ja mijn dochter ook die was 23 en heeft op die leetijd de Middelbare gedaan, Mbo 3 en MBO4 en weer 3 jaar MBO3 omdat ze andere richting opging en 23ste was ze klaar met al die opleidingenquote:
had haar die koffie maar niet gegevenquote:
Ik zie geen groepsoverlegquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
groepsoverleg voor nominaties mag niet
tuurlijk, meelopertje wil Bassie beschermenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron wil op tom en robahi. Niet op basari en Karen en ashley en glenn
Meen je niet?quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
tuurlijk, meelopertje wil Bassie beschermen
ja Ty, jij dacht echt dat Lenie mega popi wasquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:50 schreef BB-King het volgende:
Tyron: "Dan moeten we voor Ariana/Randy gaan want Randy wint wel van haar.
Al dachten we dat ook van Lenie."
dit denk ik ook ja, 1 persoon iederquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:50 schreef Koos1958 het volgende:
Als ze 1.persoon moeten doen doet doriana denk tom en tyron ariana
Maar ik denk wel dat Tyron wint iddquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:50 schreef BB-King het volgende:
Al dachten we dat ook bij Lenie."
quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:52 schreef Ebinas het volgende:
Danny en Alice hebben een mindere klik met Ariana.
Ik ookquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:52 schreef Ebinas het volgende:
Tyron heeft echt geen idee wat hij aan het doen is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:50 schreef BB-King het volgende:
Al dachten we dat ook bij Lenie."
quote:
99,99 % van de kijkers ook niet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:52 schreef Ebinas het volgende:
Die twee mogen ook weg , Alice en Danny zijn saaiquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:56 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
99,99 % van de kijkers ook niet.
Hey Moes.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het lijkt me heel lastig om op een duo te moeten stemmen, want je kan de 1 erg leuk vinden en de ander mssn wel uitkotsen, hoe moet je dan stemmen. Maar het is nog niet zeker dat ze op een duo moeten stemmen toch?
Nee klopt, dat weten ze nog nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het lijkt me heel lastig om op een duo te moeten stemmen, want je kan de 1 erg leuk vinden en de ander mssn wel uitkotsen, hoe moet je dan stemmen. Maar het is nog niet zeker dat ze op een duo moeten stemmen toch?
Doriana of Ronahi en misschien Basiri op het bankje.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:58 schreef ben34567 het volgende:
Ik zou geen probleem hebben met exit Doriana. Lief meisje maar voegt niet zoveel toe.
Eens , ik vind haar saaiquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:58 schreef ben34567 het volgende:
Ik zou geen probleem hebben met exit Doriana. Lief meisje maar voegt niet zoveel toe.
Vind ik dus niet. Alice is zo wijs in gesprekken en is geen persoon van overschreeuwen dan die andere grootbekken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die twee mogen ook weg , Alice en Danny zijn saai
Ik zie liever Ariana gaan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:58 schreef ben34567 het volgende:
Die zit echt in het verkeerde spelletje..quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:54 schreef engine het volgende:
[..]
Tyron heeft echt geen idee wat hij aan het doen is.
Ze is zeker wijs maar dat is mijn reden nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind ik dus niet. Alice is zo wijs in gesprekken en is geen persoon van overschreeuwen dan die andere grootbekken.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die zit echt in het verkeerde spelletje..
Alleen Glenn basiri horen noemenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Doriana of Ronahi en misschien Basiri op het bankje.
Zo ik het nu hoor komen er nono`s op de bank.quote:
Hey ff, wat bedoel je ? Wat gaat ze later opbreken?quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Moes.![]()
En dat gaat je later opbreken.
Easy votesquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo ik het nu hoor komen er nono`s op de bank.
Nu al huilen dus.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hey ff, wat bedoel je ? Wat gaat ze later opbreken?
Ronahi is juist goed voor Tom, wordt hij alleen beter van met haar als duopartnerquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:02 schreef freaky40 het volgende:
Ronahi mag wel wieberen, had er vorige week wel uit gemogen, maar daar kwam wat tussen....
Nee die komt er niet op nu.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
lekker deze week weinig zenuwen voor mijbeetje voor Ronahi misschien
voor Ashley eigenlijk niet, want ik heb vertrouwen in haar achterban nu, maar ik hoop dat ze keertje niet genomineerd staat
Ik denk dat zij en Tom anderen willen nomineren. Ze spreekt over op 1 lijn zitten met je duopartnerquote:
Nee, niet Alicequote:Op woensdag 31 januari 2024 14:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die twee mogen ook weg , Alice en Danny zijn saai
Heerlijk juist nu komt er eindelijk open kaartquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:06 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het wel een beetje simpel gaan nu. Had verwacht dat de King & Queen wel de nominaties mochten doen. Blijkbaar geen PoN deze week.
ik ook ergens, aangezien Jimmy/Dilano het wel aan het bespreken waren, maar ja misschien alvast voorbereiden om beetje op dezelfde lijn te zitten qua nomineren, moeten ze het een andere keer wel doenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:06 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het wel een beetje simpel gaan nu. Had verwacht dat de King & Queen wel de nominaties mochten doen. Blijkbaar geen PoN deze week.
In de bondjes ja.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heerlijk juist nu komt er eindelijk open kaart
quote:
Randy en ariana zijn helemaal loco zegt randy. Ze hadden het niet zien aankomen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:07 schreef BB-King het volgende:
Ashley en Glenn lijken op Tyron/Doriana te gaan.
quote:
ze mosten op 2 stemmen.quote:
Kaarten nog steeds kwijtquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:09 schreef BB-King het volgende:
Ariana zag het niet aankomen.
Yep nomineren dus.
Hij vindt het niet leuk daar, wordt helemaal gek als hij daar zitquote:
2 duo's zei randyquote:
Ik denk dat hij voornamelijk gek.word van arianaquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:10 schreef greysbones het volgende:
Randy werd helemaal gek daarbinnen
quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:12 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voornamelijk gek.word van ariana
Ze leest haar script op, dat is wat ze doet. Slecht acteren zou je het op kunnen gooien in deze.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:12 schreef Was-beer het volgende:
Bij Ariana voelt alles zo nep. Ze voelt zich helemaal niet goed en zat te shaken in de DBK. Maar het klinkt zo gemaakt, alsof ze zegt en doet wat ze denkt dat hoort maar het eigenlijk zelf helemaal niet zo voelt
Jimmyquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:13 schreef RelDaThief het volgende:
Mogen er nog steeds allemaaluit voor mijn part. Blijft slechtste casting ever.
Ariana zorgt voor wat irritatie maar is te voorspelbaar.
Ronahi is wel funny, Danny en vooral Ashley proberen wel het spel te spelen maar meer zit er niet in deze groep.
Veel kans dat een blondine gaat winnen dit jaar.
Arme Ariana!quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb het ook een paar dagen moeilijk gezeten maar ze gunnen mij toch ook niet, zegt Ariana
Op Tom of juist niet ?quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:15 schreef Joyce-43 het volgende:
ze heeft om tom gestemt hahahaha en dat mag niet bekend worden
Nee juist niet tochquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:15 schreef Harry het volgende:
Randy heeft op Alice gestemd, en Ariana op Tom ( !! )
SU HEB OP TOM GESTEMT.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:15 schreef Joyce-43 het volgende:
ze heeft om tom gestemt hahahaha en dat mag niet bekend worden
Mevrouw kruipt weer in haar slachtofferrol.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb het ook een paar dagen moeilijk gezeten maar ze gunnen mij toch ook niet, zegt Ariana
Nee hij heeft gestemd op iemand waar ie niet op wou stemmenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:15 schreef Koos1958 het volgende:
Ariana er wordt door die 2 1 gesaved. Randy zegt ik heb jiet gestemd op Alice en ariana niet op tom begreep ik
Ze wilden niet op Alice en Tom stemmen...... (maar wel gedaan dus).quote:
Kan je Alice gemakkelijker lezen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:49 schreef lonneberga het volgende:
Voor de vlg BB ga ik eerst maar een cursus liplezen doen
Alice.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nee hij heeft gestemd op iemand waar ie niet op wou stemmen
ze heeft wel tom gestemt en dat mag NIET bekend wordenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op Tom of juist niet ?
Dat verstond ik niet goed
het volk moet nomineren en de King & Queen bepaalt uiteindelijk wie erop komt, ja zou kunnenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:14 schreef BB-King het volgende:
Misschien moeten Jimmy en Dilano wel 3 namen uitpikken uit de genomineerde duo's.
Wel. Randy zei ik heb gestemd op iemand waar ik niet op wou stemmen (alice) en Ariana zegt ja ik ook niet op Tomquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op Tom of juist niet ?
Dat verstond ik niet goed
Ik hoorde het anderequote:Op woensdag 31 januari 2024 15:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze heeft wel tom gestemt en dat mag NIET bekend worden
Dat hoorde ik ook.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze heeft wel tom gestemt en dat mag NIET bekend worden
En Randy gaat zich daar ook niets van aantrekken van die dreigementen, en terecht.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik denkndat zij de eerste is die het met Karen gaat bespreken
Ja, want die heeft met HAAR Tom in het kasteel gezetenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:16 schreef Rhosyn het volgende:
Dus Randy en Ariana hebben op Tom en Ronahi gestemd en op Alice en Danny.
Randy wil dus Danny er uit en Ariana wil Ronahi er uit.
En bedankt.nu zit dat in mijn hoofd.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op wacht, het duo Watt en Half Watt![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En bedankt.nu zit dat in mijn hoofd.
Irritainmentquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:18 schreef lonneberga het volgende:
Ariaan mag van mij nog wel een poosje blijven,ik moet me toch aan iemand kunnen ergeren
Klopt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:18 schreef Snoozey het volgende:
dus op 2 duo's zou dan zijn op alice en danny
en tom met rohani
Zonder hemd,zonder broek.quote:
Die blijft nog wel minimaal een weekje.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:18 schreef lonneberga het volgende:
Ariaan mag van mij nog wel een poosje blijven,ik moet me toch aan iemand kunnen ergeren
quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:12 schreef Frummelie het volgende:
Op woensdag 31 januari 2024 14:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou he ben enigsinds toch verbaasd
Ik heb het eigenijk nog nooit meegemaakt dat kerels zo aant trutten waren..
Dilano heeft ook niks tegen Ariana, die heeft wel iets tegen Tom (maar die ontloopt Tom eigenlijk gewoon, en ik geef hem groot gelijk wat hij toen zei, je kunt niet met iedereen heel close zijn) dus ik denk dat Tom erop komt, ik denk dat Ronahi gered wordt, want Jimmy heeft ook niks tegen Roquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:21 schreef BigBreg83 het volgende:
Als de King en Queen mogen saven. En ariana staat erop. Dan saved jimmy ariana.
Dan kunnen ze toch elk voor hun eerste keuze gaan. Dat maakt het leven wat eenvoudiger wanneer je niet akkoord gaat met uw duopartner.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:22 schreef Rhosyn het volgende:
Ronahi wordt gillend gek als ze straks in de DBK 2 duo's moet nomineren..
Ze maakt Tom nu al gek met het kiezen van 1 duo.
blijft leuk voor de memesquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:22 schreef Rhosyn het volgende:
Ronahi wordt gillend gek als ze straks in de DBK 2 duo's moet nomineren..
Ze maakt Tom nu al gek met het kiezen van 1 duo.
Nee, die zijn rolletje is na carnaval ook wel uitgespeeld.quote:
Die stemmen dus hetzelfdequote:Op woensdag 31 januari 2024 15:26 schreef greysbones het volgende:
Ty en Bas gaan zich zo vergissen
In de populariteit van Tom
Dat kan jij wel vinden maar ik niet , en ik gok dat hij een kans maaktquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:27 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Nee, die zijn rolletje is na carnaval ook wel uitgespeeld.
'k Vind er niks aan, klaagt en zaagt teveel.
Jimmy wou juist geen Tom. Daar heeft hij fijne gesprekken mee zei hij gisteren. Hij wou Tyron, Alice en Bassie. Alice om 1 van de 2 eruit te werken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Dilano heeft ook niks tegen Ariana, die heeft wel iets tegen Tom (maar die ontloopt Tom eigenlijk gewoon, en ik geef hem groot gelijk wat hij toen zei, je kunt niet met iedereen heel close zijn) dus ik denk dat Tom erop komt, ik denk dat Ronahi gered wordt, want Jimmy heeft ook niks tegen Ro
Jimmy maakt een hele goede kansquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan jij wel vinden maar ik niet , en ik gok dat hij een kans maakt
Ja precies! dat denk ik dus ook. en ik zou het ook leuk vindenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jimmy maakt een hele goede kans
Om de persoon die hij is
Ja denk ik ookquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:29 schreef Toweler het volgende:
Dan denk ik echt dat Ariana,Randy,Tom en Rohani zijn genomineerd.
En dan denk ik dat Jimmy en Dilano er 1 af mogen halen.
Bedankt voor het uitschrijven, dat Randy op Alice is gegaan, en Ariana op Tom.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:28 schreef Ebinas het volgende:
A: ik wil wel aan je vragen om het gewoon tussen ons te houden, ik wil niet dat je straks weer.....
R: Op wie?Ik mag het niet eens zeggen
A: Ja
R: nee dat mag ik niet eens zeggen
A; maar ook niet als dit voorbij is, de nominaties, ook daarna niet
R: Oh. Ik heb op iemand gestemd waar ik niet op wil stemmen
A: en wie is dat dan.
R: Alice
A: Ja en ik niet op tom
Als Jimmy en Dilano iemand kunnen redden gaan ze voor Tom/Ronahi.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:29 schreef Toweler het volgende:
Meningen mogen verschillen, niks mis mee.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan jij wel vinden maar ik niet , en ik gok dat hij een kans maakt
Heb het gevoel dat omdat ze er 2 moeten noemen juist Danny en Alice de lul zullen zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:29 schreef Toweler het volgende:
Ashley gaat volgens mij niet op Tomquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat omdat ze er 2 moeten noemen juist Danny en Alice de lul zullen zijn.
Ashley en Glenn gaan op doriana en tyron, tweede in ieder geval geen B en karen. Denk tom en rohani of dan en.alice.
Of Ariana omdat hij denkt dat Tom toch wel wintquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja denk ik ook
En dan wil Jimmy Tom eraf
Ik zet mijn geld op Tomquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Of Ariana omdat hij denkt dat Tom toch wel wint
Ja maar ze is er zelf ook bijquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
In zijn cultuur zijn vrouwen eigenlijk niks waard.
Echt hoor he, je hoorde gelijk Ashley invullenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:40 schreef greysbones het volgende:
Ariana lult er dus wel over tegen Ashley
Bas is gewoon een failquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
Karen was Basiri's eigen duopartner keuzehaha wat een fail dit voor hem
Zijn Ashley en Glenn al in de DBK geweest? Anders hopelijk een waarschuwing voor Arianaquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:40 schreef greysbones het volgende:
Ariana lult er dus wel over tegen Ashley
quote:
quote:
Echt hequote:Op woensdag 31 januari 2024 15:40 schreef freaky40 het volgende:
Ze worden echt geestelijk mishandeld in de DBK.
Ik snap dat niet, ze weten toch dat ze moeten nominerenquote:
Blijkbaar is Basiri erg dominant geweest in de dbkquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, ze weten toch dat ze moeten nomineren
Zijn ze al in de DBK geweest? Anders kan Karen gewoon doen wat zij wil...fuck Basiriquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:42 schreef BB-King het volgende:
Awh Karen is verdrietig.
Basiri heeft waarschijnlijk zijn zin doorgedrukt. Hij is niet plezant.
Al geweestquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zijn ze al in de DBK geweest? Anders kan Karen gewoon doen wat zij wil...fuck Basiri
Weg met die sukkel.quote:
Ze zal ook huilen omdat ze gedwongen is op een duo te gaan waar ze er 1 of 2 graag ziet? Waarschijnlijk Tom en Alicequote:Op woensdag 31 januari 2024 15:43 schreef Puzzie het volgende:
Sorry maar ik snap echt niet dat ze Basi heeft laten bepalen voor haar , niet haar eigen ding zegt
[ afbeelding ]
Ja maar dat ligt net zo goed aan haarzelf . Dan nog wel Basi weg want dit is gewoon smerig van hemquote:
Nee dat was het niet zei zequote:Op woensdag 31 januari 2024 15:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zal ook huilen omdat ze is gedwongen is op een duo te gaan waar ze er 1 of 2 graag ziet. Waarschijnlijk Tom en Alice
Karen is best wel een gevoelige meid.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:43 schreef Puzzie het volgende:
Sorry maar ik snap echt niet dat ze Basi heeft laten bepalen voor haar , niet haar eigen ding zegt
[ afbeelding ]
Ze voelt heel goed dat het niet over haar gaat en lastig naar haar te draaien isquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:46 schreef greysbones het volgende:
Waar is de ik voel alles van Ariana
Om haar bff te steunen nu
quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze voelt heel goed dat het niet over haar gaat en lastig naar haar te draaien is
Twee duo'squote:Op woensdag 31 januari 2024 15:48 schreef OmaJacky het volgende:
Toch snap ik t niet.
Moeten ze nu een duo nomineren ?
Want als Randy dus Alice en Ariana dus Tom hebben genomineerd dan kan dat niet.
Of ze hebben 2 duo's Moeten nomineren, dan hebben ze Danny/Alice en Tom/Rohani genomineerd.
2 duo’squote:Op woensdag 31 januari 2024 15:48 schreef OmaJacky het volgende:
Toch snap ik t niet.
Moeten ze nu een duo nomineren ?
Want als Randy dus Alice en Ariana dus Tom hebben genomineerd dan kan dat niet.
Of ze hebben 2 duo's Moeten nomineren, dan hebben ze Danny/Alice en Tom/Rohani genomineerd.
Ik vindt die 2 + Ariana niet leuk…..quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron en basiri knuffel en handje klap
Grote kans, dat is het spel, maar ik begrijp dat het vooral de manier waarop het is gegaan aan haar vreet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zal ook huilen omdat ze gedwongen is op een duo te gaan waar ze er 1 of 2 graag ziet? Waarschijnlijk Tom en Alice
Zeer beknopt, en ook niet alle duo's. Tenminste zo gaat het elk jaar, dus denk dat ze een hoop content weg laten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:49 schreef Rhosyn het volgende:
Iemand Rohani vraagt zich af waarom ze zo lang in de DBK zitten.
Tja... ik hoop dat we het ook te zien krijgen.
dat is vervelend maar het is een spel waar zij ook in speelt en een keuze heeft. Basi is haar vriend nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:46 schreef BB-King het volgende:
[..]
Karen is best wel een gevoelige meid.
Heeft ook nare ervaringen met haar laatste ex die ook gemeen tegen haar deed.
En Basiri is een lompe hork die sowieso niet luistert naar anderen. Kan ze zich moeilijk tegen weren.
Jammer dat niemand basari nomineert vanwege karen. Ik open nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:50 schreef greysbones het volgende:
Bas gaat zich even schoon praten bij Ty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |