond de 65kg, maar dat helpt wel weer met het hardlopen. Wellicht ben ik gewoon erg gezond en fit!!quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De laatste jaren wel minder erg gelukkig. De tijd dat ik rond de 65kg dwarrelde zijn gelukkig verleden tijd.![]()
En gisteren had ik een walgelijk slechte sessie, al stond er alweer een stevige wind overigens (goed excuus)
Ik ken mijn vriendin via Breezequote:Op donderdag 1 februari 2024 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Breeze klinkt als iets wat echt voor mij is weg gelegd
Wat leuk! Hoe ging jullie eerste datequote:Op donderdag 1 februari 2024 20:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ken mijn vriendin via Breeze
Nou ja, wel goedquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat leuk! Hoe ging jullie eerste date
Leuke nagellak heb je opquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:54 schreef Oriente het volgende:
@:Dombohetolifantje1 @:Coco @:Pisces29 @:Salina mijn kat lijkt gvd op Putin
https://imgur.com/a/fUbhJGg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |