@DombohetOlifantje1 wordt door iedereen over de schouder gegooid.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat laatste klopt min of meer ja.
https://worldpopulationre(...)ge-height-by-countryquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 wordt door iedereen over de schouder gegooid.
Polen zijn toch altijd max lengte Danny Blind?
Nijmeegse melkboergenotquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:25 schreef Bezsen het volgende:
Al zijn mijn vader en moeder respectievelijk 1,72 en 1,58
Stukje vreemdgang gok ik @:atypisch
ik stel mij jou nu zo voorquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 wordt door iedereen over de schouder gegooid.
Polen zijn toch altijd max lengte Danny Blind?
1,58 is dan wel weer heel schattigquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:25 schreef Bezsen het volgende:
Al zijn mijn vader en moeder respectievelijk 1,72 en 1,58
Stukje vreemdgang gok ik @:atypisch
Mijn zusje van 8 gaat haar binnen vier jaar evenaren denk ikquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1,58 is dan wel weer heel schattig
Dus je moeder en vrouw kregen tegelijk een kind? Of zijn je kinderen veel jonger dan 8.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mijn zusje van 8 gaat haar binnen vier jaar evenaren denk ik
Mijn jongste broertje was 1 toen ik vader werdquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus je moeder en vrouw kregen tegelijk een kind? Of zijn je kinderen veel jonger dan 8.
Matig pareltjequote:Op donderdag 1 februari 2024 17:36 schreef aTypisch het volgende:
ik ga ontbijten
ik laat jullie achter met dit pareltje
[ afbeelding ]
Ah, wel gezellig zulke grote families met feestdagen enzo.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mijn jongste broertje was 1 toen ik vader werd
De laatste jaren wel minder erg gelukkig. De tijd dat ik rond de 65kg dwarrelde zijn gelukkig verleden tijd.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die niet dik kan worden zelfs als ie er zijn best voor doet?
En hoe gaat je pas begonnen hardloop carrière?
Zeker erg gezelligquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, wel gezellig zulke grote families met feestdagen enzo.
107 #viesdikquote:
Exclusiefquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Inclusief of exclusief God?
Lil willyquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:41 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Hoe noem je hem? Ik noem die van mij final Fantasy.
Biggus Dickusquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:41 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Hoe noem je hem? Ik noem die van mij final Fantasy.
We missen je in het first dates topicquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dit allemaal maar heel raar.
Ik ben wel weer toe aan een date.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We missen je in het first dates topic
Ik mag dit weekend weer opdravenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben wel weer toe aan een date.
Ga je haar daarna ghosten?quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik mag dit weekend weer opdraven
Oh wat gaan jullie doenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik mag dit weekend weer opdraven
Wat drinken. Het is via breezequote:Op donderdag 1 februari 2024 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh wat gaan jullie doen
Is dat die waarbij je iemand irl ziet en kan opzoeken of ze op die app zit?quote:
Nee date zonder dat je elkaar van te voren spreektquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die waarbij je iemand irl ziet en kan opzoeken of ze op die app zit?
Heb je wel al een foto gezien?quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee date zonder dat je elkaar van te voren spreekt
O ik dwarrel nog steeds rond de 65kg, maar dat helpt wel weer met het hardlopen. Wellicht ben ik gewoon erg gezond en fit!!quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De laatste jaren wel minder erg gelukkig. De tijd dat ik rond de 65kg dwarrelde zijn gelukkig verleden tijd.![]()
En gisteren had ik een walgelijk slechte sessie, al stond er alweer een stevige wind overigens (goed excuus)
Ik ken mijn vriendin via Breezequote:Op donderdag 1 februari 2024 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Breeze klinkt als iets wat echt voor mij is weg gelegd
Wat leuk! Hoe ging jullie eerste datequote:Op donderdag 1 februari 2024 20:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ken mijn vriendin via Breeze
Nou ja, wel goedquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat leuk! Hoe ging jullie eerste date
Leuke nagellak heb je opquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:54 schreef Oriente het volgende:
@:Dombohetolifantje1 @:Coco @:Pisces29 @:Salina mijn kat lijkt gvd op Putin
https://imgur.com/a/fUbhJGg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |