Jimmyquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:13 schreef RelDaThief het volgende:
Mogen er nog steeds allemaaluit voor mijn part. Blijft slechtste casting ever.
Ariana zorgt voor wat irritatie maar is te voorspelbaar.
Ronahi is wel funny, Danny en vooral Ashley proberen wel het spel te spelen maar meer zit er niet in deze groep.
Veel kans dat een blondine gaat winnen dit jaar.
Arme Ariana!quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb het ook een paar dagen moeilijk gezeten maar ze gunnen mij toch ook niet, zegt Ariana
Op Tom of juist niet ?quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:15 schreef Joyce-43 het volgende:
ze heeft om tom gestemt hahahaha en dat mag niet bekend worden
Nee juist niet tochquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:15 schreef Harry het volgende:
Randy heeft op Alice gestemd, en Ariana op Tom ( !! )
SU HEB OP TOM GESTEMT.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:15 schreef Joyce-43 het volgende:
ze heeft om tom gestemt hahahaha en dat mag niet bekend worden
Mevrouw kruipt weer in haar slachtofferrol.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb het ook een paar dagen moeilijk gezeten maar ze gunnen mij toch ook niet, zegt Ariana
Nee hij heeft gestemd op iemand waar ie niet op wou stemmenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:15 schreef Koos1958 het volgende:
Ariana er wordt door die 2 1 gesaved. Randy zegt ik heb jiet gestemd op Alice en ariana niet op tom begreep ik
Ze wilden niet op Alice en Tom stemmen...... (maar wel gedaan dus).quote:
Kan je Alice gemakkelijker lezen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:49 schreef lonneberga het volgende:
Voor de vlg BB ga ik eerst maar een cursus liplezen doen
Alice.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nee hij heeft gestemd op iemand waar ie niet op wou stemmen
ze heeft wel tom gestemt en dat mag NIET bekend wordenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op Tom of juist niet ?
Dat verstond ik niet goed
het volk moet nomineren en de King & Queen bepaalt uiteindelijk wie erop komt, ja zou kunnenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:14 schreef BB-King het volgende:
Misschien moeten Jimmy en Dilano wel 3 namen uitpikken uit de genomineerde duo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |