Nee dat was het niet zei zequote:Op woensdag 31 januari 2024 15:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zal ook huilen omdat ze is gedwongen is op een duo te gaan waar ze er 1 of 2 graag ziet. Waarschijnlijk Tom en Alice
Karen is best wel een gevoelige meid.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:43 schreef Puzzie het volgende:
Sorry maar ik snap echt niet dat ze Basi heeft laten bepalen voor haar , niet haar eigen ding zegt
[ afbeelding ]
Ze voelt heel goed dat het niet over haar gaat en lastig naar haar te draaien isquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:46 schreef greysbones het volgende:
Waar is de ik voel alles van Ariana
Om haar bff te steunen nu
quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze voelt heel goed dat het niet over haar gaat en lastig naar haar te draaien is
Twee duo'squote:Op woensdag 31 januari 2024 15:48 schreef OmaJacky het volgende:
Toch snap ik t niet.
Moeten ze nu een duo nomineren ?
Want als Randy dus Alice en Ariana dus Tom hebben genomineerd dan kan dat niet.
Of ze hebben 2 duo's Moeten nomineren, dan hebben ze Danny/Alice en Tom/Rohani genomineerd.
2 duo’squote:Op woensdag 31 januari 2024 15:48 schreef OmaJacky het volgende:
Toch snap ik t niet.
Moeten ze nu een duo nomineren ?
Want als Randy dus Alice en Ariana dus Tom hebben genomineerd dan kan dat niet.
Of ze hebben 2 duo's Moeten nomineren, dan hebben ze Danny/Alice en Tom/Rohani genomineerd.
Ik vindt die 2 + Ariana niet leuk…..quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron en basiri knuffel en handje klap
Grote kans, dat is het spel, maar ik begrijp dat het vooral de manier waarop het is gegaan aan haar vreet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zal ook huilen omdat ze gedwongen is op een duo te gaan waar ze er 1 of 2 graag ziet? Waarschijnlijk Tom en Alice
Zeer beknopt, en ook niet alle duo's. Tenminste zo gaat het elk jaar, dus denk dat ze een hoop content weg laten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:49 schreef Rhosyn het volgende:
Iemand Rohani vraagt zich af waarom ze zo lang in de DBK zitten.
Tja... ik hoop dat we het ook te zien krijgen.
dat is vervelend maar het is een spel waar zij ook in speelt en een keuze heeft. Basi is haar vriend nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:46 schreef BB-King het volgende:
[..]
Karen is best wel een gevoelige meid.
Heeft ook nare ervaringen met haar laatste ex die ook gemeen tegen haar deed.
En Basiri is een lompe hork die sowieso niet luistert naar anderen. Kan ze zich moeilijk tegen weren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |